Einde van mijn ISDN verbinding?
Einde van mijn ISDN verbinding?
Leuk hoor die speciale services van die ISP's. Op diverse sites aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in breedbandinternet (ADSL, schotel, enz.). Ook aangevinkt dat ze me op de hoogte moeten houden als er verandering komt in de dekkingsgebieden. Niks hoor.
Ik moet het gewoon weer zelf vernemen.
Maar goed. 't is in ieder geval al goed nieuws dat ik vanaf 15 januari ook van ADSL voorzien kan worden. Uiteraard direct een abbonementje aangevraagd bij XS4ALL en nu maar wachten totdat ze 't een keertje aansluiten.
Gelijk gebruik gemaakt van dat multi-PC modem aanbieding.
Yes!
[edit]Oh jah, ik hou 't eerst nog maar eens bij een Basic accountje (1024kbit/320kbit)[/edit]
Maar goed. 't is in ieder geval al goed nieuws dat ik vanaf 15 januari ook van ADSL voorzien kan worden. Uiteraard direct een abbonementje aangevraagd bij XS4ALL en nu maar wachten totdat ze 't een keertje aansluiten.
Yes!
[edit]Oh jah, ik hou 't eerst nog maar eens bij een Basic accountje (1024kbit/320kbit)[/edit]
-
Re: Einde van mijn ISDN verbinding?
Basic wordt per 15 januari 2048/320WhoCares wrote:Oh jah, ik hou 't eerst nog maar eens bij een Basic accountje (1024kbit/320kbit)

http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/a ... eller.html
Re: Einde van mijn ISDN verbinding?
Net zoiets bij SDD trouwens; heb je in OKTOBER nog 2 gasten over de vloer, die je uiteindelijk voor 15.000 wat zut laat leveren. Maar een uitspraak doen over ADSL was er niet bij, al zouden ze willen konden ze niet bij die info zeiden ze.WhoCares wrote:Leuk hoor die speciale services van die ISP's. Op diverse sites aangegeven dat ik geïnteresseerd ben in breedbandinternet (ADSL, schotel, enz.). Ook aangevinkt dat ze me op de hoogte moeten houden als er verandering komt in de dekkingsgebieden. Niks hoor.
Yes!
Het is dat UPC ineens hun offerte om voor 3.000 en kabel te leggen verhoogde naar 6.000 waardoor we het nog eens gingen bekijken... Bij KPN laten ze je dat dus gewoon rustig uitgeven, terwijl ze mij niet wijsmaken dat er in oktober niet al ergens bekend was daar dat er wat op stapel stond.
Hoe maak ik negatieve reclame voor mijn bedrijf les 1

Het goede nieuws is dat er dus ADSL komt

Heerlijk. Geen dag/dal/nachttarief meer. Gewoon online wanneer ik maar wil. 24uur per dag Diablo 2 LOD en dergelijke.
Ik zit nu al te bedenken wat ik met die bandbreedte ga doen.
Kheb me ingeschreven bij XS4ALL, omdat die (denk ik) wel een goeie nieuwsgroepserver hebben. Kan ik wat beter rondbladeren in die alt.binaries.pictures.erotica.fetish.*
Verder twijfel ik nog of ik een FTP'tje/DC'tje ga draaien voor de zaken (voornamelijk MP3 albums) die niet op de BVDserver mogen. Dit onder het motto: 'Laten uppen is makkelijker als zelf zoeken.
'
En natuurlijk eens wat gaan stoeien met een engen website, maar dat zal waarschijnlijk wel ff duren.
Ik zit nu al te bedenken wat ik met die bandbreedte ga doen.
Kheb me ingeschreven bij XS4ALL, omdat die (denk ik) wel een goeie nieuwsgroepserver hebben. Kan ik wat beter rondbladeren in die alt.binaries.pictures.erotica.fetish.*
Verder twijfel ik nog of ik een FTP'tje/DC'tje ga draaien voor de zaken (voornamelijk MP3 albums) die niet op de BVDserver mogen. Dit onder het motto: 'Laten uppen is makkelijker als zelf zoeken.

En natuurlijk eens wat gaan stoeien met een engen website, maar dat zal waarschijnlijk wel ff duren.
FF maar eens de status opgevraagd:
Code: Select all
07-12-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.
07-12-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
09-12-2003 Wacht op centrale Het gereed maken van uw telefoonaansluiting voor ADSL wacht op beschikbaarheid van de wijk centrale. Volgens de huidige verwachting wordt de levering van uw ASDL aansluiting gestart op 2004-01-02. KPN Telecom brengt u middels een brief op de hoogte van de voortgang van uw opdracht.
23-12-2003 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
die van moi24-12-2003 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
17-12-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
17-12-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

-