Cossacks II Napoleonic Wars

GameZone
Post Reply
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Cossacks II Napoleonic Wars

Post by Majapro »

seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

ligt het aan mij of ziet het er aardig goedkoop uit
racoon
Posts: 852
Joined: 17 Jun 2003, 10:15

Post by racoon »

Denk dat het ana jou ligt, ik vind het wel mooi gemaakt
SnippeS
Posts: 1658
Joined: 20 Sep 2003, 14:39
Location: Apeltown
Contact:

Post by SnippeS »

beetje outdated maar voor cossacks wel goed te doen
basshead
Posts: 154
Joined: 12 Jan 2005, 01:54
Location: newcope-city

Post by basshead »

ben zelf best een rts-fan maar dit ziet er idd bijzonder goedkoop uit....
als mijn tante een piemeltje had gehad was het mijn oom geweest
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

t gaat met dit spel eens niet om de graphics maar om de gameplay, 64000 die elk apart zijn aan te sturen....is niet te doen in een doom3 omgeving

en strategisch gezien ziet t er wel flitsend uit :) nu was t natuurlijk wel een domme manier om oorlog te voeren, in strakke linie naar voren macheren tot je dicht genoeg was om te kunnen schieten, maar zo ging dat wel in die tijd
charl
Posts: 2070
Joined: 18 Jan 2004, 15:20
Location: Huissen
Contact:

Post by charl »

lijkt me wel vet .. !
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

ik snap ook wel dat het niet in de doom3 omgeving kan enzo, maar ik bedoel gewoon meer dat de mannetjes niet in het plaatje passen. Het lijkt gewoon net een plaatje de achtergrond, en dan zijn de mannetjes er gewoon opgezet niet mooi je ziet gewoon duidelijk dat het computer dingetjes zijn. Ik zeg dan bij mezelf zorg dat je dan iets meer detail in de poppetjes maakt, want dit heb ik nog niet gezien bij Rome Total War en dat is toch best wel een beetje hetzelfde, owke ze kijken van een ander perspectief. maar daar hebben ze wel heeel veel oof voor detail gegeven, maar dat dnek ik maar hoor. Ik had liever gezien dat ze iets meer naar detail hadden gekeken.. En die pike mans die in een vierkantje staan, dat is makkelijk als er ook daad werkelijk mannetjes aan komen van allekanten, niet als je vooring je linie gaat staan om de aanval te openen, ik had dan liever een linie met pikemans gezien en als de aanval van de tegenstanders komt en die dan zijn doorgebroken dat je ze dan in een vierkantje kan neerzetten
Post Reply