Het grote TeamBVD Stats Topic [part5]
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55
hmmmmm... nog 409K tot de 60M, en nog 102K voor ons naar de 5M
we hebben 43,5K staan, en voor vandaag de 15K al geflusht. We moeten dan dus 102K - 15K = 87K. 87K - 43,5K = 43,5K zien te verzamelen vandaag, morgen en overmorgen.
(beetje afhandelijk van de DPC output, anders hebben we misschien nog een dag langer)
Het moet dus te doen zijn
we hebben 43,5K staan, en voor vandaag de 15K al geflusht. We moeten dan dus 102K - 15K = 87K. 87K - 43,5K = 43,5K zien te verzamelen vandaag, morgen en overmorgen.
(beetje afhandelijk van de DPC output, anders hebben we misschien nog een dag langer)
Het moet dus te doen zijn
heehe wij gaan kijken of we op onze stage nog wat kunnen fixen
dus nog een paar PIV 2.4 Ghz
En ik zal thuis ook alles op alles zetten
en we zijn weer een plaatsje gestegen in de stats en morgen misschien vandaag nog een plaatsje
heheheh maar zal wel vet zijn als we dat redden... met de 60 M onze 5M flush te doen
en misschien moeten we dan als we nog 4 dagen hebbe,.. de derde dag maar 10K doorlaten zodat we er net onder blijven en dan HUPAAAAAA knallen maar
dus nog een paar PIV 2.4 Ghz
En ik zal thuis ook alles op alles zetten
en we zijn weer een plaatsje gestegen in de stats en morgen misschien vandaag nog een plaatsje
heheheh maar zal wel vet zijn als we dat redden... met de 60 M onze 5M flush te doen
en misschien moeten we dan als we nog 4 dagen hebbe,.. de derde dag maar 10K doorlaten zodat we er net onder blijven en dan HUPAAAAAA knallen maar
Toch blijft het wel dom van die spelletjes: Als je COD gewoon onderbreekt (op ESC drukken) en je staat in het menu, dan heb je nog steeds een CPUload van 95% Wat on earth is hij dan aan het doen?? Ik heb het dan over de single player mode, niet de mp mode, want dan zou ik me dat nog wel kunnen voorstellen...
Het is heel spijtig, maar als een game op de voorgrond draait, (als je naar windows gaat wordt de load een stuk lager), dan is je game heel erg druk met controleren of je al ergens op klikt.
Ze zien er blijkbaar niet echt nut in om in een game "DoEvents" in te bouwen om CPU load aan andere apps over te laten. Ze gaan ervan uit dat je op dat moment aan het gamen bent en anders niks...
Ze zien er blijkbaar niet echt nut in om in een game "DoEvents" in te bouwen om CPU load aan andere apps over te laten. Ze gaan ervan uit dat je op dat moment aan het gamen bent en anders niks...
-
- Posts: 1400
- Joined: 16 Jun 2003, 14:55