Jouw steentje voor TeamBVD

TeamBVD Kroeg
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Duivelsmurf wrote:Goed idee!
Forum ed schaft veel plezier, dus euro's volgen.
Echter, is dit per 6 maanden? Ben ik wel voor om er een soort "vrijblijvende"contributie per 6 maanden voor te stellen, en om de 6 maanden ff een berichtje posten dat de vrijwillige contributies ( van min 5 euro ) kunnen komen.

my2cts
Misschien dan ook leuk om een lijstje met donateurs te posten (tenzij de donateur anoniem wil blijven ;) ) ... dat stimuleerd niet-donateurs misschien om "erbij" te horen ;) ... en dus alsnog doneren ... een soort psycho-chantage in omkering ;) whehehehe })

Overigens is met het vermelden van namen in iedergeval duidelijk (open en bloot) hoeveel de contributie opgeleverd heeft, hetgeen voor het totaal plaatsje wat betreft de financiele huishouding misschien ook wel aardig is ...
I'm just impersonating me...
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

zodra ik me maandelijkse overzicht heb zal ik een tussenstand van het aantal doanteurs en het onvangen bedrag geven.
Over het 6 maandelijks terugkomen van deze vrijblijvende oproep hangt af van de financiele situatie en vooruitzichten.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Nuja, het zou in iedergeval goed zijn een financiele "buffer" te hebben... dat als plots een server volledig zou crashen of wat dan ook, dat er genoeg achter de hand is ... we zouden eventueel wanneer er veel meer geld binnen zou komen dan verwacht het "overschot" kunnen gebruiken voor kosten gemaakt bij een lan ofzo... dan kan de prijs verder omlaag... en wellicht zijn er andere zaken waar we nu nog niet eens aan gedacht hebben die geld gebruiken kan ... Ik zou persoonlijk dus niet zomaar stoppen met een in na 6 maanden herlaalde oproep... word ook zo onduidelijk dan zegmaar ...
I'm just impersonating me...
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

Zo ook mijn steentje overgemaakt:)
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Gallier wrote:zodra ik me maandelijkse overzicht heb zal ik een tussenstand van het aantal doanteurs en het onvangen bedrag geven.
Over het 6 maandelijks terugkomen van deze vrijblijvende oproep hangt af van de financiele situatie en vooruitzichten.
En? Al een tussenstand ?
http://www.qsit.nl
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

Zal vanaaf effe me excel sheetje updaten, heb alweer een overzichtje binnen.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

mm had de overzichten nog in epe liggen, aangezien ik vorig weekend een overzichtje wou maken.

Op dit moment hebben 12 mensen een bedrag van 162 euro en 50 cent gestort.

Zal binnenkort wel een mooi excel sheetje maken.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

niet te snel met die zooi opdraven hè ;)
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Post Reply