WeiLAn 25 26 27 juni
stoelen en tafels zijn geregeld durf alleen geen uitspraken te doen over het comfort van de stoelen. een kussentje zal denk ik geen luxe zijn.BigJim wrote:Even een ander vraagje...hoe zit het met zit gelegenheid??Zal wel geregeld zijn maar ik vroeg het me even af..Of moeten er nog stoelen meegenomen worden ???:)
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Dankjewel. Ben onderhand al zo lang niet meer richting Nunspeet geweest dat ik niet meer wist hoeveel rotondes ze er nu hadden aangelegd.Z-Rex wrote:Oeps... editedWhoCares wrote:Moet dit niet links zijn? Om verwarring te voorkomen?madman wrote:Ik zou die zin iid veranderen in:
Deze weg blijven volgen, bij de 2 rotondes rechtdoor. Daarna, bij de stoplichten rechtsaf richting Emst.
Ondergrond is dus inderdaad gras.
Voor iedereen is 1 stoel aanwezig. Dit is een simpel maar wel redelijk stevige kunststof tuinstoel. Een kussen o.i.d. is wel aan te bevelen. Maar je bent ook vrij om je eigen superdeluxe tuinstoel inclusief voorverwarmde kussens en in hoogte verstelbare voetensteun mee te nemen.
Verder is het evenement dus echt BUITEN. 's Nachts kan het dus best koud worden. Tent is van boven waterdicht, maar hou rekening met TOCHT. Ondergrond is WEI, dus geen vloerverwarming om je voeten warm te houden.
Voor diegenen die met de BBQ meedoen. Er wordt gezorgd voor plastic bordjes, vorken en messen. Je bent vrij om je eigen porceleinen/metalen gereedschappen mee te brengen om het eetplezier wat te vergemakkelijken.
(fris)Drank moet je zelf regelen evenals het hulpmiddeltje waaruit je dat gaat drinken (mok, glas, of direct uit de fles)
Drinken kunnen we koud maken/houden door deze in een grote bak met koud water te mikken. (Koelkast hebben we nodig voor het BBQ-vlees)
Zorg voor een voldoende lange UTP kabel (10 meter a.u.b.) Je zou maar net aan het eind van de tafel zitten met je 2 meter UTP'tje.
Last edited by Laurindra on 18 Jun 2004, 17:30, edited 1 time in total.
-
Zolang het weer niet net als vandaag is (heb hier in Apeldoorn al heftige regenbuitjes en windstoten meegemaakt) zul je mij niet horen klagen.
Ik ga zaterdagochtend rond een uurtje of 11 Fanaat even oppikken, en ben er dan zo rond de middag weer. Dan blijf ik tot zaterdagavond ergens in de loop van de avond. Ben zondag jarig, krijg dus een hele smak visite over de vloer, en dan moet ik wel een beetje uitgeslapen zijn...
Ik ga zaterdagochtend rond een uurtje of 11 Fanaat even oppikken, en ben er dan zo rond de middag weer. Dan blijf ik tot zaterdagavond ergens in de loop van de avond. Ben zondag jarig, krijg dus een hele smak visite over de vloer, en dan moet ik wel een beetje uitgeslapen zijn...
Brede W and Brede P wonen samen... :D:D
-
Zoals er eerder niets te regelen viel kan het nu in 1 x wel...Kut EX Wijven..mischabuys wrote:Waar breng je die jongste dochten dan heen![]()
En anders gewoon naar seiko brengen aan al zijn posts te zien in dit topic
moet dat wel lukken![]()

Eerst laat ze je van alles regelen en organiseren om vervolgens van je dochter te moeten horen (zelf heeft ze het lef en fatsoen niet om te bellen) dat het toch niet doorgaat. Zwak van mijn ex. Maar ja, ben er niet voor niks van gescheiden......

Chantal heeft een feestje.
Voor iedere deelnemer van de Weilan:
Dit dient u mee te nemen:
GELD: 12 euro intree 8 euro per BBQ
BBQ bestaat uit vlees salade witbrood en 2 sauzen (curry/sate)
TENT: voor degene die niet achter hun toetsenbord willen slapen, er is hier en daar wel wat ruimte over.
Slaapzak: voor om in te slapen. lijkt me iets warmer
Drinken: er is een toiletfacilitiet aanwezig dus er kan ook drank genuttigd worden.
Eten: wij leveren geen ontbijt of lunch
Zitgelegenheid: een extra kussen is geen luxe, heb je ruimte voor je favoriete burostoel neem hem dan mee
Computer: z'n ding met een netwerkkaart en wat vrije schrijfruimte
Vergeet je PATCHKABEL NIET, en je STROOMKABELSSSS
Ook in Epe zijn de winkels op zaterdag open (tot 17:00) dus er is wel extra tijd om spullen te kopen.
Als ik iets vergeten ben post het dan effe dan antwoordt ik wel.
En natuurlijk is er een beamer zodat we nederland in de kwartfinale kunnen zien zaterdag!!!!!!
We gaan WINNEN
Dit dient u mee te nemen:
GELD: 12 euro intree 8 euro per BBQ
BBQ bestaat uit vlees salade witbrood en 2 sauzen (curry/sate)
TENT: voor degene die niet achter hun toetsenbord willen slapen, er is hier en daar wel wat ruimte over.
Slaapzak: voor om in te slapen. lijkt me iets warmer
Drinken: er is een toiletfacilitiet aanwezig dus er kan ook drank genuttigd worden.
Eten: wij leveren geen ontbijt of lunch
Zitgelegenheid: een extra kussen is geen luxe, heb je ruimte voor je favoriete burostoel neem hem dan mee
Computer: z'n ding met een netwerkkaart en wat vrije schrijfruimte
Vergeet je PATCHKABEL NIET, en je STROOMKABELSSSS
Ook in Epe zijn de winkels op zaterdag open (tot 17:00) dus er is wel extra tijd om spullen te kopen.
Als ik iets vergeten ben post het dan effe dan antwoordt ik wel.
En natuurlijk is er een beamer zodat we nederland in de kwartfinale kunnen zien zaterdag!!!!!!
We gaan WINNEN
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter