Het grote TeamBVD Stats Topic [part8]

TeamBVD Kroeg
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

Floppus wrote::?

Ik heb geen idee waar je mee bezig bent, Outlaw, maar ik word er een beetje moe van.

Door dingen die tussen DPC en D.net in het verleden plaatsgehad hebben, zijn er duidelijke afspraken gemaakt waar iedere DPC-er zich aan dient te houden. Overtreding van die regels kan leiden tot uitsluiting van verdere deelname en verwijderen van het team uit de stats.

De relatie tussen DPC en D.net is tijden slecht geweest, en nog steeds als er bij distributed.net in het kanaal het woord MegaFlush valt, dan zie je het oude zeer naar boven komen.

Dat op dit moment de relatie met distributed.net weer behoorlijk op orde is, is te danken aan mensen die zich voor het overleg ingezet hebben. De basis daarvoor is gelegd door mensen uit de toenmalige crew, waaronder bijvoorbeeld Dsmarty. De relatie is met name het afgelopen jaar goed vooruitgegaan, en het is ook niet meer automatisch "nee" als er een keer een verzoekje vanuit DPC komt.
Voor dit laatste is vooral één persoon verantwoordelijk: ik

Een jaar geleden ben ik in de distributed.net organisatie terechtgekomen, en ik steek daar dagelijks tijd in het uitwerken van ideeën, het beantwoorden van vragen en andere zaken.
Één van de dingen die onderdeel is van de afspraken om de verstandhouding goed te houden is, is dat als er om de één of andere reden een afwijking gewenst is, dat mensen dan met mij contact opnemen. Dat Dsmarty geïnformeerd wordt is goed, want naar mijn mening moet zoiets inderdaad óók bij je teamgenoten bekend zijn, maar je meldt het óók gewoon bij mij.

Het soort grappen als lang sparen, of teveel flushen, kan de hobby van tussen de 100 en 200 mensen kan kosten. Je komt niet echt over alsof je dat ook maar iets kan schelen.

Ik weet dat ik niet verantwoordelijk ben voor iedere actie van een groep, maar weet dat bij organisaties als distributed.net dat onderscheid niet gemaakt wordt. Als er bijvoorbeeld abuse mails opduiken over BVD, dan kost het mij ook wellicht het team, want dan zal door mij BVD behandeld worden als ieder ander team.

Het is je denk ik gewoon niet duidelijk dat er voor wat DPC nu is, en wat BVD nu is, in het verleden behoorlijk geknokt is.
Misschien is het alleen mijn indruk, maar je komt op mij vooral over als iemand die zich per definitie wil verzetten tegen alles wat maar op een regel lijkt.

Ik plaats een vriendelijke melding of je rekening wil houden met de regels, en krijg als reactie dat ik rustig kan slapen, oftewel "stfu en bemoei je er niet mee". Ja, daar word ik pissed van.

Je laatste reply dat het je "geen nix" uitmaakt wat ik ermee doe, onderstreept de indruk die ik van je krijg. Over zo'n houding maak ik me behoorlijk zorgen, als in dat ik je gewoon als risicofactor zie voor het voortbestaan van BVD.
MIJ interesseert het namelijk wél of BVD / DPC in de problemen komt.

Misschien ben ik hier spijkers op laag water aan het zoeken, laat mensen het dan ook alsjeblieft zeggen, maar volgens mij zeg ik geen dingen die onbekend of onredelijk zijn.
Floppus je hebt gelijk zal de volgende keer mijn melding van het sparen bij jou doen ! En begrijp mij niet verkeerd heb het beste voor met bvd...
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

Nu gewoon weer cool, en rustig zoek zoiezo geen problemen met jou en met niemamd...

Morgen weer een drukke flush dag duzz ik ga slapen :P
Fuck The Police..Thug Till I Die !
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

madman wrote:/me stelt een inkoop actie voor :D
misschien kan ik wel maandag ff naar de ABN rennen :P en dan gewoon een paar halen :P

*doet bivak muts op
GZeus
Posts: 491
Joined: 11 Jul 2004, 16:57
Location: Den Haag/Delft/Epe

Post by GZeus »

nooooo! niet de oranje polsbandjes ;)
Maar goeie uitleg Floppus, tis wel behoorlijk duidelijk nu ^:^
Baby I don't dance; not that I can; got a pistol up my pants
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

victortje here I come
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

kee, mensen, niet meer over lullen, kost allemaal weer onnodige CPU power :)

En inderdaad, ik had die reactie met "Kereltje" niet moeten doen.
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

Floppus wrote:kee, mensen, niet meer over lullen, kost allemaal weer onnodige CPU power :)

En inderdaad, ik had die reactie met "Kereltje" niet moeten doen.
zo...

*legt floppus over zijn rechter knie en outlaw over de linker..
*begint te meppen

En nu is het klaar :D 8) :+
User avatar
Prezzz
-= Piste Bully =-
Posts: 1736
Joined: 13 Jul 2003, 20:51
Contact:

Post by Prezzz »

Ik heb al een orangje polsband :)
[url=http://www.lonijnenopaardgas.nl][img:499:50]http://www.prezzz.com/plaatjes/signature.jpg[/img][/url]
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

Prezzz wrote:Ik heb al een orangje polsband :)
toch niet van de R e s p e c t ???
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Mooi discussie gesloten, tijd voor een nieuw topic!
Locked