KiNgNo0b wrote:hehe nu nog in t blauwen goude / gele velgen
en door de modder crossen
dikie']['dik wrote:ik 4 sata schijven heb gekocht van 200 gig stuk en nu nog ff big towerohjah ook nog een laptop gekocht 2800 mhz
:)
dikie']['dik wrote:Ik heb vier SATA-schijven gekocht van 200 Gig per stuk en nu nog even een big tower.
Oh ja, ik heb ook nog een laptop gekocht van 2800 MHZ:)
Laatste zin kan nog wat beter:blimmel wrote:dikie']['dik wrote:ik 4 sata schijven heb gekocht van 200 gig stuk en nu nog ff big towerohjah ook nog een laptop gekocht 2800 mhz
:)
Ga jij even snel je schoolgeld terughalen.
dikie']['dik wrote:Ik heb vier SATA-schijven gekocht van 200 Gig per stuk en nu nog even een big tower.
Oh ja, ik heb ook nog een laptop gekocht van 2800 MHZ:)
dikie']['dik wrote: ...
Oh ja, ik heb ook nog een laptop gekocht met een 2800 MHz processor:)
Doe het dan ook echt goeddikie']['dik wrote: Hedenmorgen ben ik overgegaan tot de aankoop van vier hardeschijven welke ieder voorzien zijn van een S-ATA aansluitmogelijkheid. Mijn volgende aanschaf zal een Big Tower zijn, een computerkast met een bovengemiddelde grote. Verder vergeet ik nog te melden dat ik binnenkort tevens de beschikking zal hebben over een gloednieuwe laptop, voorzien van een 2800Mhz sterke processor.
DSmarty wrote:Nu we toch aan het patsen zijn, ik heb ook een GPS-navigatiesysteem aangeschaft.
Als PDA een HP Ipaq HX4700, uitgebreid met een 1GB SD kaart.
Vervolgens een Bluetooth GPS-muis: Holux GR231 uitgebreid met een externe actieve antenne.
Natuurlijk een carkit: Seidio SD2500.
Info