Het grote TeamBVD Stats Topic [part9]

TeamBVD Kroeg
Locked
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

madman wrote:Ben erg benieuwd, de huidige dagelijks output van BVD is namelijk niet echt iets om over naar huis te schrijven (op een enkele uitzondering na dan)
Hoe bedoel je dat?

Ik heb zelf een gemiddelde van ongeveer 1000 per dag en dat vind ik best netjes, maar dan nog... als iemand één bakkie heeft staan en die laat hij speciaal voor de koe de hele dag draaien is dat toch ook mooi?

Of is er ineens iets veranderd aan het "alle beetjes helpen" motto hier?

/me hoopt dat Madman het anders bedoeld dan hij het begrijpt. 8)7
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Ik heb het hier over BVD is z'n geheel natuurlijk: je kan niet per individu zeggen of hij veel of weinig doet vind ik. Sommige mensen hebben een bedrijf/school achter hun wat het een stuk makkelijker maakt, andere hebben alleen hun pc'tje thuis en bij vrienden/kennisen/familie.

Die "enkele uitzondering" slaat op een dag-output van BVD dus. Er zijn enkele dagen dat we een zeer nette output hebben, maar over het algemeen valt het erg tegen..
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

madman wrote:Ik heb het hier over BVD is z'n geheel natuurlijk: je kan niet per individu zeggen of hij veel of weinig doet vind ik. Sommige mensen hebben een bedrijf/school achter hun wat het een stuk makkelijker maakt, andere hebben alleen hun pc'tje thuis en bij vrienden/kennisen/familie.

Die "enkele uitzondering" slaat op een dag-output van BVD dus. Er zijn enkele dagen dat we een zeer nette output hebben, maar over het algemeen valt het erg tegen..
Nou jah ik zal wel ff flink wat leden erbij proberen te halen en ff met wat computerzaken proberen te praten misschien helpt het...
Fuck The Police..Thug Till I Die !
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

Ik vind dat dat best mee valt -> http://rc5.teambvd.com/main.php?by=month

Ok we zijn in feb niet veel gegroeid. Maar het was qua Key Rate onze op 2 na beste maand ooit.
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik wil ffkes doorgeven dat m'n ip veranderd is:) omdat ik van werkplek veranderd ben, is m'n server thuis komen te staan, en het ip is nu: 84.82.245.3 zoals in de stats te zien:)
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

fixed
Locked