Toscane & Umbrie

De Chatroom
Post Reply
alexcid
Posts: 331
Joined: 09 Dec 2005, 17:03
Location: Haren
Contact:

Toscane & Umbrie

Post by alexcid »

Had je naar Toscane of Umbrie gewild, maar dat ging helaas niet door? Dit zijn mijn vakantiefoto's voor een kleine impressie.

http://www.flickr.com/photos/alexcid/se ... 234958297/
<i>"Donnie Darko? What the hell kind of name is that? It's like some sort of superhero or something. What makes you think I'm not."</I>
Dot
Posts: 101
Joined: 15 Jun 2003, 18:55
Contact:

Post by Dot »

Dat ziet er heel mooi uit. Leuke foto's.
Krijg zin om er heen te gaan. :)
alexcid
Posts: 331
Joined: 09 Dec 2005, 17:03
Location: Haren
Contact:

Post by alexcid »

Dot wrote:Dat ziet er heel mooi uit. Leuke foto's.
Krijg zin om er heen te gaan. :)
Pak je tas en GA 8)
<i>"Donnie Darko? What the hell kind of name is that? It's like some sort of superhero or something. What makes you think I'm not."</I>
Z-Rex
Posts: 949
Joined: 19 Jun 2003, 13:25
Location: Epe
Contact:

Post by Z-Rex »

De foto's roepen mooie herinneringen op. Toen ik er jaren geleden was, hadden we een probleempje met onze camera waardoor we bijna alle foto's hebben moeten missen.
Nu kan ik weer genieten van die omgeving ;):)
To boldly eat what no-one has eaten before...
alexcid
Posts: 331
Joined: 09 Dec 2005, 17:03
Location: Haren
Contact:

Post by alexcid »

Z-Rex wrote:De foto's roepen mooie herinneringen op. Toen ik er jaren geleden was, hadden we een probleempje met onze camera waardoor we bijna alle foto's hebben moeten missen.
Nu kan ik weer genieten van die omgeving ;):)
Dat is erg balen man. Nou, geniet ervan! En natuurlijk een hele goede reden om weer terug te gaan. Dit was onze 2e keer in Toscane, vandaar dat we deze keer minder steden daar hebben bekeken. Maar het landschap blijft geweldig.
<i>"Donnie Darko? What the hell kind of name is that? It's like some sort of superhero or something. What makes you think I'm not."</I>
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Mooie pics :)
Post Reply