Op mijn website heb ik een aantal bedrijfsnamen staan welke met links verwijzen naar de websites van die bedrijven.
Enkele bedrijven hebben alleen geen website. Voor die links wil ik dus iets maken dat wanneer je met je curser op de bedrijfsnaam klikt er een tekstbaloon naar voren komt waar ik het adres en telefoonummer ik kwijt kan. Is dit mogelijk?
kleine disclaimer: mijn kennis van HTML gaat niet veel verder dan wat ik met dreamweaver voor elkaar kan krijgen. Het liefst dus iets simpels
HTML hulp nodig
HTML hulp nodig
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Had wat zitten proberen, maar heb het nog niet werkend gekregen.BigJim wrote:Ben je der al uit??
Je kunt ook in Dreamweaver heel gemakkelijk een MOUSE OVER textje genereren ..
Maw, als je met je muis erop gaat staan dan krijg je een klein schermpje te zien...
Kan je uitleggen hoe ik in dreamweaver zo'n mouse over textje kan maken, ik kan die functie niet vinden. Ik werk trouwens met versie CS2.
Het overlib heb ik niet werkend kunnen krijgen. Maar via die site er wel achter gekomen dat dit soort dingen ook wel tooltips worden genoemd. Met wat zoeken op "tooltip" uiteindelijk deze gevonden van dhtmlgoodies en de boel werkend gekregen .