Contactpersonen lijst ( file) Outlook

Helpdesk & Vraag/Aanbod
Post Reply
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Contactpersonen lijst ( file) Outlook

Post by BigJim »

Waar bewaart XP de informatie van de contactpersonen lijst (adres lijst) van Outlook? Dus niet Outlook Express !!
Ik heb net een backup terug gezet van de PST file maar wanneer ik vanuit Outlook op ' nieuw email' en dan op 'aan' klik dan kan outlook de contactpersonen lijst niet vinden. wanneer ik dan op OK klik kan ik wel zoeken en dan vindt Outlook 2 contactpersonen db's. De tweede is dan de goede.
Hoe kan ik deze als standaard zetten en waar kan ik dat doen?
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Volgende keer een progeje gebruiken als Xmedia Email Backup.
Gaat alles vanzelf. Waar je adresboek staat (hoort te staan) weet ik nu niet precies. Wil vanavond wel ff kijken.
Nu op Mojito Custom :)
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Heb een dergelijk probleem laatst voor iemand opgelost.. Ik gebruik zelf geen Outlook, sterker nog, ik haat het.. Ik kende dat hele programma dan ook niet, maar na wat zoeken kwam ik er wel achter wat het probleem was..
Volgens mij kon je bij de account-settings, die wizard waar je ook je emailaccounts mee kan toevoegen en verwijderen, ook adresboeken en gerelateerde zaken beheren.. Ik dacht dat het daar ergens zat, maar kan er goed naast zitten. Ik ga echter die rommel niet installeren om het even te controleren ;)
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

waarschijnlijk dan iets niet goed gegaan want bij mij staan ze echt wel in mijn pst's
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

Is opgelost..Ik deed wat verkeerd met het creëren van de backup.pst..
Post Reply