Ja zeker foto fan!!!Jojo wrote: Netjes, ook foto fan?
Ik zelf heb de Nikon D70s, bevalt ook erg goed!
Volgende cam wordt een Fuji S20 Pro

Maar ja ik maak rond de 20000 foto per jaar dus dan wil ook wel beetje kwaliteit

Ja zeker foto fan!!!Jojo wrote: Netjes, ook foto fan?
Agree!Valor wrote:Ja zeker foto fan!!!Jojo wrote: Netjes, ook foto fan?
Volgende cam wordt een Fuji S20 Proof een Eos 350D maar dat zal nog wel ff duren. Dit was een goed alternatief!!
Maar ja ik maak rond de 20000 foto per jaar dus dan wil ook wel beetje kwaliteit
Ik heb de EOS300DValor wrote:Ja zeker foto fan!!!Jojo wrote: Netjes, ook foto fan?
Volgende cam wordt een Fuji S20 Proof een Eos 350D maar dat zal nog wel ff duren. Dit was een goed alternatief!!
Almost 22Jojo wrote:Agree!Valor wrote:Ja zeker foto fan!!!Jojo wrote: Netjes, ook foto fan?
Ik volg een fotografie opleiding in Ede; Fotonica.
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Waarom heb je dat ding dan in vredes naam gehaald als je het toch op je monitor kan zienKingnoob wrote:nee tuurlijk maar t maakt me niet zo veel uit of ik dingen van cod2 erop kan zien, dat kan ik ook op mn monitor ziendaar ging t mij om, maar krijg hem idd ook niet goedwerkend met cod2
Valor wrote:Waarom heb je dat ding dan in vredes naam gehaald als je het toch op je monitor kan zienKingnoob wrote:nee tuurlijk maar t maakt me niet zo veel uit of ik dingen van cod2 erop kan zien, dat kan ik ook op mn monitor ziendaar ging t mij om, maar krijg hem idd ook niet goedwerkend met cod2
Hmmm.. Dat moederbord heeft volgens mij helemaal geen support voor DDR2 geheugen... Volgens mij heel AMD toch nog niet...?NEO_ wrote:zo ik ben der klaar voor the party me nieuwe systeem is binnen
Motherboard: MSI K8N Neo4
CPU: 4000+
Memory: 1 GIG DDR2 400mhz
Video Card: ati pci express x300 256MB
Sound Card: onboard
Headset: Icemat siberia multiheadset
Monitor: Phoenix 760D 17inch TFT