Telkens wanneer NAV 2005 een inkomend of uitgaand verkeer registreerd en ik die wil toestaan of blokkeren (ik laat NAV de windows FW overnemen) dan krijg ik de melding :
in c:\prog~s\symate~1\common files\blabla\CCAPP.exe is een BUFFER OVERRUN DETECTED...en vervolgens gaat ie down....
Wie heeft hier een oplossing voor (gevonden) ??
NAV 2005 Probs
Re: NAV 2005 Probs
heb je al die update gedownload voor een lek in je windows firewall ??BigJim wrote:Telkens wanneer NAV 2005 een inkomend of uitgaand verkeer registreerd en ik die wil toestaan of blokkeren (ik laat NAV de windows FW overnemen) dan krijg ik de melding :
in c:\prog~s\symate~1\common files\blabla\CCAPP.exe is een BUFFER OVERRUN DETECTED...en vervolgens gaat ie down....
En anders knal je NaV eraf en neem je kaspersky. Die heb ik eventueel nog wel te downloaden

Ik ben ook overgestapt van Norton naar kaspersky omdat hij zo buggy is geworden die 2005 versie op de winxp sp2
wat ik ook nog tegen kwam is als je geen win xp hebt.. dat je misschien ff
Directx90c moet downloaden
en dit vond ik ook nog ergens
Bij mij liep NAV 2005 telkens vast wanneer ik een bittorrent download opstart. Doordat NAV zich nu ook in beperkte mate als firewall gaat opstellen, moet je ook aan NAV laten weten dat bepaalde programmas internetconnecties mogen opbouwen. Wanneer je zo'n programma opstart krijg je de vraag of de connectie wordt toegestaan of niet maar blijkbaar verslikt hij zich in het aantal connecties en crasht.
Daarom moet je in de opties van NAV 2005 gaan specifieren welk programma (.exe) constant toegang tot het internet moet krijgen
Opnieuw installeren heeft bij mij geholpenBigJim wrote:Telkens wanneer NAV 2005 een inkomend of uitgaand verkeer registreerd en ik die wil toestaan of blokkeren (ik laat NAV de windows FW overnemen) dan krijg ik de melding :
Nu op Mojito Custom :)
ik had dat probleem ook, toen ben ik maar overgestapt op McAFee 2005, dat bevalt primaBigJim wrote:Telkens wanneer NAV 2005 een inkomend of uitgaand verkeer registreerd en ik die wil toestaan of blokkeren (ik laat NAV de windows FW overnemen) dan krijg ik de melding :

Idd Squizle, ik dacht het , jij zegt het.
Norton Antivirus 2005 Internet Worm beveiliging schakeld de windows firewall uit dus je draait niet met 2 vuurmuurtjes, Morpeus.
Ik heb deze optie in NAV uitgeschakeld en windows Firewall weer geanabled en het probleem is nu wel weg. Maar nog niet een re-install gedaan van NAV.
DirectX90C staat geinstalleerd....
Op de site va Symantec ben ik er nog niets over tegengekomen dus dacht dat het lokaal aan mij lag...Maar het schijnt dus een bug te zijn.
Het kan natuurlijk ook een conflict zijn met andere proggies..
Kaspersky is uiteraard een goed alternatief...Maar ja..Dat lost het probleem niet op.

Norton Antivirus 2005 Internet Worm beveiliging schakeld de windows firewall uit dus je draait niet met 2 vuurmuurtjes, Morpeus.
Ik heb deze optie in NAV uitgeschakeld en windows Firewall weer geanabled en het probleem is nu wel weg. Maar nog niet een re-install gedaan van NAV.
DirectX90C staat geinstalleerd....

Op de site va Symantec ben ik er nog niets over tegengekomen dus dacht dat het lokaal aan mij lag...Maar het schijnt dus een bug te zijn.
Kaspersky is uiteraard een goed alternatief...Maar ja..Dat lost het probleem niet op.
Als ik het goed begrijp gaat het fout zodra je de firewall van NAV gebruikt.BigJim wrote:Idd Squizle, ik dacht het , jij zegt het.![]()
DirectX90C staat geinstalleerd....![]()
Google lijkt dit te beamen. Er zijn een hoop mensen die dezelfde foutmelding krijgen.
Volgens mij is dit wel een interessante post:
Hoi Dutch,
Foutmelding komt inderdaad van NAV 2005. Heb gisteren zelfde probleem ervaren, en opgelost.
Bij mij liep NAV 2005 telkens vast wanneer ik een bittorrent download opstart. Doordat NAV zich nu ook in beperkte mate als firewall gaat opstellen, moet je ook aan NAV laten weten dat bepaalde programmas internetconnecties mogen opbouwen. Wanneer je zo'n programma opstart krijg je de vraag of de connectie wordt toegestaan of niet maar blijkbaar verslikt hij zich in het aantal connecties en crasht.
Daarom moet je in de opties van NAV 2005 gaan specifieren welk programma (.exe) constant toegang tot het internet moet krijgen. In mijn geval dus btdownloadgui.exe
Daarna geen enkel probleem meer.
Hopelijk werkt dit ook voor jou.
mvg,
WhazzJazz