Firefox en 'shortcuts'

Voor al uw vragen over het Forum, de Website en/of de Proxy
Post Reply
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Firefox en 'shortcuts'

Post by JJapie »

Al een tijdje zit ik met een probleempje. Firefox (1.0 PR, vorige versies hadden het evenzo) lijkt moeite te hebben met de 'shortcuts' die je leiden naar een bepaalde pagina van een topic.

Image

Als ik op bovenstaande 5 zou klikken, zou ik gewoon de eerste pagina te zien krijgen. Echter wanneer ik de betreffende link in een nieuwe tab laat openen (ctrl+klik) werkt het wel...

Waar het probleem ligt is mij een raadsel. Wie helpt mij uit de brand?
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Ik gebruik ook altijd firefox maar ik heb dit probleem nooit... Draai op deze PC 0.9.3
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Heb jij TabBrowser Extensions draaien? Misschien dat daar het probleem ligt (ik roep maar wat :P)
Wacht, ik ga het ff proberen.
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Ja dus :( Daar gaat één van mijn favoriete extensions. Wie biedt er een alternatief? Tabbrowser Preferences kan wel aardig wat, maar mist een hoop dingen als duplicate tab e.d.

.edit: Nog beter, met een update van Tabbrowser Extensions was het probleem verholpen (waarom staat die extensie dan ook niet op de officiele site 8)7 ) :)
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Okidoki :)

Heb zelf totaal geen probs met Mozilla iig.
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Nee, ik verder ook niet :) Echt een i-de-ale browser ^:^
Post Reply