Jawel, het is gelukt... :P

De Chatroom
Post Reply
Brede P

Jawel, het is gelukt... :P

Post by Brede P »

Voor mij in ieder geval de eerste keer.
We draaien hier met een watergekoelde Prescott 2,8 GHz die is overgeclocked naar 3,43 GHz (ongeveer 20%). Hier is trouwens bij Computerland. Nou dacht ik, ik ga dat kreng eens even op zijn flikker geven, en ik knal de koe er op om een nachtje te stressen. De koe draait ongeveer 2 minuten, en ineens knalt de PC uit. Eerste gedachte natuurlijk proc te heet. Was het niet. Het geheugen voelde vrij warm aan, dus wellicht was dat het probleem. Nee dus.

We hebben dus zojuist een voeding opgeblazen met de koe... :D

Nu even een degelijke voeding (360 Watt Chieftec) er aan gehangen, en lopen als een speer. Koe scoort naar schatting (lees benchmark) ongeveer 6 MKeys. Best netjes voor een P4 vind ik zelf.
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
Libido78
Global MOD

Post by Libido78 »

geil :~
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
mischabuys

Post by mischabuys »

Toppie gedaan voor de processor en jullie bij computerland :*)
Hemz

Post by Hemz »

Voeding opblazen :+
therobber

Re: Jawel, het is gelukt... :P

Post by therobber »

Brede P wrote:Voor mij in ieder geval de eerste keer.
We draaien hier met een watergekoelde Prescott 2,8 GHz die is overgeclocked naar 3,43 GHz (ongeveer 20%). Hier is trouwens bij Computerland. Nou dacht ik, ik ga dat kreng eens even op zijn flikker geven, en ik knal de koe er op om een nachtje te stressen. De koe draait ongeveer 2 minuten, en ineens knalt de PC uit. Eerste gedachte natuurlijk proc te heet. Was het niet. Het geheugen voelde vrij warm aan, dus wellicht was dat het probleem. Nee dus.

Nu even een degelijke voeding (360 Watt Chieftec) er aan gehangen, en lopen als een speer. Koe scoort naar schatting (lees benchmark) ongeveer 6 MKeys. Best netjes voor een P4 vind ik zelf.

zeer netjes voor een gewonen p4
ik zit op 7mkeys met een prescot p4 @ 3ghz
11mkey dual 3.06ghz
Grtzzz
Rob

http://www.getztuning.nl
venomous

Post by venomous »

Ja vond 6 ook niet opzienbarend aangezien zowel mijn mobile p4 en norm p4 3 ghz ook op 6 zitten.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
GZeus

Post by GZeus »

hehe heftig man, voeding opblazen met een koe ^:^
Baby I don't dance; not that I can; got a pistol up my pants
iWaB

Post by iWaB »

minder een dode koe :'(
minne

Post by minne »

Ik vind P4's maar prutkoeien :P
Woei...
Floppus
Global MOD

Re: Jawel, het is gelukt... :P

Post by Floppus »

Brede P wrote:Voor mij in ieder geval de eerste keer.

Stroomzuipers :P

Maarrem, ik denk dat je toch een nieuwere versie koe moet gebruiken, want dan moet je toch 8,3Mkeys moeten kunnen halen op die kloksnelheid :)
Post Reply