aan ons ( [bvd]south ) ligt het niet dat weet ik heel zekermadman wrote:Wat is er met onze koeien stal gebeurt?? Waar is onze goede output van een maand of wat terug gebleven?? We zijn met onze output weer op het niveau van ong november vorig jaar

aan ons ( [bvd]south ) ligt het niet dat weet ik heel zekermadman wrote:Wat is er met onze koeien stal gebeurt?? Waar is onze goede output van een maand of wat terug gebleven?? We zijn met onze output weer op het niveau van ong november vorig jaar
mijn output is zelfs gestegen[BVD]Webgnome wrote:aan ons ( [bvd]south ) ligt het niet dat weet ik heel zekermadman wrote:Wat is er met onze koeien stal gebeurt?? Waar is onze goede output van een maand of wat terug gebleven?? We zijn met onze output weer op het niveau van ong november vorig jaar
Heel goed.venomous wrote:Marschal is ingehaald
Wacht maar afErik de Noorman wrote:Even dacht ik dat BVD South ook bedoelde dat ze mij deze zomer in gingen halen, maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Merk er anders nog weinig van...HobbeS wrote:Wacht maar afErik de Noorman wrote:Even dacht ik dat BVD South ook bedoelde dat ze mij deze zomer in gingen halen, maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.![]()
Het gras begint al weer een beetje te groeien
ik zou niet te hard gaan roepen als ik jou wasErik de Noorman wrote:Merk er anders nog weinig van...HobbeS wrote:Wacht maar afErik de Noorman wrote:Even dacht ik dat BVD South ook bedoelde dat ze mij deze zomer in gingen halen, maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.![]()
Het gras begint al weer een beetje te groeien![]()
Blijkbaar is er altijd een heel team voor nodig om Erik aan te vallen. DS vormt hierop een positieve uitzondering.![]()