Stats rc5

Voor al uw vragen over het Forum, de Website en/of de Proxy
Post Reply
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Stats rc5

Post by Squizle »

Zie dat er gisteren totaal GEEN blokjes verstuurd zijn :?
Foutje ergens? Of heb ik een afspraak gemist :P
Namasté
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Er liep een update om een bug te fixen met nieuwe clients, deze is nu klaar dus in de BVD stats zou je geen vreemde dingen meer mogen zien.

Dagflush volgt later vandaag!
oehoe
Posts: 33
Joined: 29 Sep 2004, 19:02
Location: Almere

Post by oehoe »

madman wrote:Er liep een update om een bug te fixen met nieuwe clients, deze is nu klaar dus in de BVD stats zou je geen vreemde dingen meer mogen zien.

Dagflush volgt later vandaag!
Ik was wat aan het rondneuzen in m'n stats, en ik kwam iets tegen dat "Last version reported" heet. Bij mij staat daar 90090494, maar ik gebruik een nieuwere versie.
Klik hier om te zien wat ik bedoel. Heeft dat iets te maken met de quote van madman?
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

"Last Version Reported" is de versie van de client die als laatste voor jou heeft geflushed. Heb je toevallig nog meer koetjes draaien?
oehoe
Posts: 33
Joined: 29 Sep 2004, 19:02
Location: Almere

Post by oehoe »

Jawel (en daar moet ik eens naar gaan kijken), maar vóórdat ik m'n post schreef, heb ik eerst nog een paar blokjes geflushed vanaf de client in de schermprint.

En, dit is een aanname, aangezien in de stats te zien is wanneer je net hebt gelushed (je ziet staat 1 min, da's van de "last seen"), dacht ik dat ook dan de laatste client meteen wordt bijgewerkt. Klopt dat?
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Je aanname is juist, daarom denk ik dat je andere cilent ook net op hetzelfde moment heeft geflusht. Hou het even in de gaten, mocht het echt niet blijken te kloppen, dan zal ik er ff verder naar kijken.
oehoe
Posts: 33
Joined: 29 Sep 2004, 19:02
Location: Almere

Post by oehoe »

Er is idd een client met de bewuste versie v2.9009-494-GTR-04081423 actief vanaf een ander IP. Die heeft vandaag ook voor het laatst geflushed, dus dat er nu die versie staat, dat klopt.

Maar, dan toch, hoe kan het dat als ik net vanaf m'n eigen IP geflushed heb, en ik zie bij last seen "-1 min", dat er dan toch die andere clientversie te zien is?

Ik weet natuurlijk ook wel dat ik die andere client gewoon moet bijwerken (gaat ook snel gebeuren), maar ik ben gewoon benieuwd naar een oorzaak.
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Geen idee, dat zou niet zo moeten zijn. Last seen hoort de versie van de client te tonen van wie het laatste blokje is gekomen. Daarom ben ik ook wel benieuwd of het toeval was of echt een bug...
oehoe
Posts: 33
Joined: 29 Sep 2004, 19:02
Location: Almere

Post by oehoe »

Ik wil het nog geen bug noemen. :)

Gisteren (17/09) heeft de 494 client 177 blocks geflushed. Ik heb net met de 499 client 41 blocks geflushed.

In beide gevallen zie je bij "Last version reported" 494 staan. Toeval?
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

Volgens mij is mijn laatste koetje nu ook door een virusscanner geelimineerd :'(
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Tijd om weer nieuwe uit te zetten dus ;)
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

Erik de Noorman wrote:Volgens mij is mijn laatste koetje nu ook door een virusscanner geelimineerd :'(
welk antivirus was dat?
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Ik gok McAfee
Nu op Mojito Custom :)
oehoe
Posts: 33
Joined: 29 Sep 2004, 19:02
Location: Almere

Post by oehoe »

Majapro wrote:
Erik de Noorman wrote:Volgens mij is mijn laatste koetje nu ook door een virusscanner geelimineerd :'(
welk antivirus was dat?
Bij mij was dat na een update van AVG (free edition). Opgelost door de exe terug te laten zetten uit de virus vault en op een "allow-list" te zetten.
Post Reply