Far Cry, niet te geloven gewoon!

GameZone
Post Reply
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Far Cry, niet te geloven gewoon!

Post by ReMSie »

Tering, heb dus Far Cry gekocht, na alle goeie berichten over de game, en een aantal screenshots gezien te hebben was ik verkocht :D ik dus vanavond geinstalleerd ( 5 cd's !!! ) en maar eerst eens de instellingen goed zetten.
Eerst ff alle graphics instellingen op high gezet ( het kan zelfs nog hoger) dat moest zowiezo goed kunnen werken op mijn systeem.

Ik dus Campaign gestart en het spel begint, nou ik donderde bijna van me stoel toen ik de graphics zag, ik begon dus in een soort "riool"onder het eiland, en dan vallen meteen de fantastische lichtinvallen op, verder als je tegen voorwerpen oploopt ( kasten, kisten tonnen etcetc) verschuiven/vallen ze ook echt, en dan moet je dus niet hebben dat er een persoon in de buurt staat want die ai is achterlijk goed :) verder kon ik op een bepaald moment naar buiten kijken, endan zag ik een stel meeuwen voorbij vliegen, en dat water bewegen, en je krijgt meteen het gevoel dat je daar echt zelf staat , niet normaal meer. Ik heb eigenlijk nog maar 5 minuten gespeelt, maar ik moest dit gewoon ff melden :D
op den duur kom je dus buiten tussen de bossen te staan, en dan zie je de haven, en bootjes, andere mennekes staan, en alles beweegt afzonderlijk zodat je echt het gevoel krijgt dat je er echt bent. ECht heel erg mooi :D

pfff, dat ben ik kwijt :D ik moest het gewoon ff kwijt hoe geweldig ik farcry vind :)

groeten 8)7
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Ik wil een 9800 XT :'(

Oftewel mijn 1700+ met 512 ddr en hercules prophet2 64 mb vind farcry niet lief :*)
mischabuys
Posts: 1070
Joined: 09 Nov 2003, 20:24

Post by mischabuys »

hemz sparen kerel })

mijn fx 5900xt vindt dit wel een lief spel in iedergeval de demo :)
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Re: Far Cry, niet te geloven gewoon!

Post by [BVD]Webgnome »

ReMSie wrote:Tering, heb dus Far Cry gekocht, na alle goeie berichten over de game, en een aantal screenshots gezien te hebben was ik verkocht :D ik dus vanavond geinstalleerd ( 5 cd's !!! ) en maar eerst eens de instellingen goed zetten.
Eerst ff alle graphics instellingen op high gezet ( het kan zelfs nog hoger) dat moest zowiezo goed kunnen werken op mijn systeem.

Ik dus Campaign gestart en het spel begint, nou ik donderde bijna van me stoel toen ik de graphics zag, ik begon dus in een soort "riool"onder het eiland, en dan vallen meteen de fantastische lichtinvallen op, verder als je tegen voorwerpen oploopt ( kasten, kisten tonnen etcetc) verschuiven/vallen ze ook echt, en dan moet je dus niet hebben dat er een persoon in de buurt staat want die ai is achterlijk goed :) verder kon ik op een bepaald moment naar buiten kijken, endan zag ik een stel meeuwen voorbij vliegen, en dat water bewegen, en je krijgt meteen het gevoel dat je daar echt zelf staat , niet normaal meer. Ik heb eigenlijk nog maar 5 minuten gespeelt, maar ik moest dit gewoon ff melden :D
op den duur kom je dus buiten tussen de bossen te staan, en dan zie je de haven, en bootjes, andere mennekes staan, en alles beweegt afzonderlijk zodat je echt het gevoel krijgt dat je er echt bent. ECht heel erg mooi :D

pfff, dat ben ik kwijt :D ik moest het gewoon ff kwijt hoe geweldig ik farcry vind :)

groeten 8)7
i totaly agree maar voor meer grafische pracht en een beetje over het verhaal van farcry check deze screens :D
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Zelfs mijn 9800Pro heeft het zwaar met FarCry :'(
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

het spel is zeker de moeite waard. Maar de multi is niet leuk met 2 a 3 man.

Dedicated draaien is me nog steeds niet gelukt :'(
Albinoraptor
Posts: 417
Joined: 15 Jun 2003, 03:58

Post by Albinoraptor »

Het is gewoon een geweldig spel. :)
Ga hem snel op DVD halen. Vind BF:Vietnam trouwens ook super.

En tja op een 5900XT zal het vast goed lopen zonder PS2.0, slome Nvidia's doen het met PS1.1 Image :P
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

mijn GF4 Ti 4200 schopt kont.. nergens last van :D

Alleen het einde is wel jammer :'( gooide een handgranaat naar binnen.. :'( kreeg ik meteen het eindfilmpje te zien :'(
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

Gisteren ff online gespeelt met 19 andere mensen, echt super vet man, alleen de sniper is ff stukken moeilijker dan bijv. in cod, verder kan je ook met boten en wagens rijden enzo, echt super!
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Ik heb de demo gespeeld, en het idd een erg gaaf spel!

@JJapie met mijn 9800Pro loopt ie soepel!
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

met mijn GF4 440 pro loopt ie soepeltje om mijn laptop
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
just2004
Posts: 234
Joined: 19 Nov 2003, 17:15
Location: Twello

Post by just2004 »

seiko wrote:mijn GF4 Ti 4200 schopt kont.. nergens last van :D
zelfde hier
iWaB
Posts: 971
Joined: 19 Jul 2003, 23:06

Post by iWaB »

Far Cry Rulez.

echt zoooo mooi spel ,
Post Reply