problemen met uploaden ... connection timed out.

BVDServer II
Post Reply
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

problemen met uploaden ... connection timed out.

Post by DaFDu »

Vanaf gisteren nacht heb ik problemen met het uploaden met een ftp client ... Ik krijg steeds een "connection timed out" error ... Enig idee waar dit aan ligt? Is het m'n verbinding of is het iets met m'n account op de server?

Ook kreeg ik:

The server has aborted the data transfer. The server may do this becouse (1) it's very bussy, (2) you have exceeded your disk space limits.

Nu... die limits kan het niet zijn ...
I'm just impersonating me...
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Dan lijkt het iets met jouw verbinding te zijn.
Probeer het eens met flashfxp, dan kan je iig gewoon resumen!
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Met AceFTP is resumen ook mogelijk en ook met enkele andere FTP progjes die ik geprobeerd had ...

Willicht lag het op 1 of andere vage manier aan de verbinding tussen BG en de BVDserver ... want niet alleen vanaf mijn eigen verbinding, maar ook die van m'n businessparter, die via ftp toegang heeft tot de merkuri (en degruil.net) account, lukte het niet en trad er een "freeze" (als dat de juiste term is) op tijdens het uploaden of zelfs brownsen door de map structuur ...

Vandaag is er echter geen probleem, terwijl ik hetzelfde progje gebruik als waar het gisteren niet mee lukken wou ...

Vreemd... maargoed... vandaag wil ie weer :)
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

We blijven toch met enige regelmaat problemen hebben met inloggen ... vooral de merkuri.biz account en de degruil.net account doen wel eens lastig ...

Bij de merkuri account komt een "freeze" bij ftp tools voor ... ik heb er verschillende uitgeprobeerd ... toch komt het regelmatig voor dat tijdens het uploaden van images na een aantal uploads de boel hangen gaat ...

De degruil.net account is een ander verhaal ... das een vriend en businessparter van me ... hij heeft nogal veel moeite in te loggen bij hem thuis ... bij mij thuis is dat probleem er niet ... Zijn de accounts wanneer men via ftp connect IP gebonden? Is er wellicht een firewall/bouncer die het connecten van 'm bemoeilijkt?
I'm just impersonating me...
mischabuys
Posts: 1070
Joined: 09 Nov 2003, 20:24

Post by mischabuys »

Ben ik niet dus de enigste met dit probleem ik heb het ook vaak !!
JayBro
Posts: 482
Joined: 18 Apr 2005, 16:49
Location: Behind you
Contact:

Post by JayBro »

geen last van, bij al mn domeinen niet, zowel thuis niet als op mn werk niet...
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Er zit wel een firewall voor, maar die doet alleen wat die moet doen, namelijk het al dan niet toestaan van het opbouwen van sessies.

Ik heb wat in de logs zitten spitten en het enige dat ik zie is dat de connectie vanaf de andere kant wegvalt en de server dus niet zelf de verbinding killed.
De FTP is namebased, dus url gebonden! Mocht het niet werken, gebruik dan de uniforme url dionysus.bvdserver.com
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

en hoe werkt dat? via die uniforme url ?
I'm just impersonating me...
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

gewoon connecten met jouw userid + pass.
Post Reply