nieuwe versie van PHPStats

TeamBVD Kroeg
Post Reply
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

nieuwe versie van PHPStats

Post by madman »

Binnenkort wil ik gaan beginnen aan een nieuwe versie van PHPStats (waar de stats van de Dagflush-, BVD-, TTK-, CC-, Team Goeroe en mijn eigen proxy op draaien). Hierin wil ik een aantal dingen gaan veranderen. Maar ben ik benieuwd of jullie ook nog nieuwe functonaliteit wensen..

Ik zat te denken aan de volgende dingen:

* Meer inzoom mogelijkheden: Bijv dat je ook kan zien welke versies door wie gebruikt worden en hoeveel ze flushen.
* Mogelijkheden maken om zelf IP's te registreren. Evt met username/password van het forum
* Links naar statspagina's van de members zelf.
* Download link met koe + goede ini voor die stats pagina.
* Exleden & Onbekend onderaan
* Zelf grafieken maken van members


Dus mocht je nog wat hebben, post het dan hier ff..
Last edited by madman on 14 May 2005, 11:49, edited 1 time in total.
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

Hmm beter, misschien om ex-leden onderaan te zetten
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Injectie
Posts: 914
Joined: 13 Mar 2004, 17:22
Location: Vaassen
Contact:

Post by Injectie »

Is het misschien een optie om grafiekjes automatisch te laten generen. Van meerdere teams in één scherm die je zelf kan selecteren. Je kunt nu enkel de grafieken van jezelf zien.
Een wolf in Saabskleren
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

klinkt zeer aantrekkelijk de verbeteringen die je voor ogen hebt :!
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Beide ideeen zijn toegevoegd!
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

Vraagje, hoe wil je het 'ip-claim' verhaal doen? Ik bedoel, als je nu dat met een wachtwoord doet en iemand heeft dus een wachtwoord kan hij/zij ip's gaan claimen.

Dit kan goed gaan ofcourse maar het kan net zo goed zijn dat iemand alle overige ip's claimt zonder dat ze van hem/haar zijn. Brengt weer extra werk met zich mee.

Misschien een feature is een 'inhaal stats'. Hebben we in ons systeem, het zeer brakke grazestats 1, ook gehad alleen dat werkte niet helemaal perfect.



mysql versie o-)
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Mysql versie is definitief nee: Ik moet die brakke zooi niet..

Inhaal stats lijkt me idd wel een goed idee.. Ik ga kijken wat ik daarmee zou kunnen

Het IP's claimen zou als vlogt gaan: iedereen die hier op het forum recht heeft op BVD-private kan in de stats aangeven dat een bepaald ip bij hem hoort. Vanaf dat moment is het ook gelijk zichtbaar in de stats. Echter er zal nog een definitief OK moeten komen van een van de admins.
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

Misschien een andere feature(s):
  • html // bbcode output ( of rss feeds weet ik 't :P )
  • reply system op daily's
  • user accounts waarbij mensen teamnamen aan kunnen passen etc
  • accesskeys ?
[ipclaim]

Maar als het direct in de stats zichtbaar is ? geeft dat dan geen verwarring als er een No-go komt van de admin? Denk dat het pas aangepast moet worden als de admin OK geeft.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

Misschien ook een stats waarbij staat als je wel de goeie versie gebruikt van het koetje
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

idd evt. fouten direct vermelden door kleur ofzo
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

[BVD]Webgnome wrote:Misschien een andere feature(s):
  • html // bbcode output ( of rss feeds weet ik 't :P )
  • reply system op daily's
  • user accounts waarbij mensen teamnamen aan kunnen passen etc
  • accesskeys ?
[ipclaim]

Maar als het direct in de stats zichtbaar is ? geeft dat dan geen verwarring als er een No-go komt van de admin? Denk dat het pas aangepast moet worden als de admin OK geeft.
Html // bbcode: wat wil je daarmee gaan doen dan? Denk niet dat ik je helemaal snap daar..
Rss feeds: lijkt me zinloos: het wordt nl continu geupdate. Rss is handig voor nieuwssite of zo.
reply system op daily's: Als ik iets zinloos vind dan zijn het die daily dingen wel.. Voor commentaar op de stats hebben we het stats topic in private..
Team namen wijzigen: ja zoiets zal er wel gaan komen idd..
accesskeys: Wat bedoel je daar mee? Dat de stats niet voor iedereen toegankelijk zijn?
ipclaim: aangezien het meestal om kleine hoeveel heden blocks gaat zie ik dat niet als probleem..

Het is dd de bedoeling om wat meer kleur te gaan gebruiken bij dat soort dingen..
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

madman wrote:
[BVD]Webgnome wrote:Misschien een andere feature(s):
  • html // bbcode output ( of rss feeds weet ik 't :P )
  • reply system op daily's
  • user accounts waarbij mensen teamnamen aan kunnen passen etc
  • accesskeys ?
[ipclaim]

Maar als het direct in de stats zichtbaar is ? geeft dat dan geen verwarring als er een No-go komt van de admin? Denk dat het pas aangepast moet worden als de admin OK geeft.
Html // bbcode: wat wil je daarmee gaan doen dan? Denk niet dat ik je helemaal snap daar..
Deze output kan gebruikt worden voor het posten van de daily op een forum of ergens op een andere plek ophet internet. Soort dpch idee dus.

[/quote]
Rss feeds: lijkt me zinloos: het wordt nl continu geupdate. Rss is handig voor nieuwssite of zo.
true, true het iwas meer een wilde gok
reply system op daily's: Als ik iets zinloos vind dan zijn het die daily dingen wel.. Voor commentaar op de stats hebben we het stats topic in private..
HIER hebben we de private maar mocht je dit systeem ergens kunnen downen en zelf kunnen gebruiken dan is dat niet per definitie zo. Vandaar een reply systeempje..
Team namen wijzigen: ja zoiets zal er wel gaan komen idd..
mooi :)
accesskeys: Wat bedoel je daar mee? Dat de stats niet voor iedereen toegankelijk zijn?
Nee hiermee bedoel ik dat het mogelijkj is om bijvoorbeeld met de toetscombinatie ctrl-d de dailys te laten zien of alt-w de weektotalen zit sinds kort @ grazestats
ipclaim: aangezien het meestal om kleine hoeveel heden blocks gaat zie ik dat niet als probleem..
alweer een wilde gok :)
Het is dd de bedoeling om wat meer kleur te gaan gebruiken bij dat soort dingen..[/quote]
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

accesskeys zouden een goede mogelijkheid zijn: Ik zou zeggen doe een voorstel voor letters + pagina's..
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

hitparade:

alt-t : today
alt-w: week ( hitparade )
alt-m: month
alt-a: all time high

en de andere by's gewoon 1 t/m 9 ? :P
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Post Reply