kan een koetjuh draaien op windows.......

Voor de wat minder serieuze onderwerpen
Post Reply
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

kan een koetjuh draaien op windows.......

Post by seiko »

1.0 of tewel windows 1985 ??????
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

had gvd net een enorme reply geschreven; *klik* -invalid session- :(

Het komt er iig op neer: NEE!
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

waarom niet :'( ik heb nu een leuke win versie die lekker op me 120 Mb HDD kan draaien en dan is ie niet koe bestendig :(

zal win 1.0 btw AMD athlon XP ondersteunen en een GF4 ti 4200 kaart :P
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Wat denk je zelf...

Topic Moved > Tenzij je me kan overtuigen dat je dit serieus bedoeld, en dat zal héél moeilijk worden ;)

ps. Je mag je versie wel uploaden naar de server, voor de verzamelaars :P
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

nee ik vond net een floppy met erop win 1.0 en ik d8 als die op me pc kan draaien.. met een koetje lijkt me niet dat ie errors geeft :D want ik ga namelijk een tijdjuh weg waarschijnlijk en toen d8 ik om te voorkomen dat ie blauwscherm / vastloopt zo iets laags erop te zetten zodat ie dan 2 weken 24/7 aan kan blijven staan

[edit]
maar was meer voor grapjuh...maar wilde er meer vragen of het koetjuh dus ook voor windows onder de 9x versies kon draaien
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

In dat geval: DOS bootflop met DOS-KOE (http://www.distributed.net/download) die automagisch start.
ff genoeg buffers erop en nadien handmatig legen

ps; zelfde kan ook met linux bootdisk, moet je ff aan dsmarty / madman vragen.
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

thnx
maar wel grapie dak die nog vond... 800 Kb :D wel funny :)

dat de eerste windows ongeveer 1.5 Mb nodig had en de nieuwste 1.5 Gb wel leuk :D
Brede P
Posts: 488
Joined: 17 Jun 2003, 18:01
Location: Vaassen
Contact:

Post by Brede P »

De eerste maakte ook geen pagefile.sys en een hiberfil.sys aan van respectievelijk 1,5xRAM en 1xRAM.
Da's ook al minder met een 15GB systeemschijf ('k heb 1GB RAM, dus ben na install al 3GB kwijt... :( )
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
Laurindra
Posts: 1983
Joined: 16 Jun 2003, 21:19
Location: Emst

Post by Laurindra »

Brede P wrote:De eerste maakte ook geen pagefile.sys en een hiberfil.sys aan van respectievelijk 1,5xRAM en 1xRAM.
Da's ook al minder met een 15GB systeemschijf ('k heb 1GB RAM, dus ben na install al 3GB kwijt... :( )
Waar heb jij die hiberfil.sys voor nodig :? Hibernation is niet goed voor de productie van je koe hoor!
En mijn pagefile.sys heb ik lekker teruggeschroefd naar 512 MB. Tegen de tijd dat ie die vol heeft is de PC al zo traag geworden dat ik echt wel door heb dat ie geheugen te kort heeft.
Post Reply