[BVD]South houd op met bestaan

TeamBVD Kroeg
Post Reply
iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

[BVD]South houd op met bestaan

Post by iisschots »

Na overleg een overleg tussen mij en webgnome hebben we besloten [BVD]South op te heffen. Het team heeft een grote leegloop gehad, een aantal hebben er geen zin meer in. We staan nu nog 3e dus lijkt het ons verstandig om op het hoogtepunt te stoppen :)

We hebben we afgelopen jaren veel plezier gehad. In een korte tijd BVD helemaal verbaast laten staan maar het is nu ten einde.

Nu denkt iedereen natuurlijk gaan wij mooi hun plaats innemen. Niet dus, ik zorg er voor dat er regelmatig op de proxy geflusht wordt. Zodat onze naam voor eeuwig zal blijven bestaan in de BVD stats.

Wanneer mensen die nu nog lid zijn van South mogen deze onder onze naar doorflushen maar nieuwe worden niet meer toegelaten.

Ik zelf zal gewoon door blijven gaan onder TeamBVD met Rosetta@home en hoop hier nog veel plezier te beleven.
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

En toch zal ik jullie voorbij gaan :)

Maar wel erg jammer dit, maar we hebben al een tijdje last van leegloop... de output is nog geen 50% van wat het ooit was (terwijl er snellere machines zijn) en DPC als geheel is ook behoorlijk ingekakt.

Misschien moeten er wat meer initiatieven komen om eea weer wat op te vijzelen, misschien ook meer dan alleen distributed computing.
iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

Post by iisschots »

Ik denk dat door de jaren heen er veel power van dnet naar andere projecten is gegaan. (bekende discussie)
Daarnaast is er door natuurlijk verloop bij dnet een aantal mensen weggegaan maar er weinig zijn bijgekomen.

Als je ziet hoe rosetta in korte tijd omhoogklimt maar ook projecten d2ol en TSC vandaag met Team Coldfusion is er nog genoeg leuks te beleven binnen DPC.

Ook TeamBVD doet aardig mee met rosetta. Daardoor zijn er ook weer een aantal leden gekomen.
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Misschien zou er een soort nederlandtalige "reclame" site moeten hebben die heel simpele, duidelijke en "pakkende" info geeft over alle projecten waar DPC bij betrokken is ...

---

De DPC site zelf is zo'n "bult" aan info, links, etc. dat je snel de weg kwijt raakt - dat ik ik zelf nogsteeds terwijl ik de page toch wel meer dan eens bezocht heb ... en ook veel officiele project pages zijn of in het engels of redelijk "zakelijk" van inhoudt en spreekt niet echt op de "verbeelding" van de bezoekers zodat dat een gemiddelde pc / internet gebruiker er weinig van begrijpt of er in iedergeval niet warm van wordt ... ik in iedergeval niet ...

Je hebt die verschuiving van "zakelijk" en "informatief" naar "op het gevoel van de mensen werken" ook gezien in het geldwerven voor goede doelen ... maar tot dusver blijven de pages over de projecten veel te "koel" en "wetenschappelijk" ...

Men wordt (voor mijn gevoel) in iedergeval niet op 1-voudige wijze "gemotiveerd" er wat mee te doen ... tenslotte lijkt het zo te zijn dat daar waar de koetjes draaien dit voornamelijk op pc's van ons "pc nerds" zijn en hun en familie, vrienden en kennissen die uit vriendschap/collegealiteit een koetje draaien en soms zelf niet of nouwelijks interesse hebben naar waarom het draaien iets simpels als een koetje een positieve bijdrage kan leveren voor de samenleving zegmaar ...

Tenminste, dat is mijn gevoel ...

Maargoed, wellicht ligt dat aan mij :)

---

Zegmaar "op het gevoel spreken" ... "Smooth talkin'" type o' shit...

Hoe U kosteloos van grote waarde kunt zijn voor uw medemens!

Bijna iedereen kent wel iemand die getroffen is door een nare ziekte zoals Kanker, Alzheimer's en zelfs HIV ... Ook u kunt geheel gratis wat betekenen voor uw medemens ... Doe mee met 1 van de beschikbare projecten en help een kind, echtegenoot(e) of ouder in hun gevecht met hun ziekte of het voorkomen daarvan!

Bent U meer geinteresseerd in wetenschap, technologie en aanverwante zaken, dan kunt ook U een bijdrage leveren aan de ontwikkeling daarvan. Je hoeft nu niet langer een cum laude afgestudeerde wetenschapper te zijn om uw bijdrage te leveren ...

Bla bla bla ...

Wat indrukwekkende foto's (een oma-tje met alzheimer, een afrikaans aids babytje, een kaalhoofdig kanker patientje ... voor de wetenschappelijke tak, foto's van bijzondere apperatuur, laboratoria, etc.

---

En nee, ga nu niet zeggen dat het werven van leden dan "over de rug" van zieke kinderen en oudjes gaat, tenslotte kan dit soort onderzoek een enorme bijdrage leveren ... Vanzelfsprekend zou zo'n site geen reclame moeten zijn voor 1 specifiek subteam, maar voor DPC als neutrale non-profit organisatie ...

---

Wellicht zou er wanneer je op die page ook aan link exchange kunnen doen met officiele instanties zoals de kanker stichting, etc. Waarbij dan op de page over de projecten zowel een link als giro nummer geplaatst wordt en een officiele instantie als de kankerstiching hun "support" (niet financieel maar in naam) geven aan (in dit geval) Rosetta@home en naar de site linken ... Bijv. ook met organisaties als: http://www.jongerenenkanker.nl/recent/

Je zou die page dan uit 2 delen kunnen laten bestaan, een sociaal maatschappelijk deel dat over projecten van ziektebestreiding etc. gaat en een technologisch deel waar projecten als RC5 etc. onder vallen ... zolang er maar op het "gevoel" van de medemens gesproken wordt ;)

---

Maargoed ... wellicht "mag" zoiets niet of past het niet binnen de "filosofie" van DPC?

http://www.alleblokjeshelpen.nl/ of zoiets ;) ...
I'm just impersonating me...
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Jammer dat er toch besloten is helemaal te stoppen.. Ik wou nog een keer competitie aangaan met South :P

Komen we toch met z'n allen in de root uit van BVD he schots?

Erg jammer dat South niet meer bestaat....
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

wie?


:+
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Jojo
Posts: 677
Joined: 14 Jun 2003, 23:29
Location: Hilversum
Contact:

Post by Jojo »

Gecondoleerd!
Check me blog @ http://www.johandijkstra.com
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

jammer, tot ziens ..
Fuck The Police..Thug Till I Die !
GBCHEATER
Posts: 137
Joined: 01 Dec 2004, 17:32
Location: Hoogeveen

Post by GBCHEATER »

Verdorie, voor wie moet ik dan flushen :(
iisschots
TeamBVD MOD
Posts: 1451
Joined: 12 Nov 2003, 02:50
Contact:

Post by iisschots »

GBCHEATER wrote:Verdorie, voor wie moet ik dan flushen :(
Je mag als (oud)lid gewoon op die naam doorflushen. Als je het team wil doorzetten is dat ook geen probleem :)
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Ehm, is het team opgedoekt terwijl er nog actieve flushers zijn ???

Bijzonder... Misschien handig dat de andere die nog wel actief zijn de boel overnemen ?
Post Reply