Excusses voor een geplaatse post...

TeamBVD Kroeg
Post Reply
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Excusses voor een geplaatse post...

Post by DaFDu »

Ik wil graag ff m'n excuss overbrengen (publiekelijk) voor een post geplaatst in "the heat of the moment" ... in de eerste plaats aan DS.

Ik ben een persoon die veel vanuit z'n emotie's z'n dingen doet en dat kan nog wel eens in sommige situatie's de verkeerde methode zijn. Tijdens het uitoefenen van m'n beroep (muzikant / beat creator c.q. composer) is het werken vanuit emotie erg belangrijk, maar bij een resente post op dit forum was dat geen goede zaak.

Waarover die post ging doet er op dit moment niet meer toe en het voorval waar ik pissig over was is inmiddels uitgesproken en opgelost.

Maar omdat ik hier een uit pissigheid geplaatste mail heb gepost, lijkt het me op ze minst goed daarvoor mijn excusses aan te bieden. De meeste leden van het forum zullen waarschijnlijk niet weten waar het over gaat, en da's prima verder zo.

Voor alleen die die posts in de 2 topics die ik eerder heb geplaatst (die 2 posts die nu gelukkig verwijderd zijn) over het #teambvd channel gelezen hebben, die zou ik willen vragen dit als nooit gepost te beschouwen, zoals ik al zij, het was een uiting van pissigheid die beter niet gepost hadden kunnen worden, aangezien het hier gaat om een situatie waar volkome miscommunicatie plaats gevonden had.

JJapie: Over IRC:
Ik zit nogsteeds in #dpc en ben een IRC addict, dus wees niet te verbaast als ik op zeer korte termijn #teambvd weer binnen wandel ;)

Waarschijnlijk zal het niet makkelijk zijn met het posten te stoppen en omdat de neiging daartoe ook niet meer bestaat, zal het best mogelijk zijn na enige tijd weer een post van mij aan te treffen ... momenteel neem ik wel ff een post-break, om mijzelf en de lezers van het forum de garantie te kunnen geven voortaan niet een soortgelijke overkill aan text, op basis van een emotioneel ongecontrolleerd moment, aan te treffen.

GRTNX Roel
I'm just impersonating me...
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

nu wordt ik me toch een partij nieuwsgierig :+ maare zand erover en weer verder gaan, het gaat tenslotte om ons geliefde }:O
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Idd :P
Post Reply