3e TeamBVD LAN PARTY 15/16 november
WhoCares wrote:Als jij tijdens de LAN een 15" CRT acceptabel vind, mag je je monitor wel thuis laten. Naast de CRT voor Tigertjuh heb ik er nog wel 1 staan hiero.seiko wrote:die optie hou ik in gedachten alleen.. me PC en Monitor meenemen word wel zwaar.. daar moek dan maar wat op vinden
ik zou graag die monitor hebben whocares als ik mijn laptop uitleen heb ik nog geen beeldscherm voor mijn eigen pc. mijn pc kan netjes in een ah tas maar een monitor past niet in mijn rugtas.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-
Iemand had toch een Beamer (A)Z-Rex wrote:Sinds zaterdag (of eigenlijk al iets langer) hebben we er een probleempje bij. Het Nederlands elftal moet de eerste playoff wedstrijd spelen op 15 November. Hoe lossen wij dit op?
En ik kan alleen komen Mits Ik vervoer heb, anders kan ik dus niet komen

Wie is er bereid om ff langs amsterdam te rijden en mij op te pikken

Is geen punt ik heb nog wel een 15" inche monitor voor je te leen, maar dan moet je wel even goed aangeven of je wel of niet komt, want ik had hem de vorige keer voor DKasemier meegenomen en die kwam achteraf niet en toen zat ik met een monitor die ik extra meegenomen had!!!JJapie wrote:Ik wil ook nog graag komenIk hoop dat het uitkomt met m'n tentamens, maar daar kan ik nu nog niets op zeggen.
Enige probleem zou weer een monitor kunnen zijn...
Maar bijdeze is de monitor vor jou gereseveerd!!
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]
GreatSkullbv wrote:Is geen punt ik heb nog wel een 15" inche monitor voor je te leen, maar dan moet je wel even goed aangeven of je wel of niet komt, want ik had hem de vorige keer voor DKasemier meegenomen en die kwam achteraf niet en toen zat ik met een monitor die ik extra meegenomen had!!!JJapie wrote:Ik wil ook nog graag komenIk hoop dat het uitkomt met m'n tentamens, maar daar kan ik nu nog niets op zeggen.

jaja sorry 'bout that, misverstandjeSkullbv wrote:Is geen punt ik heb nog wel een 15" inche monitor voor je te leen, maar dan moet je wel even goed aangeven of je wel of niet komt, want ik had hem de vorige keer voor DKasemier meegenomen en die kwam achteraf niet en toen zat ik met een monitor die ik extra meegenomen had!!!JJapie wrote:Ik wil ook nog graag komenIk hoop dat het uitkomt met m'n tentamens, maar daar kan ik nu nog niets op zeggen.

It rocks... It's a rock...
Komttie nu meeDKasemier wrote:jaja sorry 'bout that, misverstandjeSkullbv wrote:Is geen punt ik heb nog wel een 15" inche monitor voor je te leen, maar dan moet je wel even goed aangeven of je wel of niet komt, want ik had hem de vorige keer voor DKasemier meegenomen en die kwam achteraf niet en toen zat ik met een monitor die ik extra meegenomen had!!!JJapie wrote:Ik wil ook nog graag komenIk hoop dat het uitkomt met m'n tentamens, maar daar kan ik nu nog niets op zeggen.