De Games voor 2/3 okt ?
-
BF BHD is veel lichter dan CoD en C&C dus die draaid bijna overal.DaFDu wrote:tegek luitjes... ik vin alles best wat voor bak dan ook voor mij beschikbaar is, 't is sowiezo al tof dat jullie er 1tje voor me meenemen.
CoD is momenteel voor mij het belangrijkste spel naast C&C. De andere spelen zijn minder belangrijk, dus als ik straks achter een bak zit waar ook DF BHD of UT2004 ofzo op gespeeld kan worden, zie ik dat alleen maar als een bonus zegmaar
Ik zit nog wel erover te denken om een 40 Gb HDD mee te nemen, om daar nieuwe aanwinsten zoals mp3's, games en zo op mee terug te nemen naar BG. Ik weet alleen niet of als de HDD door de scanner gaat op het vliegveld of de data gefucked word... heeft iemand al eens een HDD meegenomen met het vliegveld? Hoe kan dat het beste?
En wat betrefd de HDD, haal hem gewoon uit je tas en zeg wat het is.. en dat het niet daar doorheen kan.. misschien dat ze dat wel doen.. of ze moeten je echt wantrouwen.
Ach gewoon in een antistatisch zakje geen probleem 

DaFDu wrote:tegek luitjes... ik vin alles best wat voor bak dan ook voor mij beschikbaar is, 't is sowiezo al tof dat jullie er 1tje voor me meenemen.
CoD is momenteel voor mij het belangrijkste spel naast C&C. De andere spelen zijn minder belangrijk, dus als ik straks achter een bak zit waar ook DF BHD of UT2004 ofzo op gespeeld kan worden, zie ik dat alleen maar als een bonus zegmaar
Ik zit nog wel erover te denken om een 40 Gb HDD mee te nemen, om daar nieuwe aanwinsten zoals mp3's, games en zo op mee terug te nemen naar BG. Ik weet alleen niet of als de HDD door de scanner gaat op het vliegveld of de data gefucked word... heeft iemand al eens een HDD meegenomen met het vliegveld? Hoe kan dat het beste?
http://www.qsit.nl