BVD is ook op de CORELAN geweest dus niet zeurenvenomous wrote:251km let me lichtelijk.

Ik weet dat de afstand groot is

ja maar jullie gingen naar een groep en venom gaat alleen dat is nog al een redelijk verschil dat in 2,5 uur in de auto zitten en dat is best veel alleen.hemz wrote:BVD is ook op de CORELAN geweest dus niet zeurenvenomous wrote:251km let me lichtelijk.
Ik weet dat de afstand groot is
He venomous als je komt he rij je dan langs zeist of richting zeist??venomous wrote:Precies wat je zegt sleur remsie mee. Ik zal eens proberen hem over te halen.
Dat punt Over zeist dat gaat over Jjapie, want die woont in zeist en die wou wel komen, maar anders moest met te trein, etc, ect.blimmel wrote:natuurlijk kom je....venomous wrote:Als ik kom dan rij ik langs zeist ja.
en anders rij ik wel even langs Zeist.... is niet zo ver van Amersfoort
I know, I know....Skullbv wrote:Dat punt Over zeist dat gaat over Jjapie, want die woont in zeist en die wou wel komen, maar anders moest met te trein, etc, ect.blimmel wrote:natuurlijk kom je....venomous wrote:Als ik kom dan rij ik langs zeist ja.
en anders rij ik wel even langs Zeist.... is niet zo ver van Amersfoort
en een pak Kleenex tissuesseiko wrote:Ik neem mee 20+ Gb aan pr0n
nou als je langs Brummen zou willen gaan om Fanaat op te halen zou hij daar erg blij mee zijn denk ikvenomous wrote:Denk wel dat ik ga komen maarja slapen word probleempje (medische redenen) of ik moet maandag vrij zijn (kleine kans). tja ff zien hou maar plekje vrij kan eventueel ook wel aantal mensen ophalen toch grote auto (405 station) kan met gemak 4 personen + reclame bord in.
ik wil ook graag komen maar ik weet nog niet of ik die datums vrij ben is het snel genoeg als je dat over 20 uur weet???Gallier wrote:op dit moment hebben wij 38 aanmeldingen van de 40 plekken.
willen alle mensen die gezegt hebben dat ze komen dat controlen met de allereerste post. bij voorbaat dank. verdere aanmeldingen via de pm aan mij.