Problemen met stats van enkele subteams

TeamBVD Kroeg
Post Reply
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Problemen met stats van enkele subteams

Post by madman »

Voor de mensen van BVDSouth, CC, Echnie, Goeroe, Lemsterlan en TTK, de server waar jullie stats op draait heeft er sinds vrijdag ochten uitgelegen. Dit komt omdat de harde schijf problemen begin te geven... Ik ga nog even aankijken of dit een enkel hikje was of dat hij echt aan het overlijden is..

Waarschijnlijk wordt het volgend weekend een herinstall... :|

De stats zijn om 14.00 uur weer online
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Dank U voor de mededeling en sterkte met de hd
Nu op Mojito Custom :)
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

^:^
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Er blijken toch meer problemen te zijn met de schijf, dus ik heb een nieuwe gehaald, en deze ga ik vanavond in de server hangen. Ik ga dan waarschijnlijk gelijk de hele machine opnieuw installeren, maar dat weet ik nog niet zeker.

Om een lang verhaal kort te houden: Er zal dit weekend de nodig downtime zijn...

excuses voor het ongemak...
Laurindra
Posts: 1983
Joined: 16 Jun 2003, 21:19
Location: Emst

Post by Laurindra »

Doe je best!
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Nieuwe schijf zit inmiddels in de server, maar heeft erg veel tijd gekost om hem weer online te krijgen (een van de partities bevatte erg veel fouten). De proxies draaien ondertussen weer de stats komen vandaag of morgen weer online
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Owkee dan
Nu op Mojito Custom :)
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Inmiddels zijn de proxies en de database verhuisd naar de nieuwe schijf en weer online.. Er zijn nog een aantal andere partities die overgezet moeten worden, dus daarom kan het geheel nog wat traag zijn..

Komend weekend zal er weer wat onderhoud zijn, dan gaan de systeem partities over naar de nieuwe schijf. Details hierover volgen
Post Reply