Theo van Gogh vermoord in Amsterdam

De Chatroom
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

r.i.p gore teringlijers moeten van andersmans leven afblijven.
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Libido78 wrote:is nu dat politieke heen enweer gelul eens afgelopen

de kneet is ook al overleden :'(
Maar ik wou er nog op reageren... Nouja ik denk dat Majapro het beste er al wel over gezegt heeft....

Ik moet zeggen dat ik de bijeenkomst in Amsterdam (van gisterenavond op de Dam) er wel heel mooi uit vond zien.. Misschien wou hij het niet het laat wel zien hoe erg we het vinden en dat dit niet zomaar kan!
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

Ik bedoel er mee, deze nare daad heeft niets met politiek te maken.
het is gewoon uit een radicale geloofsovertuiging voortgekomen. De normale politieke partijen houden zich daar niet mee bezig, en zeker niet de partijen die hier genoemd werden. Daarmee is deze discussie hier niet op zijn plaats en ook vrij zinloos in deze context :+
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Radicalisme is natuurlijk zeer verbonden met Politiek.

Maar die discussie hoort niet in deze draad idd.
wout
Posts: 385
Joined: 06 Oct 2004, 21:03
Location: Epe
Contact:

Post by wout »

ik vind het ook een laffe moord. Mensen weten gewoon niet meer waar ze mee bezig zijn. Kijk met een mening hoef je niet altijd mee eens te zijn, een mening blijft een mening en dat moet je van elkaar respecteren. Blijkbaar kunnen sommige mensen dat niet :( en dat het een Marokkaan is maakt het nog erger, omdat moslims/de islam al in een kwaad daglicht staan. Ik heb niks tegen allochtonen die zich aanpassen aan Nederland, maar wel als ze zich niet aan Nederland aanpassen, die lui zijn gewoon fout!
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

om met de woorden van een andere "dat islam is een achterlijk geloof net als dat katholicisme".......sorry als ik wie dan ook voor t hoofd stoot (deze laatste zin is van mij)
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

geloof in dat geweld een oplossing is, dat is pas achtelijk :+
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
charl
Posts: 2070
Joined: 18 Jan 2004, 15:20
Location: Huissen
Contact:

Post by charl »

*edit*

Onderbouw je mening Charrel, zomaar dit soort dingen roepen heeft geen zin en is erg irritant |:(

.edit by JJapie
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

DSmarty wrote:Gaat de goede kant op met de "multiculturele samenleving" .

PVDA bedankt :(
(Dit is het resultaat van 30 jaar blind beleid)
De PVDA heeft nooit ALLEEN geregeerd (we hebben tenslotten in tegenstelling to bijv. Engeland of de US een coalitie stelsel en geen 2 partijen systeem) ... de VVD, D66 en CDA zijn er net zo schuldig aan...

Sorry DS, maar je opmerking is me iets te gemakkelijk :)
I'm just impersonating me...
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

wout wrote:ik vind het ook een laffe moord. Mensen weten gewoon niet meer waar ze mee bezig zijn. Kijk met een mening hoef je niet altijd mee eens te zijn, een mening blijft een mening en dat moet je van elkaar respecteren. Blijkbaar kunnen sommige mensen dat niet :( en dat het een Marokkaan is maakt het nog erger, omdat moslims/de islam al in een kwaad daglicht staan. Ik heb niks tegen allochtonen die zich aanpassen aan Nederland, maar wel als ze zich niet aan Nederland aanpassen, die lui zijn gewoon fout!
Uhm... zou het niet beter zijn ze fundamentalisten te noemen het het Marokkaan weg te laten? Islamitische fundamentalisten komen namelijk niet exclusief uit Marokko, en daarom is het FOUT iedere keer weer nationaliteiten te verbinden aan de fundamentalisten te verbinden.

Tuurlijk, deze klootzak had roots uit marokko, maar dat heeft niks te maken met de andere marokkanen die het wel goed doen in NL... je moet niet vergeten dat de overgrote meerderheid van de marokkanen, maar ook turken, irakies, iraniers, etc...etc.. GEEN problemen veroorzaken...

Ik vind dus ook dat het niet zozeer ALLEEN een immigratie probleem is, want als fundamentalisme een typisch immigratie probleem was, dan hadden we nu een kleine millioen figuren in NL rennen met bommen en zo om de nek...

Die fundamentalisten blazen / knallen overal in de wereld anderen op, voor een verscheidenheid aan redenen ... zelfs islamiten worden door andere islamiten opgeblazen / neergeknalt ... de islam heeft daar dus minder mee te maken dan we (uit gemakzucht) doen voordoen.

Vergeet ook niet dat die fundamentalisten de islam (religie) misbruiken voor doeleinden die VERBODEN zijn volgens de islam. Het zijn de geen ECHTE islamiten...

Volgens de Koran zouden Islamiten, Christenen en niet gelovigen normaal en respectvol moeten samen leven ... Ook zijn volgens de islam de mannen en vrouwen gelijkwaardig.

Dat er mensen zijn die religie misbruiken en bewust verkeerd interpeteren voor heel andere doeleinden staat los van het geloof zelf. Vergeet ook niet dat wij christenen ook in het verleden eeuwen lang "heilige oorlogen" gevoerd hebben... sterker nog, wij christenen zijn de genen geweest die ooit begonnen zijn met het voeren van heilige oorlogen (toen tegen de moren en turken enzo).

Maargoed... om terug te komen op mijn punt:

1)
Ik vind dat nationaliteit onbelangrijk is in het anti-fundamentalisme debat, omdat islamitische fundamentalisten uit alle delen van de wereld komen. Ook is nationaliteit niet een garantie voor fundamentalisme, hooguit een verhoogt risico, vanwege culturele overtuigingen.

2)
Ik vind dat je heel voorzichtig moet zijn met automatisch verbinden van Islam (de religie zelf) met het cultuur of fundamentalisme, omdat de fundamentalistische daden namelijk NIKS met de islam te maken hebben, sterker nog, deze daden afgekeurd worden volgens de Koran.

---

De problemen die er zijn met "islamiten" is een heel andere dan religie, namelijk een cultureel probleem (van arabische landen) onderhouden door machtswellustelingen die hun eigen bevolking "dom" houden door het gebrek aan onderwijs etc. Het is namelijk erg makkelijk mensen met geringe opleiding te beinvloeden.

Dit zag je ook met het hele Pim Fortuyn gebeuren ...

Omdat Pim een zeer imposante verschijning was en de (voor het grootste gedeelte) laag opgeleide mensen hapklare brokken gaf die voldeden aan de beeldvorming die zulke laag opgeleide mensen gemakkelijk treffen - en natuurlijk de charme van Pim zelf - liepen ze zo achter hem aan ...

Laag opgeleide mensen hebben over het algemeen weinig mogelijkheden / wensen tot zelfontwikkeling ... een soort van "schaap-mentaliteit" ... als er 1 over de dam is ... het is dus ideaal als een charismatische leider het netjes voor je op je bordje legt ...

Ik wil het verder niet hebben over of je het met Pim eens of niet eens was / bent, dat boeit mij niet ... Het gaat er alleen wel om, dat als Pim een grote groep minder "ontwikkelde" mensen op de been kan brengen in NL, dat het voor fundamentalisten een eitje is enorme groepen niet geschoolde arabieren op de been te brengen ...

Fundamentalisme heeft in iedergeval niks te maken met het immigratie debat. Dit omdat het bij immigratie (normaal gesproken) niet gaat om fundamentalisten, maar om mensen met een andere cultuur, waarbij de scheiding van staat en kerk niet altijd vanzelfsprekend is, evenals de vrijheid van meningsuiting.

Het moet de immigranten wel duidelijk gemaakt worden dat in het westen de zaken anders zijn dan ze wellicht gewent waren... Daar zit in de eerste plaats een taak in voor de regering, en in de 2de plaats voor de al aanwezige immigranten organisaties, die nieuwkomelingen beter moeten informeren.

Dat de intergratie is mislukt is iets wat we niet alleen de immigranten aan kunnen rekenen, maar ook zeker onszelf!

MAAR, het immigratie vraagstuk staat verder LOS van wat er hier gebeurt is. Fundamentalisten zullen namelijk NOOIT willen immigreren (fundamentalisten komen niet naar NL of deel te worden van de samenleven en kunnen dus ook niet als immigranten worden gezien, maar alleen als terroristen) en dus heeft het fundamentalisme niks met immigratie te maken, maar meer met de wereld politiek en machtsverhoudingen.

Maargoed.... ff genoeg getyped...
I'm just impersonating me...
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

we zijn al eeuwen een multiculturele samenleving; voor dat de turken en marokkanen hierheen kwamen hadden/hebben we de surinamers en molukers en daarvoor de zigeuners en joden en daarvoor weer de hugenoten en protestanten
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

En daarvoor (iets verder terug) woonde er hier helemaal geen mensen. Één of andere halve apenfamilie is hier ooit de moerassen ingetrokken, en degenen die niet verdronken hebben zich gesettled.

Neem Dsmarty bijvoorbeeld, die stamt duidelijk af van zo'n halve aap ;)

Er is maar één oorzaak voor oorlog: macht

Geloof is daarbij slechts een middel wat gebruikt wordt om het volk de ogen gesloten te houden. Als je mensen maar genoeg indoctrineert plegen ze dan vanzelf ook zulke aanslagen. Je zal de kopstukken zelf echter nooit "het ultieme offer" zien brengen, want als je dood bent heb je weinig aan je macht.

Hetzelfde geldt voor de oorlog bijvoorbeeld in Irak. Je kan nou eenmaal niet tegen je volk zeggen dat je die oorlog al jaren in de planning hebt om er zelf beter van te worden, dus moet je wat anders verzinnen.
Om dezelfde reden vermengt Bush steeds meer de belangen van kerk en staat, ondanks dat die grondwettelijk gescheiden zijn. het resultaat zie je terug in de verkiezingen: hij krijgt de blinde steun van alles wat meer dan een klein beetje gelovig is.

nee... De echte gekken zitten vanuit hun luie stoelen te bedenken hoe ze hun macht kunnen vergroten, en slachtoffers zijn daarbij niet belangrijk. En... Zo af en toe... zoals nu... Slaat er iemand door die geestelijk niet zo sterk in zijn schoenen staat, en zijn er twee slachtoffers. Het fysieke slachtoffer, en de dader van het fysieke geweld die zich de mooie verhalen van de gekken in de luie stoel heeft laten aanpraten.

Ondertussen roept het volk om allerlei maatregelen, maar geen van die maatregelen zijn erop gericht om de meneren in hun luie stoelen aan te pakken. Het is nu eenmaal veel makkelijker een eenvoudige zondebok aan te wijzen dan de echte problemen op te lossen.
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

Vandaag gevonden op het net:

filmpje (real player)
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

heerlijk wat zo'n fundamentelist bij ons los kan maken zeg :)
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

Libido78 wrote:heerlijk wat zo'n fundamentelist bij ons los kan maken zeg :)

Zoals ik een aantal berichten terug al zei: We moeten het maar gewoon accepteren.

We wilden toch zonodig een multiculturele samenleving? Dan nu ook niet zeuren als we daar nu de gevolgen van ondervinden. En zeker niet roepen dat we het niet geweten hebben, want er zijn genoeg personen geweest die gewaarschuwd hebben. (Maarja... die werden door linksdenkend Nederland gelijk tot op de grond toe afgebrand he...) |:(


/me sterft liever staande dan op zijn knieën te moeten leven.
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
Jojo
Posts: 677
Joined: 14 Jun 2003, 23:29
Location: Hilversum
Contact:

Post by Jojo »

Erik de Noorman wrote:
Libido78 wrote:heerlijk wat zo'n fundamentelist bij ons los kan maken zeg :)

Zoals ik een aantal berichten terug al zei: We moeten het maar gewoon accepteren.

We wilden toch zonodig een multiculturele samenleving? Dan nu ook niet zeuren als we daar nu de gevolgen van ondervinden. En zeker niet roepen dat we het niet geweten hebben, want er zijn genoeg personen geweest die gewaarschuwd hebben. (Maarja... die werden door linksdenkend Nederland gelijk tot op de grond toe afgebrand he...) |:(


/me sterft liever staande dan op zijn knieën te moeten leven.
Jep.. daar zit inderdaad wel wat in..

Ik zit op een school in Arnhem zuid.. waarvan 78% alochtoon is..
nu zijn er ook hele aardige en goed alochtonen hoor, laat daar geen misverstand over ontstaan... maar hun hebben gewoon een wat andere cultuur.. waar mensen wat eerder worden afgemaakt..
Nu werkt dat mischien ook goed Daar in Verwechiestan..
Maar in Nederland hebben we hele andere wetten en normen..
en het is nu inderdaad onderhand wel een beetje gebleken dat het mischien heel leuk is, zo'n 'Multiculturele samenleving' maar dat het op sommige fronten gewoon niet werkt..
Check me blog @ http://www.johandijkstra.com
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

En dat daar dus wat aan gedaan moet worden.. Maar ja dan ben je gelijk weer een racist..
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

idd ik heb het allang geaccepteerd en zo te zien maak ik me er veel minder druk om dan menig ander. Ik dacht niet eens zoals ik van veel mensen wel hoor over dit gebeuren

*K#Tmarokanen*

Die tijd heb ik al jaren geleden gehad!
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
charl
Posts: 2070
Joined: 18 Jan 2004, 15:20
Location: Huissen
Contact:

Post by charl »

Jojo wrote:
Erik de Noorman wrote:
Libido78 wrote:heerlijk wat zo'n fundamentelist bij ons los kan maken zeg :)

Zoals ik een aantal berichten terug al zei: We moeten het maar gewoon accepteren.

We wilden toch zonodig een multiculturele samenleving? Dan nu ook niet zeuren als we daar nu de gevolgen van ondervinden. En zeker niet roepen dat we het niet geweten hebben, want er zijn genoeg personen geweest die gewaarschuwd hebben. (Maarja... die werden door linksdenkend Nederland gelijk tot op de grond toe afgebrand he...) |:(


/me sterft liever staande dan op zijn knieën te moeten leven.
Jep.. daar zit inderdaad wel wat in..

Ik zit op een school in Arnhem zuid.. waarvan 78% alochtoon is..
nu zijn er ook hele aardige en goed alochtonen hoor, laat daar geen misverstand over ontstaan... maar hun hebben gewoon een wat andere cultuur.. waar mensen wat eerder worden afgemaakt..
Nu werkt dat mischien ook goed Daar in Verwechiestan..
Maar in Nederland hebben we hele andere wetten en normen..
en het is nu inderdaad onderhand wel een beetje gebleken dat het mischien heel leuk is, zo'n 'Multiculturele samenleving' maar dat het op sommige fronten gewoon niet werkt..
wat jij nu zegt jojo is waar.. :) er zijn genoeg goede allochtonen @ onze school. maar k ken der ook genoeg. die gewoon als je 1 keer langs loopt je al slaan.. en als je 1 keer wat fout's zegt dat ze je slaan.
maar toch .. ik vind ''zelf'' dat al die allochtonen die NIET normaal doen eruit moeten.. maar bijv een familie die hier al 8 jaar woont .. kinderen goed nederlands praten.. als ze die wegsturen.. dat vind k gewoon LAF! .. zet dan alle slechte allochtonen eruit.. :) die zijn er ook genoeg ..
k hoop dat dit gewoon een keer eindigt. als je je mening al niet meer kan zeggen,.., :r :r NIET NORMAAL !! ..

Theo.. Je Was Een Goed Man
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Erik de Noorman wrote: Zoals ik een aantal berichten terug al zei: We moeten het maar gewoon accepteren.
Dat vin ik persoonlijk onzin. Je moet dit soort dingen nooit gewoon maar accepteren. Het moment dat je zoiets gewoon gaat accepteren (en dus als "normaal" gaat beschouwen) hebben we het als mensheid, als democratie en onze rechten wat betreft vrijheid van meningsuiting etc. verloren.

We moeten juist uiterst actief blijven, en blijven nadenken. Juist door ondoordachtzaamheid (ook in de politiek jaren lang) kom je tot zoiets ...

Als we ons allemaal laten inkakken, en het maar "gewoon accepteren", dan mag je een fundamentalist ook niet verwijten dat hij een ander van het leven beroofd...

Nee, we moeten juist actief zijn, en nu ook BLIJVEN! ....

Maar wel via WOORD en discussie en overeenkomsten. Niet door geweld, oplegging of doodzwijgen ...

---

Vergeet overigens niet dat vrijwel alle culturen en religie's ook mooie kanten hebben ... nu is het de kunst om van alles het mooie te selecteren en te fuseren!

---

Trouwens, wist je dat moslims de eersten waren die waterwegen aanlegden om droge grond verder af van de rivieren van water te voorzien? In dit geval waren dat de Moren in Spanje. Zij maakten van Spanje een rijk en welvarend land. Toen kwamen (wij) christenen, verjoegen de moren en braken de waterwegen af (het werk van de duivel) waardoor droogte en daardoor honger ontstond...

Wij doen wel altijd alsof arabieren idioten en onder ontwikkelden zijn (en afrikanen overigens ook) maar zonder vele uitvindingen van de islamieten over te nemen, hadden wij ons niet verder kunnen ontwikkelen. Wij Europeanen vertoefden nog in de "dark ages" toen de islamiten al een goed ontwikkelde samenlevingen hadden ...

Elke nieuwe generatie "ontwikkelde mensen" worden ooit overtroffen door weer verder ontwikkelde mensen...

Zo moet je niet vergeten dat de aziaten (jappanners, koreanen, chinezen, maar ook zeker indiers) zich steeds rapper ontwikkelen en over een tijdje op ons voor zullen liggen ... helemaal omdat wij westerse mensen nogal met onszelf ingenomen zijn over hoe goed wij wel niet zijn en hoe ontwikkeld en zo ...

We sussen onszelf in slaap, totdat we er ooit (te laat) achter komen dat we niet meer de "besten" zijn ...

Goed... dit laatste was wat off topic... maar ik dwarel nogwel eens wat weg met m'n gedachten hehehehehehe
I'm just impersonating me...
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

DaFDu wrote:
Erik de Noorman wrote: Zoals ik een aantal berichten terug al zei: We moeten het maar gewoon accepteren.
Dat vin ik persoonlijk onzin. Je moet dit soort dingen nooit gewoon maar accepteren. Het moment dat je zoiets gewoon gaat accepteren (en dus als "normaal" gaat beschouwen) hebben we het als mensheid, als democratie en onze rechten wat betreft vrijheid van meningsuiting etc. verloren.
Uiteraard was mijn opmerking enigszins sarcastisch en bedoelde ik niet dat we alles maar goed moeten vinden, maar op een gegeven moment krijg je wel een gevoel van berusting.
Nu staat heel Nederland weer even op zijn kop, maar stonden we dat 3 jaar geleden ook niet? Na de moord op Pim Fortuyn riep ook iedereen dat er nu echt iets moest veranderen, maar wat is er in de tussentijd gebeurd? Helemaal niets.... en ik heb ook niet echt meer het idee dat ik daar zelf iets aan kan veranderen. Hooguit bij elke verkiezingen mijn stem uitbrengen op de mensen van wie ik denk dat ze het wel kunnen, maar zelfs daar heb ik een hard hoofd in.
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
eXos
Special MOD
Posts: 1571
Joined: 15 Jun 2003, 15:17
Location: Epe
Contact:

Post by eXos »

De Telegraaf meldt dat het morgen gaat komen met ''spectaculaire onthullingen'' over de moord op Theo van Gogh. Volgens de grootste krant van Nederland is het team van verslaggevers vandaag gestuit ''op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.''

Ben benieuwd!
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Theo van Gogh zit samen met Elvis in Madagascar? :P
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

^^^ ^:^ :D

Ik geloof dat de Telegraaf de oplage van morgen wat naar boven heeft bijgesteld en hoopt op een leuk extratje.. Ben idd ook erg benieuwd.. Hopelijk is het niet zo 'spectaculair' als het feit dat de vader van Pieter van Vollenhoven even bij de NSB heeft gezeten.. wat een onzin verhaal is dat zeg..
Erik de Noorman
Posts: 606
Joined: 15 Jun 2003, 08:13
Location: Loosduinen
Contact:

Post by Erik de Noorman »

eXos wrote:Volgens de grootste krant van Nederland is het team van verslaggevers vandaag gestuit ''op ontwikkelingen die amper voor mogelijk worden gehouden.''
Hier kan ik wel iets bij bedenken:

Feyenoord wordt dit jaar landskampioen, Ajax pakt de Europacup en Yasser Arafat wordt coach bij Barcelona. :Y)
[url=http://www.cafepress.com/zerodesignz/709125][b][i]Who is John Galt?
I know, but do you?
why should you want to know?[/i][/b][/url]
Post Reply