De IIyama heeft een refreshrate van 16ms, ik heb totaal geen last van ghosting... Supah

nee, 25 is echt.. 20 ook, 16 is nep, 16 gaat ook ten kostte van de kleurechtheid van het scherm, het is een stomme marketingtruc die er bij mij niet inkomtseiko wrote:das genoeg en mooi voor een tftDKasemier wrote:Nouja, een refreshrate van 16ms.. dat is ook nogal nep...
25 is pas nep![]()
€439seiko wrote:was de prijs van dit schatje ??JJapie wrote:Ik zou voor een IIyama ProLite E431S gaan, heb ik hier ook staan en ben er super blij meer. Voor mij nooit meer een beeldbuis.
De IIyama heeft een refreshrate van 16ms, ik heb totaal geen last van ghosting... Supah
of jaloers dat ie er geen kan betalenJJapie wrote:€439seiko wrote:was de prijs van dit schatje ??JJapie wrote:Ik zou voor een IIyama ProLite E431S gaan, heb ik hier ook staan en ben er super blij meer. Voor mij nooit meer een beeldbuis.
En DKasemier kan lullen wattie wil, maar niks is zo mooi als een TFT-tje.. Lekker rustig, lekker scherp, kleuren zijn best en spellen is echt geen probleem. Ik denk dat hij zelf nog nooit achter dit scherm heeft gezeten
w8 zal ff een screenshot maken ofzo kan je het zienJJapie wrote:nee, van de 430 is het 20, van de 431 is het 16ms