Valve banned illegale warez versie accounts

GameZone
Post Reply
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Valve banned illegale warez versie accounts

Post by seiko »

http://www.tweakers.net/nieuws/35172

das mooi balen voor mensen met een steam account
ben ik blij dat ik geen steam account heb dus ze kunnen mij niks maken..
Moeten ze maar de goede warez versie downen waar je niks met steam hebt te maken.
Gewoon relaxt in dec de collectors edition kopen en lekker verder game
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Terecht dat ze die lui bannen, dat kan je verwachten als je een illegale versie gebruikt..
Wel vervelend als je de illegale versie van HL2 toegevoegd aan je Steamaccount waaraan ook een legale versie van één van de spelen van Valve gekoppeld was, kan je daar ook niet meer bij..

Move => Gamezone
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Heeft Valve handig gedaan..
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

JJapie wrote:Terecht dat ze die lui bannen, dat kan je verwachten als je een illegale versie gebruikt..
Wel vervelend als je de illegale versie van HL2 toegevoegd aan je Steamaccount waaraan ook een legale versie van één van de spelen van Valve gekoppeld was, kan je daar ook niet meer bij..

Move => Gamezone
Eigenschuld dikke bult.
K vind het gewoon stom van mensen.. je weet dat valve gewoon bij alles kan van steam en ze zien zo wat illegaal is en wat niet dan kan je toch verwachten als je een illegale key in steam plaatst dat je dan gebanned kan worden simpel.
En volgens mij zit de dvd versie mooi in een doosje en als je hem gewoon koopt in de winkel, dan mag je binnen zoveel dagen ruilen, dus dan heb je een leuke demo.
Aangezien ze meestal de cd's/dvd's (intertoys bart-smit v&d ) niet in de verpakking hebben zitten zit er ook geen bescherm folie meer overheen, dus kan je hem gewoon terug brengen gewoon zeggen tis een kadotje huppa nog mooi papiertje eromheen en je bent klaar. Spelen uitproberen niet leuk huppa terug brengen. Of wel leuk maar je wilt andere versie bijvoorbeeld de collectors edition je brengt hem terug en komt terug als de collectors edition uit is.. taddaaa
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

wordt hij niet gesealed voor een kadootje als je wilt kunnen ruilen?
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

blimmel wrote:wordt hij niet gesealed voor een kadootje als je wilt kunnen ruilen?
nee gewoon inpak papier
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

blimmel wrote:wordt hij niet gesealed voor een kadootje als je wilt kunnen ruilen?
Meestal wel idd :) Maakt het kopieren en jatten van CDKeys wel erg gemakkelijk anders..
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

Vind het echt hilarisch, prachtig, dikke lol, en dan nog lopen mensen te flamen tegen valve, terwijl duidelijk is dat je gewoon zo'n game moet kopen en niet kopieren, en als je dat dan toch doet, en valve neemt maatregelen, moet je niet gaan janken :P
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Ja ik vind het ook een beetje een raar verhaal van Valve..
Post Reply