Toch weer mooi om te zien dat mensen gemiddeld nergens aan mee willen merken, maar graag schoppen tegen dingen die niet direct zo gaan als ze het makkelijkst uitkomt
Ik heb mijn leverancier; ik heb de limiet doorgegeven 100stuks.
Hemz heeft zijn leverancier; wat wij willen: minimaal 100 stuks.
Als jullie allemaal zo graag zo'n shirt willen; regel het maar lekker allemaal zelf. Ik heb al lang geleden gezegd nix meer ervoor te doen, het is dat Hemz het nog een 2e poging wilde geven.
Ook ik dacht in het begin dat het wel een leuke actie zou kunnen worden, maar zodra iets niet zo loopt als mensen uitkomt, ook al ligt het buiten jou macht, dan ben je de gebeten hond.
Mijn dank dat iedereen zich zo heeft "ingezet" om die 100 shirts wat in eerste instantie het doel was te halen, maar helaas, laat ik het van mijn kant in ieder geval maar officieel afblazen.
Zo te zien kan iedereen binnen BVD buiten mij en Hemz het beter regelen; dus in ieder geval kijk ik met smart uit naar de volgende gear-actie. Wees er zeker van dat ik alle voorstellen en verloop in ieder geval zal volbaggeren om kwijt te raken wat over mij is heengekomen.
ik zal het (waarschijnlijk compleet zinloos, want de mensen hier blijken niet zo intelligent) nog één keer zeggen: MINIMALE BESTELGROOTTE WAS GESTELD OP 100 STUKS, dat wist iedereen, en dat weet iedereen nog steeds. Bestel jij het overige deel; dan neem ik weer contact op met degene die ze voor ons wil drukken; ben je dat niet: nu heel gauw je bek houden of iets beters regelen.
DISCLAIMER: Deze uitlating slaat niet op iedere BVD-er, mijn excsuses dan ook aan iedereen die niet heeft lopen zeiken. (De rest kan voor mij door de stront zakken; ik snap ook wel dat mensen het "jammer" vinden, maar ik ga niet op me laten afgeven omdat vooraf gestelde limieten niet gehaald worden)
Met Uw welnemen, bij deze de laatste niet direct koe gerelateerde inzet van Floppus.
ps; gezien dat de eerste inzet van Cowboy is gekomen om geborduurde shirts te laten maken (wat full-color niet haalbaar bleek), en omdat hij toen per direct zonder anderen te betrekken een actie wilde ondernemen om te gaan bestellen, stel ik voor dat HIJ een eventuele inkoop op zich gaat nemen, vooral omdat hij degene is die voortdurend heeft laten blijken dat het niet goed regeld werd, terwijl de bestelvoorwaarden vaststonden: Cowbow, hier je kans om je organisatietalent tot uiting te laten komen!
Ik hoop van harte dat het iedereen geheel duidelijk is nu dat ik absoluut geen zin heb verder dingen te regelen met betrekking tot dit soort inkoopacties; voor degenen voor wie het niet duidelijk is: OP DEZE MANIER HEB IK ER GEEN ZIN MEER IN.
/me gaat lekker privé een paar eigen shirtjes laten drukken, en zal daarmee de enige écht coole BVDer zijn