geen fitna discussie?

TeamBVD Kroeg
Post Reply
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

geen fitna discussie?

Post by fanaat »

niemand de behoefte aan een heftig debatje?? }) }) })
Nu op Mojito Custom :)
User avatar
Prezzz
-= Piste Bully =-
Posts: 1736
Joined: 13 Jul 2003, 20:51
Contact:

Post by Prezzz »

neuh,...
[url=http://www.lonijnenopaardgas.nl][img:499:50]http://www.prezzz.com/plaatjes/signature.jpg[/img][/url]
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

Ja...dat vroeg ik me nou ook af maar maar wou niet beginnen...
Injectie
Posts: 914
Joined: 13 Mar 2004, 17:22
Location: Vaassen
Contact:

Post by Injectie »

Heb nog niet gekeken..
Een wolf in Saabskleren
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

dat is toch dat youtube knip- en plakwerk van dat mislukte kapsel? :)
User avatar
Marshal
Posts: 1457
Joined: 14 Jun 2003, 22:08
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Marshal »

Ik vind het een beetje simpel filmpje.

Gezien grote aandacht die Wilders had voor zijn film(pje) had die een kwalitatief en inhoudelijk veel betere film moeten maken.

Het is nu niet meer dan een beetje knip en plakwerk van allemaal loze filmpjes en krantenknipsels.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Film vond ik nog wel meevallen eigenlijk :)
Dat de Koran in een nogal roerige tijd is geschreven en daardoor behoorlijk aggressieve hoofdstukken kent is al jaren bekend. Dat er idioten zijn die dat niet in de tijdsgeest kunnen plaatsen en eea letterlijk interpreteren is ook bekend....

Tsja... wat moet je er dan nog van zeggen... die oude feiten combineren met wat beelden van aanslagen geeft alleen aan dat er van die idioten zijn.... en ook dat wisten we al....

Je kunt je beter richten op het bestrijden van de extremen dan van de religie als geheel.
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

DSmarty wrote:Film vond ik nog wel meevallen eigenlijk :)
Dat de Koran in een nogal roerige tijd is geschreven en daardoor behoorlijk aggressieve hoofdstukken kent is al jaren bekend. Dat er idioten zijn die dat niet in de tijdsgeest kunnen plaatsen en eea letterlijk interpreteren is ook bekend....

Tsja... wat moet je er dan nog van zeggen... die oude feiten combineren met wat beelden van aanslagen geeft alleen aan dat er van die idioten zijn.... en ook dat wisten we al....

Je kunt je beter richten op het bestrijden van de extremen dan van de religie als geheel.
Ja...ik deel deze mening ook geheel.
Het flimpje zet een beeld neer alsof IEDERE moslim zo is.
Ik ga maar van het goede uit en hoop dat dat wel erg meevalt.
Zo heb je in iedere religie wel een aantal extremisten zitten die 'hun bijbel' als leidraad gebruiken.
Het is alleen jammer dat sommige leiders in de moslim wereld geweld oproepen om te bereiken wat ze wensen te bereiken.
Daar gaat het filmpje mijns inziens over en dat mag wel bestreden worden. Op een normale manier natuurlijk.
We leven nu in een vrij land en dat wensen we ook zo te houden.
Jammer dat er van die idioten zijn (zoals die de 911 aanslag hebben gepleegd en Theo van Gogh heeft vermoord) hier anders over denken.

Maar goed..Verder vond ik de ophef over dit filmpje erger dan de film zelf.
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

heb hem nog niet gezien en wat ik zo hoor hoef ik dat ook niet...

vind het wel slecht dat er grove fouten zijn gemaakt...zoals een rapper afbeelden en dan Mohammed B. eronder zetten...een cartoon gebruiken zonder rekening te houden met copyright...
Namasté
Injectie
Posts: 914
Joined: 13 Mar 2004, 17:22
Location: Vaassen
Contact:

Post by Injectie »

Hehe ik vond vandaag de wereld draait door geniaal. Een heel gesprek over deze film en vervolgens een muzikaal einde van dit onderwerp door een bandje op het Podium. Speelden ze "suicidale Blond" van INXS
Een wolf in Saabskleren
Kleine Wolf
Posts: 349
Joined: 26 Mar 2007, 22:36
Location: Epe
Contact:

Post by Kleine Wolf »

Geniet van het leven, want je bent langer dood dan levend!
alexcid
Posts: 331
Joined: 09 Dec 2005, 17:03
Location: Haren
Contact:

Post by alexcid »

Tja, wat valt er over te zeggen. Alles is al gezegd :-)

Simpel filmpje (hij durft het een Film te noemen), simpele feiten in verkeerde context en toen ik gisteren stukken uit het debat zag... wat een afgang. Zelfs zijn PVV leden keken verwonderd, wat doet ie nu?! Ik vond het wel schokkend om een debat te zien waarvan het niveau niet hoger was dan een ruzie op het schoolplein: "Je bent een leugenaar! Niet waar, wel waar, niet waar. Ach, ga weg!" En dat zit in de Tweede Kamer...
<i>"Donnie Darko? What the hell kind of name is that? It's like some sort of superhero or something. What makes you think I'm not."</I>
Post Reply