Page 7 of 8

Posted: 05 Oct 2003, 15:46
by madman
Ja dat zullen daar wel nooit leren: een goede multi-player te bouwen, eentje die goed werkt over een netwerk!

Posted: 05 Oct 2003, 16:09
by DKasemier
Crash 2 Desktop :(
Tja, ik denk niet dat ze het meer voor lokale netwerken hebben gebouwd, niet voor virtueel lokale netwerken ;)

Posted: 05 Oct 2003, 16:44
by madman
En dan vergeet je het internet opzich nog!

Posted: 05 Oct 2003, 18:30
by BlackTux
Tja, het is kiezen of delen. Of het was een low texture game geweest, of zo vet zoals het ernu uitziet 8) . Keuze ligt voor de hand neem ik aan.

Posted: 05 Oct 2003, 18:31
by BlackTux
Ik moet zeggen voor mijn eerste c&c generals multigame was het echt VETTE 8) , alleen jammer dat we tog hebben verloren.

Posted: 05 Oct 2003, 18:40
by madman
Volgens mij heeft het niets met de grafics te maken, maar met de inefficient geprogrameerde netwerk-functionaliteiten!

Posted: 05 Oct 2003, 19:19
by DKasemier
Ja maar als je internet game doet geburikt hij misschien wel een ander systeem?

Posted: 05 Oct 2003, 19:31
by BlackTux
Volgends mij gebruikt ie gewoon directx netwerk mogelijkheden dus daar zou het ECHT niet aan mogen liggen. Het heen en weer gestuur van data en het ervoor zorgen dat alles beetje synchroom loopt denk ik dat de boosdoener is.

Posted: 05 Oct 2003, 19:51
by BlackTux
Scalability and Performance Tuning.

DirectPlay 8 was designed to be as minimally taxing on the CPU as possible. In that regard, DirectPlay itself does not perform any context switches in the send or receive path at any time. (However it is still possible for the OS scheduler to perform a context switch.)

In an effort to assist developers with resource management, DirectPlay 8 allows the application to specify the size of both the thread pool and the receive buffers that the interface uses. It also allows the application to specify no buffer copies, which will prevent DirectPlay from performing buffer copies anywhere in the logical send path all the way out to the physical wire.

Oftwel als c&c zwaarder gebruikt maakt de mogelijkheden van directx dan je verbinding of pc's aankunnen dan kunnen deze problemen zich voordoen.

Posted: 06 Oct 2003, 00:10
by madman
Dus toch de programeurs: die bepalen wat ze willen versturen naar de andere pc's: hoe minder dat is hoe beter het spel loopt!!!

Posted: 06 Oct 2003, 11:01
by Majapro
gister avond nog een spel met Big Jim, Fallen angel, Mark, The_Pimp en ik.

Waar halfverwege The_Pimp eruit klapte maar ja hij was dan ook de enige die vanuit Denemarken joinde, maar toen hij eruit klapte, klapte hij ook tegelijk uit de vpn, volgens hem was het zijn adsl verbinding die op hol sloeg. Verder draaide het spel soepel en eigenlijk best snel voor wat ik ervan gewend ben.

Posted: 06 Oct 2003, 13:03
by DKasemier
Waarom sta jij niet meer op mn ICQ majapro, gebruik je die niet meer??

Posted: 06 Oct 2003, 16:02
by Majapro
DKasemier wrote:Waarom sta jij niet meer op mn ICQ majapro, gebruik je die niet meer??
jij anders wel in mijn lijstje :) maar niet online :?

Posted: 06 Oct 2003, 16:51
by DKasemier
ik denk dat je het foute adres hebt...

304335851 moet je hebben.. ik heb een tijdje een ouder adres gebruikt omdat ik dat wel hip vond, alleen ik weet het password daarvan niet meer

Posted: 08 Oct 2003, 12:43
by seiko
verander dan ook meteen ff je profiel :P

want nu staa nog een 17 icq nummer in je icq :P

Posted: 09 Oct 2003, 00:29
by BlackTux
17 icq? wtf. Eff duidelijk plzz

Posted: 11 Oct 2003, 12:55
by DKasemier
o seiko, dát was mn ICQ nummer :D
had ik dat maar eerder uitgevonden..

nu staat mn hogere nummer dr in ;)

Posted: 13 Oct 2003, 20:45
by BlackTux
Sorry guys dak zondag ernie bijwas, mijn c&c laptop was animatrix aan het rippen dus jha je hebt zo je prioriteiten natuurlijk.

Posted: 14 Oct 2003, 01:05
by HitmanWVU
Mijn Zero Hour is ook up and running

Nog een speciale patch oid nodig?

Posted: 14 Oct 2003, 10:19
by DKasemier
Nop!! Straks spelletje? :)

Posted: 14 Oct 2003, 10:24
by HitmanWVU
DKasemier wrote:Nop!! Straks spelletje? :)
Vind het prima

Maar weet niet of we nu wel van de vpn gebruik kunnen maken

Posted: 14 Oct 2003, 11:35
by DKasemier
Altijd he... :)
als hij traag is merken we vanzelf wel ;)

Posted: 15 Oct 2003, 20:27
by DSmarty
Kortom: Ik wacht op nieuwe C&C, met grotere maps (tot 16P in multiplayer mode), met nog gavere wapens, een betere krachtverdeling en vooral een compleet nieuwe tcp-stack.

Posted: 16 Oct 2003, 12:13
by Tha-me
uhms hijs al geript door deviance.. dus je kan 'm al downe
maar de echte fans kope 'm natuurlijk :P

Posted: 16 Oct 2003, 22:15
by DSmarty
Ik bedoel dus opvolger :D