TeamBVD of #teambvd Lan 2 en/of 3 okt.
Hehe... spelen tot het water gestegen is en alle apperatuur verzuipt zeker[BVD]Webgnome wrote:we hebben een tuin-lan gehad, een weilan. wordt het misschien tijd voor een WADlan

Webgnome: wat voor andere locatie's had je in gedachten?

Last edited by DaFDu on 22 Jul 2004, 18:10, edited 1 time in total.
I'm just impersonating me...
Een MIN wat we moeten share? Nu is de laatste keer dat ik op een LAN ben geweest met Floppus toch al weer aardig lang geleden, maar ik had nog niet gehoord van een MIN aan wat men sharen moet?!seiko wrote:heey jonges als ik vervoer heb kom ik zeker![]()
Maakt dan niet uit welke daghet is.. ik wil weer meeeeee doennnn
Is er nog een MIN wat we moeten sharewant ik heb laatst me 80 Gb aan Pron weggegooit
Is dit iets nieuws ofzo?
Ik kom zonder PC naar NL dus valt er weinig te sharen van mijn kant, Ik zou wel m'n cdroms mee kunnen nemen, maar ik was eigenlijk van plan zo min mogelijk mee te nemen naar NL, zodat ik m'n koffer vol proppen kan met drop, hagelslag, stroopwafels, pindakaas en andere NL versnaperingen die hier in BG niet of zeer moeilijk te verkrijgen zijn.

-
Ik weet zelf niks zuidelijkers en jij bent de eerste in het afgelopen jaar die een andere locatie heeft in het zuiden. zie mijn locatie dan maar als backup.[BVD]Webgnome wrote:ik wil niet flauw doen maar alweer daar in de buurt? kan het niet een keer iets zuidelijker?Gallier wrote:Heb Outlaw aan het werk gezet voor een locatie in Epe.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter

Ik vind dit topic al weer knap irritant worden.
Harstikke leuk dat al die mensen zeggen dat ze wel zullen komen, niks mis mee.
Maar we hebben eerst een locatie nodig. Geen 'misschien' of 'ik denk dat het wel zal kunnen'. Concrete voorstellen. Daarbij kun je gelijk antwoord zoeken op de volgende vragen:
- Zijn er kosten aan verbonden, zo ja: Hoeveel.
- Hoeveel mensen/PC's kun je er kwijt.
- Is de stroomvoorziening zwaar genoeg (Let vooral op de capaciteit van de hoofdstoppen) en kunnen we in geval van nood bij de stoppenkast komen (Ook midden in de nacht dus)
- Is er een aparte ruimte of voorziening waar mensen kunnen slapen.
- Indien het ergens in een centrum is: Zijn er genoeg gratis parkeerplaatsen in de omgeving.
Deze punten zijn toch wel van essentieel belang voordat we met de rest van de LAN party kunnen beginnen.
Dus. Kom op met die voorstellen of wees blij dat er in Epe nog wat geregeld kan worden.
-
nee ik heb nog geen locatie maar ik weet er wel een. Het is in het gemeenschapshuis van blerick. Daar wordt elk jaar een x aantal freelans gehouden voor 200 man.. dus ruimte zat. Stroom zal denk ik ook geen probleem zijn alleen moet ik dat dus ff navragen hoe zei dat hebben geregeld.Majapro wrote:weet of heb je een locatie gnome
Parkeer gelegenheid is daar ook genoeg.. dus in dat opzich een ideale plaats maar ja het is wel in limburg he.

nou ja backup.. ik zie het natuurlijk eerder als 1e option omdat het merendeel van teambvd dacht ik toch daar uit de buurt komt..Ik weet zelf niks zuidelijkers en jij bent de eerste in het afgelopen jaar die een andere locatie heeft in het zuiden. zie mijn locatie dan maar als backup.
ik ben zeer blij dat er wat geregeld wordt vanuit het kleine dorpje epe dat is tenminste iets maar ik hoop dat je snapt dat ik het niet zo cool vind om bij elke lan die teambvd organiseert (of fraggle) helemeaal naar epe te rijden.. nu komt het natuurlijk niet zo heel veel voor maar toch. het is wel elke keer een lange rit voor moi (misschien ook wel voor anderen maar daar heb ik geen zicht op )Kom op met die voorstellen of wees blij dat er in Epe nog wat geregeld kan worden.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Epe is wat mij betreft backup. We hebben al zolang met het idee rondgelopen om de BVD-LAN eens ergens anders te houden. Het zijn inderdaad altijd dezelfde mensen die ver moeten rijden en/of vervoer moeten zien te regelen. Dat kan ook prima andersom.[BVD]Webgnome wrote:nou ja backup.. ik zie het natuurlijk eerder als 1e option omdat het merendeel van teambvd dacht ik toch daar uit de buurt komt..Ik weet zelf niks zuidelijkers en jij bent de eerste in het afgelopen jaar die een andere locatie heeft in het zuiden. zie mijn locatie dan maar als backup.
Uhm, je moet natuurlijk wel ff weten op welke dag c.q. dagen de lan georganiseerd word en hoeveel "man" er komen gaat. Dit omdat je anders de grootte van de benodigde ruimte niet weet. Vandaar dat ik een poll-etje geplaatst heb, zodat je in iedergeval weet hoeveel mensen er komen willen en voor hoelang. Als er namelijk maar 20 "man" komt, is het wat betreft stroomvoorziening, slaapruimte etc. een heel ander verhaal dan als er 40 man komen wil nietwaar?WhoCares wrote: Harstikke leuk dat al die mensen zeggen dat ze wel zullen komen, niks mis mee. Maar we hebben eerst een locatie nodig.
....
Dus. Kom op met die voorstellen of wees blij dat er in Epe nog wat geregeld kan worden.
Die poll is dus om te polsen om hoeveel "man" het zou gaan en op welke dagen hoeveel "man" komt...
Ik sluit me verder aan bij je (whocares) punten die je hebt opgenoemd.
Wat de locatie betreft ben ik overal voor in, maar:
Als de locatie te afgelegen is, kunnen sommige bvd-ers niet zelf (met openbaar vervoer) komen en gaan, maar ben je afhankelijk van auto's enzo ... dus ergens diep in een bos bijvoorbeeld schiet niet op, ontdanks dat de locatie (omgeving) dan misschien erg mooi is.
Waar het ook mag worden, het is erg belangrijk dat het makkelijk te bereiken is, ook met openbaar vervoer. Dit omdat het idee van Ameland, wat eerder geoppert is, wel heel leuk is, maar (los van het vertrek schema van de boot naar het eiland) met openbaar vervoer is dat eigenlijk niet te doen voor iemand die maar 1 dag komen wil.
Ik had graag meegeholpen de boel uit te werken, maar aangezien dat vanuit Bulgarije niet lukken zal, hoop ik dat jullie eruit kunnen komen...
Uhm... het lijkt me dat de locatie opzich van ondergeschikt belang is t.o.v. het game plezier en het leegplukken van elkaars bakken, toch? Gezelligheid maak je met z'n alleen, een ruimte en waar die ruimte dan ook zijn mag lijkt mij dus veel minder belangrijk... Zolang belangrijke punten zoals stroomvoorziening, slaapgelegenheid, bereikbaarheid etc... maar goed zit, nietwaar?[BVD]Webgnome wrote:ik wil niet flauw doen maar alweer daar in de buurt? kan het niet een keer iets zuidelijker?Gallier wrote:Heb Outlaw aan het werk gezet voor een locatie in Epe.
Het zou mij persoonlijk verder aan me reet roesten waar het is...
-
nou.. mij dus niet eigelijk. tuurlijk je hebt gelijk dat je zegt dat het gaat om de gezelligheid en aanverwante artikelen maar als je daar eerst 1 tot 1 1/2 uur in de auto voor hebt moeten zitten dan gaat dat ook mee spelen in het plezier wat men heeft op een lan
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
Nou voor mij is het ook bijna een uur met de auto, en ik heb er nooit last van gehad dat ik minder plezier had.. en het erge nog me eerste lan, was me geheugen verrot, dus ik had om de 2 min een BSOD. Maar dat kon mijn pret niet deren, want ik had uitstekende lol. Ik heb niet mee kunnen game want me pc kon dat dus niet aan, dingen shar ging euhmmm 2 min goed en dan kreeg ik weer een BSOD.
Dus ik denk dat het plezier wat je in de lan hebt toch echt aan je eigen instelling ligt, en niet aan het feit dat je 1 a 1 1/2 uur moet rijden.
Maar slaap plek waarvoor ??
Ik neem euhm genoeg redbull mee ik ga echt niet slapen
hehehehehe
Maar ja eerst vervoer zien te regelen, anders kan ik niet
Dus ik denk dat het plezier wat je in de lan hebt toch echt aan je eigen instelling ligt, en niet aan het feit dat je 1 a 1 1/2 uur moet rijden.
Maar slaap plek waarvoor ??
Ik neem euhm genoeg redbull mee ik ga echt niet slapen

Maar ja eerst vervoer zien te regelen, anders kan ik niet

Wel, Epe is wel meer "centraal" dan ergens in Limburg, of de andere kant op Friesland ofzo... Als de lan in het zuiden is, dan hoef jij misschien niet ver te reizen, maar als er iemand uit Groningen, Friestland of bijv. Noord Holland komen moet, moet is die persoon min. 3 - 4 uur onderweg enkele reis ... Zeker als je maar 1 dag komen wil, (3 personen willen maar 1 dag komen) ...[BVD]Webgnome wrote:nou.. mij dus niet eigelijk. tuurlijk je hebt gelijk dat je zegt dat het gaat om de gezelligheid en aanverwante artikelen maar als je daar eerst 1 tot 1 1/2 uur in de auto voor hebt moeten zitten dan gaat dat ook mee spelen in het plezier wat men heeft op een lan
Dan is 1 a 1,5 uur toch een stukkie korter nietwaar?
Het lijkt me dus voor iedereen het beste als de lan een beetje centrale ligging heeft ... dus bijv. Maastricht lijkt me ietswat te zuidelijk, net als Groningen ietswat te noordelijk zegmaar ...
Trouwens, als je gezellig samen reist, kan een reis ook reuze gezellig zijn hoor, dan is 1 a 1,5 uur zo voorbij ...
Maargoed...
Voor mensen in het westen (waar ook een groot deel van BVD woont maakt venlo of Epe niet veel uit. Daarnaast is 1 oktober over 2 maanden dus men kan optijd vrij nemen.
Mijn ervaring is dat zodra de datum en lokatie geregeld is de mensen wel kunnen komen, je kan nooit met iedereen rekening houden.
@Webgnome; de lokatie klinkt goed kan je binnen 2 weken regelen dat we in het weekend van 2 oktober daar kunnen lannen?
dus: plek en stroom voor max. 50 man
slaapplekken
van b.v. vrijdagavond tot zondagavond
dit i.v.m vrijvragen van de deelnemers en als het niet kan kan ik de backup lokatie hier in epe regelen.
Mijn ervaring is dat zodra de datum en lokatie geregeld is de mensen wel kunnen komen, je kan nooit met iedereen rekening houden.
@Webgnome; de lokatie klinkt goed kan je binnen 2 weken regelen dat we in het weekend van 2 oktober daar kunnen lannen?
dus: plek en stroom voor max. 50 man
slaapplekken
van b.v. vrijdagavond tot zondagavond
dit i.v.m vrijvragen van de deelnemers en als het niet kan kan ik de backup lokatie hier in epe regelen.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-