HCC Dagen 2003
En ja hoor, zoals altijd, ik ga morgen lekker naar de HCC, zeg wie gaat erook kan ik mischien eens een teambvder tegen komen. Was jullie mobile en weet iemand welke stand nummer tweakers heeft?
cn=Blacktux,dc=EMS2CREW,dc=NL
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
** This File Should Not Be World Readable **
The open cow project pwd = "admin"
[url]HTTP://WWW.EMS2CREW.TK[/url]
Ik was er de afgelopen twee dagen, en voor de BVD'ers die morgen gaan, guess what. Ik ben er weer...
Je kan me zo ongeveer de hele dag wel als een gek zien rondrennen in de Computerland-stand (hal 11-034D).
Is echt een gekkenhuis, mijn poten zijn nu al gaar, mijn stem begint het te begeven, en ik moet nog een dag. Maar het is verder wel fun...
Je kan me zo ongeveer de hele dag wel als een gek zien rondrennen in de Computerland-stand (hal 11-034D).
Is echt een gekkenhuis, mijn poten zijn nu al gaar, mijn stem begint het te begeven, en ik moet nog een dag. Maar het is verder wel fun...
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
Mijn broer is zaterdag geweest.. en die heeft dat msi fm radio/128Mb data ding gekocht voor 89€ Bij computerlandBrede P wrote:Ik was er de afgelopen twee dagen, en voor de BVD'ers die morgen gaan, guess what. Ik ben er weer...
HCC GRRRRRR
Ik zou vrijdag gaan,
een vriend van me (Dapoop ook member op dit board,, al post ie door gebrek aan internet niet zoveel ) werkt bij de jaarbeurs.
ik vrijdag om 15:30 weggegaan van mn werk , dan zou ik om 16:00 gratis naar binnen worden geloost en uiteraard had ik een personeels parkeerplaats geregeld ,,, gratis,,, , alleen door de mega drukte en de GRRRR File was ik pas om 17:13 in Utrecht. dus te laat
dit jaar dus geen hcc voor mij

Ik zou vrijdag gaan,
een vriend van me (Dapoop ook member op dit board,, al post ie door gebrek aan internet niet zoveel ) werkt bij de jaarbeurs.
ik vrijdag om 15:30 weggegaan van mn werk , dan zou ik om 16:00 gratis naar binnen worden geloost en uiteraard had ik een personeels parkeerplaats geregeld ,,, gratis,,, , alleen door de mega drukte en de GRRRR File was ik pas om 17:13 in Utrecht. dus te laat

dit jaar dus geen hcc voor mij