Automatisch uitloggen

BVDServer II
Locked
mischabuys
Posts: 1070
Joined: 09 Nov 2003, 20:24

Automatisch uitloggen

Post by mischabuys »

Even vraagje loop zelf wel is vaker tegen dit probleem op:

Zodra ik even bezig ben geweest in de plesk omgeving dan gooi ik mijn browser dicht.
Wat niet de bedoeling was zonder correct op het uitlog knopje te drukken.

Dus dan denk nouw dan log ik even opnieuw in en dan krijg je dit:
Error: Unable to log you on. Another user with the same login name (mischabuys) is already logged in to the control panel.

En duurd meerdere uren / dag? voordat het oude account weer uitgelogt is.
Browser: ie7

Misschien een idee dit te weizigen of ben ik de enigste die hier last van heeft? :P
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Als je jouw browser sluit zonder uitloggen wordt de sessie niet afgesloten. Het systeem gooit je er dan pas uit nadat de idletime verstreken is.

Dit gebeurde na 120 minuten automagisch, heb dit in 30 minuten gewijzigd. Veel meer kan ik er niet aan doen aangezien het een gebruiksfout betreft :P
mischabuys
Posts: 1070
Joined: 09 Nov 2003, 20:24

Post by mischabuys »

DSmarty wrote:Als je jouw browser sluit zonder uitloggen wordt de sessie niet afgesloten. Het systeem gooit je er dan pas uit nadat de idletime verstreken is.

Dit gebeurde na 120 minuten automagisch, heb dit in 30 minuten gewijzigd. Veel meer kan ik er niet aan doen aangezien het een gebruiksfout betreft :P
Bedankt peter! want vaak wil je even wat snel weizigen en dan gaat het bij deze n00b mis (A)
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

:D

BTW: Het is toch echt wijzigen niet weizigen :) (... mompelt iets over taalniveau van jeugd van tegenwoordig....)
Locked