WeiLAn 25 26 27 juni

Jongens. wat mij betreft is het rond.
Mijn kids willen graag mee....
Indien NIEMAND verder ernstige bezwaren ertegen heeft dan is de deal done

Chantal is ondertussen ook aardig gegroeid in de PC dus 'naakt in de rondte gaan rennen" zal ze niet zo gauw doen...Hoop ik ...

Indien iemand dan nog 1 goede game pc over heeft dan houd ik me aanbevolen.Ik neem 2 snelle PC's mee..de andere is maar een PIII 450..Net iets te langzaam.
Maar als een ieder er geen probleem mee heeft en BredeP zo vriendelijk zou willen zijn om Fanaat zaterdag op te halen dan komen wij vrijdags al.Ipv Zaterdag zoals ik eerder had vermeld.
Natuurlijk zijn we dan bij beide BBQ's ...Yehaaw !!
Waarschijnlijk ga ik ontzettende bonje met mijn ex krijgen

Jongens..Ik ben der bij !! Wij zijn der bij... FuckFace gaat ook mee...

Ik ben blij voor jeBigJim wrote:![]()
![]()
Indien NIEMAND verder ernstige bezwaren ertegen heeft dan is de deal done![]()
Chantal is ondertussen ook aardig gegroeid in de PC dus 'naakt in de rondte gaan rennen" zal ze niet zo gauw doen...Hoop ik ...![]()
Indien iemand dan nog 1 goede game pc over heeft dan houd ik me aanbevolen.Ik neem 2 snelle PC's mee..de andere is maar een PIII 450..Net iets te langzaam.
Maar als een ieder er geen probleem mee heeft en BredeP zo vriendelijk zou willen zijn om Fanaat zaterdag op te halen dan komen wij vrijdags al.Ipv Zaterdag zoals ik eerder had vermeld.
Waarschijnlijk ga ik ontzettende bonje met mijn ex krijgenmaar ja..what's fucking new?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik kan helaas niet

Volgende lan toch echt vrij zien te krijgen

hhehehe
Ik ben ook heel blij voor je dat je er bent en dat we eindelijk een paar goede potten Cossacks mogen gaan spelen!!BigJim wrote:![]()
![]()
Indien NIEMAND verder ernstige bezwaren ertegen heeft dan is de deal done![]()
Chantal is ondertussen ook aardig gegroeid in de PC dus 'naakt in de rondte gaan rennen" zal ze niet zo gauw doen...Hoop ik ...![]()
Waarschijnlijk ga ik ontzettende bonje met mijn ex krijgenmaar ja..what's fucking new?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/skullbv.png[/img]
BBQ alleen op zaterdag en zondag. aangezien de weilan officieel pas om 20:00 begint.Majapro wrote:eind goed all goed, als ik t zo leesnu moet seiko nog gaan spijbelen
![]()
moet zelf ook nog gaan spijbelen want ik werk de vrijdag nog to 21.00 uur die BBQ sla ik dan maar over
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-
Emule op een lan is not done he.Marshal wrote:eMule is HET programmamischabuys wrote:Eve vraagje wat voor progs gebruiken jullie op de lan gewoon bulletproof en total commander![]()
temiste op de lans waar ik altijd kom gebruiken ze dat
dc zal wel de primaire share manier worden.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Inderdaad. DirectConnect en FTP. Misschien nog enkele windows-shares, maar ik denk dat de grotere shares niet op andere manieren zullen worden aangeboden.
DC-hub wordt hoogstwaarschijnlijk door mij verzorgd. (Goh, echt?)
En niet zeiken dat DC++ een kloteprogramma is. Doet ie 't niet goed, dan heb je 'm niet goed ingesteld voor LAN gebruik of je PC is naar z'n grootje.
En niet zeiken dat DC++ een kloteprogramma is. Doet ie 't niet goed, dan heb je 'm niet goed ingesteld voor LAN gebruik of je PC is naar z'n grootje.
-
Bedoelde eigenlijk ook DC++, ben een beetje in de war aan het raken. Zal wel komen door 5 dagen lang alleen maar belastingwetten lerenWhoCares wrote:Inderdaad. DirectConnect en FTP. Misschien nog enkele windows-shares, maar ik denk dat de grotere shares niet op andere manieren zullen worden aangeboden.

Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
FF copy/paste uit een ander forum en wat aangepast voor onze setting.
En voor de DC newbies:
DC++ is te downloaden via de volgende link:
http://dcplusplus.sourceforge.net/index ... e=download
het is een bestand van 1584 KB groot. 56K Modemgebruikers onder ons: Dit is een download van ongeveer 6 minuten.
Installeren van het programma:
- Start het installatieprogramma, en volg de instructies. (klik achtereenvolgens op : 'I agree' 'next' 'install' 'close')
- Start DC++ op (start, programma's, dc++, dc++
- DC++ springt gelijk naar de 'settings'(instellingen)
Links van dit venster zie je de categorieën met soorten instellingen. Ik ga ze stuk voor stuk af en noem op wat je moet invullen om DC++ werkend te krijgen. Ik gebruik instellingen die zullen werken op de WeiLAN hub:
- Nick: vul hier je naam of nickname in.
Downloads
- Default download directory Geef hier een folder aan waar je downloads terecht mogen komen.
Sharing
- Shared directories Hier kun je mappen toevoegen waar je spullen hebt staan die je met de rest van het netwerk wilt delen. Gebruik de 'add folder' knop om folders toe te voegen. Wees geen zuinigerd en wees zo beleefd om wat interessante spullen te delen.
- Upload slots Dit is het aantal uploads die gelijktijdig mogen plaatsvinden. zet deze op 3. Dit betekent dat maximaal 3 mensen tegelijkertijd bij je kunnen downloaden. De rest van de mensen komen in de wachtrij te staan.
Appearance
- vink aan: Confirm application exit
Advanced
Hier kun je opties aan en afvinken.
- vink aan: 'Automatically search for alternative download locations'
- vink uit: 'Enable safe and compressed headers' (Probeert de gegevensstroom te comprimeren. Kost processorkracht)
Opmerking: Voor LAN parties met DC voorzieningen is het belangrijk om de laatste optie uit te zetten. Doe je dit niet, dan zal tijdens het sharen/uppen je processor meestal voor 100% belast worden.
Klik nu onderaan op OK.
Nu alle instellingen goed zijn gaan we een serveradres toevoegen.
- Druk op [ctrl]+[f]
- klik op 'new...' en vul in:
Name: WeiLAN hub (of een andere naam die jou passend lijkt)
Address: dc.weilan.lan (Naam is nog niet definitief)
- klik op OK
Zet nu een vinkje voor de toegevoegde server.
Dubbelklik op de servernaam of klik op 'connect'
Als alles goed is gegaan draait DC++ nu. Je bevind je nu in het chatvenster met onderin een statusvenster. Je kunt nu vrolijk met anderen chatten die ook op DC++ zitten.
Rechts zie je de lijst met gebruikers. Dubbelklik op een gebruiker om zijn lijst met bestanden binnen te halen. Als de lijst binnen is, krijg je een venster te zien dat lijkt op de Windows Verkenner. Hier kun je doorheen bladeren. Rechtsklik om een bestand of folder te downloaden. Je krijgt dan een klein menuutje met 3 opties.
'Download' kopieert het geselecteerde bestand of folder naar de folder die je bij je settings hebt opgegeven.
'Download to...' laat je zelf een folder kiezen waar je het naartoe gekopieerd wilt hebben.
'View as text' is om tekstbestanden direct te kunnen lezen.
Onderin het statusvenster zie je de actieve uploads en downloads. Onder het statusvenster zie je wat ruimte voor wat tabbladen. Hiermee kun je bladeren tussen alle vensters die je open hebt staan. Als je de instructies gevolgd hebt, staan hier nu 3 tabbladen. 'Favorite hubs', 'WeiLAN hub' en de naam van de gebruiker waar je de bestanden van aan het bekijken bent.
Zodra je bestanden van iemand aan het downloaden bent, kun je het venster van die gebruiker gewoon sluiten.
Note: Zodra je voor het eerst bestanden deelt, zal je PC deze gedeelde bestanden gaan hashen. Dit kost processorkracht en HD perfomance. Mensen die veel (gaan) delen kunnen dus beter het proggie thuis al installeren en de PC dit ff in alle rust te laten doen. Ga niet ondertussen al een game spelen want daar duurt het alleen maar *veel* langer van.
Tot zover deze spoedcursus DC++. Happy downloading!
En voor de DC newbies:
DC++ is te downloaden via de volgende link:
http://dcplusplus.sourceforge.net/index ... e=download
het is een bestand van 1584 KB groot. 56K Modemgebruikers onder ons: Dit is een download van ongeveer 6 minuten.
Installeren van het programma:
- Start het installatieprogramma, en volg de instructies. (klik achtereenvolgens op : 'I agree' 'next' 'install' 'close')
- Start DC++ op (start, programma's, dc++, dc++
- DC++ springt gelijk naar de 'settings'(instellingen)
Links van dit venster zie je de categorieën met soorten instellingen. Ik ga ze stuk voor stuk af en noem op wat je moet invullen om DC++ werkend te krijgen. Ik gebruik instellingen die zullen werken op de WeiLAN hub:
- Nick: vul hier je naam of nickname in.
Downloads
- Default download directory Geef hier een folder aan waar je downloads terecht mogen komen.
Sharing
- Shared directories Hier kun je mappen toevoegen waar je spullen hebt staan die je met de rest van het netwerk wilt delen. Gebruik de 'add folder' knop om folders toe te voegen. Wees geen zuinigerd en wees zo beleefd om wat interessante spullen te delen.
- Upload slots Dit is het aantal uploads die gelijktijdig mogen plaatsvinden. zet deze op 3. Dit betekent dat maximaal 3 mensen tegelijkertijd bij je kunnen downloaden. De rest van de mensen komen in de wachtrij te staan.
Appearance
- vink aan: Confirm application exit
Advanced
Hier kun je opties aan en afvinken.
- vink aan: 'Automatically search for alternative download locations'
- vink uit: 'Enable safe and compressed headers' (Probeert de gegevensstroom te comprimeren. Kost processorkracht)
Opmerking: Voor LAN parties met DC voorzieningen is het belangrijk om de laatste optie uit te zetten. Doe je dit niet, dan zal tijdens het sharen/uppen je processor meestal voor 100% belast worden.
Klik nu onderaan op OK.
Nu alle instellingen goed zijn gaan we een serveradres toevoegen.
- Druk op [ctrl]+[f]
- klik op 'new...' en vul in:
Name: WeiLAN hub (of een andere naam die jou passend lijkt)
Address: dc.weilan.lan (Naam is nog niet definitief)
- klik op OK
Zet nu een vinkje voor de toegevoegde server.
Dubbelklik op de servernaam of klik op 'connect'
Als alles goed is gegaan draait DC++ nu. Je bevind je nu in het chatvenster met onderin een statusvenster. Je kunt nu vrolijk met anderen chatten die ook op DC++ zitten.
Rechts zie je de lijst met gebruikers. Dubbelklik op een gebruiker om zijn lijst met bestanden binnen te halen. Als de lijst binnen is, krijg je een venster te zien dat lijkt op de Windows Verkenner. Hier kun je doorheen bladeren. Rechtsklik om een bestand of folder te downloaden. Je krijgt dan een klein menuutje met 3 opties.
'Download' kopieert het geselecteerde bestand of folder naar de folder die je bij je settings hebt opgegeven.
'Download to...' laat je zelf een folder kiezen waar je het naartoe gekopieerd wilt hebben.
'View as text' is om tekstbestanden direct te kunnen lezen.
Onderin het statusvenster zie je de actieve uploads en downloads. Onder het statusvenster zie je wat ruimte voor wat tabbladen. Hiermee kun je bladeren tussen alle vensters die je open hebt staan. Als je de instructies gevolgd hebt, staan hier nu 3 tabbladen. 'Favorite hubs', 'WeiLAN hub' en de naam van de gebruiker waar je de bestanden van aan het bekijken bent.
Zodra je bestanden van iemand aan het downloaden bent, kun je het venster van die gebruiker gewoon sluiten.
Note: Zodra je voor het eerst bestanden deelt, zal je PC deze gedeelde bestanden gaan hashen. Dit kost processorkracht en HD perfomance. Mensen die veel (gaan) delen kunnen dus beter het proggie thuis al installeren en de PC dit ff in alle rust te laten doen. Ga niet ondertussen al een game spelen want daar duurt het alleen maar *veel* langer van.
Tot zover deze spoedcursus DC++. Happy downloading!
-
WeiLAN vindt plaats buiten de bebouwde kom van Emst.
Emst bevind zich tussen Epe en Vaassen.
Emst ligt halverwege tussen Zwolle en Apeldoorn.
Jij komt vanuit Utrecht over de A28:
- Afslag Epe/Nunspeet eraf
- Onderaan de afslag richting Epe (N309)
- Deze weg blijven volgen, bij de 2 rotondes rechtdoor.
- Bij stoplichten rechtsaf richting Emst (stoplicht met 3 banen. Links = Epe, rechtdoor = A50, rechts = Emst/Vaassen)
- Weg volgen. Je rijdt de bebouwde kom van Emst binnen.
- Bebouwde kom van Emst heeft maar 1 rotonde.
- Bij de rotonde linksaf (3/4 rond)
- Je rijdt nu op de Brinkerweg
- Splitsing links aanhouden.
- Einde weg rechts. Dit is de Wiemanstraat. Boerderij op hoek Wiemanstraat/Brinkerweg woon ik.
- Rechts de wei in om te parkeren.
Jij komt vanuit Assen/Zwolle of vanuit Arnhem/Apeldoorn. Je rijdt op de A50
- Afslag Epe/Nunspeet eraf (N309)
- Bij stoplichten linksaf richting Emst(stoplicht met 3 banen. Rechts = Epe, rechtdoor = A50, links = Emst/Vaassen)
- Einde weg rechts. Dit is de Wiemanstraat. Boerderij op hoek Wiemanstraat/Brinkerweg woon ik.

WeiLAN vindt plaats buiten de bebouwde kom van Emst.
Emst bevind zich tussen Epe en Vaassen.
Emst ligt halverwege tussen Zwolle en Apeldoorn.
Jij komt vanuit Utrecht over de A28:
- Deze weg blijven volgen, bij de 2 rotondes rechtdoor.
- Bij stoplichten rechtsaf richting Emst (stoplicht met 3 banen. Links = Epe, rechtdoor = A50, rechts = Emst/Vaassen)
Jij komt vanuit Assen/Zwolle of vanuit Arnhem/Apeldoorn. Je rijdt op de A50
- Afslag Epe/Nunspeet eraf (N309)
- Bij stoplichten linksaf richting Emst(stoplicht met 3 banen. Rechts = Epe, rechtdoor = A50, links = Emst/Vaassen)

Last edited by Laurindra on 18 Jun 2004, 17:14, edited 1 time in total.
[quote="WhoCares"]Locatie: Wiemanstraat 15, Emst
*knip*
- Flink eind de weg volgen totdat je rechts bebouwde kom Epe ziet liggen.
*knip*
Moet dit niet links zijn? Om verwarring te voorkomen?
Verder fraaie uitleg...
*knip*
- Flink eind de weg volgen totdat je rechts bebouwde kom Epe ziet liggen.
*knip*
Moet dit niet links zijn? Om verwarring te voorkomen?
Verder fraaie uitleg...

To boldly eat what no-one has eaten before...