Speedlinq???

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Speedlinq???

Post by Squizle »

Dag beste mede BVD'ers

ik ben op zoek naar een betere provider voor inet. Betaal nu 39,95 voor een 1024/512 verbinding...beetje zonde van het geld.

Want ik zie nu een aanbieding staan van Speedlinq(???), 30,- voor een 8064/1024 verbinding.

Maar heeft iemand ervaring met speedlinq? Vindt het nogal een verschil met wat ik nu heb(dat is wel duur, weet ik) dus wordt een beetje wantrouwig.

http://www.speedlinq.nl
Namasté
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Speedlinq = hel, begin daar maar niet aan.. Als het werkt, prima, maar zodra je een probleem hebt, mag je bellen met de rampen helpdesk @ 0,70cpm en lange wachttijden. En er gaat daar (te) vaak iets mis.

Ik heb nog wel een leuke hcc-aanbieding voor je..
TweakDSL 8064/1024 voor 19,95 per maand :)
Aanmelden kan tot en met 15 december via http://www.tweakdsl.nl/hccdagen
De toegangscode is 'TW05HCC'
User avatar
Marshal
Posts: 1457
Joined: 14 Jun 2003, 22:08
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Marshal »

Heb laatst ook over speedlinq zitten denken, maar hoewel je een fair use policy hanteren en is meer een datalimiet.. Als je hieronder blijft en je maakt geen gebruik van de helpdesk is het misschien het overwegen waard.

Op GoT lopen er ook aardig wat topics over speedlinq. De wat oudere topics van 1 jaar geleden waren zeker niet positief over speedlinq.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

zal die tweakadsl eens bekijken...lijkt leuk...maar bedankt voor de info
Namasté
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

Na de nieuwe firmware van de livebox heb ik geen klagen meer over wanadoo. Ja de email server lag gisteren even plat maar ja..kan de beste overkomen.
Heb nu 15 mbit (20 is niet haalbaar op mijn adres) en telefonie voor 27 pleuro....Suc6 ermee.
Post Reply