Georgina Verbaan in Playboy

Voor de wat minder serieuze onderwerpen

Heeft ze die tieten nou laten vergroten?

Ja, Georgina en Jort liegen maar..
33
89%
Nee, Haar tieten waren altijd zo groot..
4
11%
 
Total votes: 37

Morpheus
Posts: 186
Joined: 17 Nov 2004, 01:22

Post by Morpheus »

toen ze nog geen borst vergroting had gehad.. vond k der wel geil

Bij welke beunhaas heeft ze dat laten doen dan?? errug slecht resultaat voor een vergroting ;)
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

KiNgNo0b wrote:hahahaha .. lekker georgina aan et afzeike :) .. toen ze nog geen borst vergroting had gehad.. vond k der wel geil :P maar nu :(:( LELIJK!!!
:?

Ik geloof dat dat meer iets over je leeftijd zegt dan over of Georgina geil is / was ... op jou leeftijd - al die hyperactieve hormonen - is een beetje brein natuurlijk nog niet zo van belangrijk ;)

Liefde maakt blind... hormonen blijkbaar ook ;)

edit: ter verduidelijking, ik bedoel dat G nooit geil geweest is, maar dat dat misschien minder opvalt als je puber bent ;)
Last edited by DaFDu on 19 Nov 2004, 01:25, edited 1 time in total.
I'm just impersonating me...
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

ha ha daar ben ik het helemaal mee eens !
Fuck The Police..Thug Till I Die !
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Ze is een te jong (lees +/- 12jaar oud) persoon in een te oud lijf (iig voor haar doen dan)...

Verder heb ik inmiddels gehoord dat er nog meer foto's van haar zijn die tijdens de shooting genomen zijn..
User avatar
Marshal
Posts: 1457
Joined: 14 Jun 2003, 22:08
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Marshal »

madman wrote:Ze is een te jong (lees +/- 12jaar oud) persoon in een te oud lijf (iig voor haar doen dan)...

Verder heb ik inmiddels gehoord dat er nog meer foto's van haar zijn die tijdens de shooting genomen zijn..
http://www.georginabackstage.tk/ :Y)
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
BigJim
Posts: 1858
Joined: 16 Jun 2003, 11:37
Location: IJmuiden
Contact:

Post by BigJim »

KiNgNo0b wrote:hahahaha .. lekker georgina aan et afzeike :) .. toen ze nog geen borst vergroting had gehad.. vond k der wel geil :P maar nu :(:( LELIJK!!!
Spoken like a truly wise man...ahum..boy.. })

Nep Tieten of Net Niet Nep...Ze zien er wel erg lekker uit.... o-)
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

Laat ik voorop stellen dat smaak verschilt (gelukkig maar ;) ) en dat de mens altijd geneigt is juist DAT te willen hebben wat ze of niet krijgen kunnen, of niet goed c.q. zinvol voor hun is ...

Maar...

Ik denk dat haar "aantrekkingskracht" meer iets te maken heeft met haar bekende nederlanderschap, waarbij over het algemeen niet alleen hormonaal-actieve pubertjes, maar ook volwassenen met een lage (sociale) status of minder ontwikkelde smaak, zich graag mee laten voeren in een fantasie over "een nachtje met Georgientje", waarbij de gedachte c.q. een onbewust gevoel van "het te doen" met iemand met status zal afstralen op hun eigen (nog) onderontwikkelde zelf en zij dus in eigenwaarde toe nemen zullen. (einde zin :) )
I'm just impersonating me...
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

DaFDu wrote:Laat ik voorop stellen dat smaak verschilt (gelukkig maar ;) ) en dat de mens altijd geneigt is juist DAT te willen hebben wat ze of niet krijgen kunnen, of niet goed c.q. zinvol voor hun is ...

Maar...

Ik denk dat haar "aantrekkingskracht" meer iets te maken heeft met haar bekende nederlanderschap, waarbij over het algemeen niet alleen hormonaal-actieve pubertjes, maar ook volwassenen met een lage (sociale) status of minder ontwikkelde smaak, zich graag mee laten voeren in een fantasie over "een nachtje met Georgientje", waarbij de gedachte c.q. een onbewust gevoel van "het te doen" met iemand met status zal afstralen op hun eigen (nog) onderontwikkelde zelf en zij dus in eigenwaarde toe nemen zullen. (einde zin :) )
ROFL :+
_eLMo_
Posts: 24
Joined: 27 Oct 2004, 02:40

Post by _eLMo_ »

DaFDu wrote:Laat ik voorop stellen dat smaak verschilt (gelukkig maar ;) ) en dat de mens altijd geneigt is juist DAT te willen hebben wat ze of niet krijgen kunnen, of niet goed c.q. zinvol voor hun is ...

Maar...

Ik denk dat haar "aantrekkingskracht" meer iets te maken heeft met haar bekende nederlanderschap, waarbij over het algemeen niet alleen hormonaal-actieve pubertjes, maar ook volwassenen met een lage (sociale) status of minder ontwikkelde smaak, zich graag mee laten voeren in een fantasie over "een nachtje met Georgientje", waarbij de gedachte c.q. een onbewust gevoel van "het te doen" met iemand met status zal afstralen op hun eigen (nog) onderontwikkelde zelf en zij dus in eigenwaarde toe nemen zullen. (einde zin :) )
/me is with stupid :7
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

_eLMo_ wrote:
DaFDu wrote:Laat ik voorop stellen dat smaak verschilt (gelukkig maar ;) ) en dat de mens altijd geneigt is juist DAT te willen hebben wat ze of niet krijgen kunnen, of niet goed c.q. zinvol voor hun is ...

Maar...

Ik denk dat haar "aantrekkingskracht" meer iets te maken heeft met haar bekende nederlanderschap, waarbij over het algemeen niet alleen hormonaal-actieve pubertjes, maar ook volwassenen met een lage (sociale) status of minder ontwikkelde smaak, zich graag mee laten voeren in een fantasie over "een nachtje met Georgientje", waarbij de gedachte c.q. een onbewust gevoel van "het te doen" met iemand met status zal afstralen op hun eigen (nog) onderontwikkelde zelf en zij dus in eigenwaarde toe nemen zullen. (einde zin :) )
/me is with stupid :7
Dat heb ik niet gezegt... je hebt hooguit last van hormonen, danwel een (nog) onderontwikkeld smaak danwel sociale status ;)
I'm just impersonating me...
charl
Posts: 2070
Joined: 18 Jan 2004, 15:20
Location: Huissen
Contact:

Post by charl »

okej genade :P
[url=http://profile.xfire.com/kneckebroot][img:450:34]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/2/kneckebroot.png[/img][/url]
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

DaFDu wrote:
_eLMo_ wrote:
DaFDu wrote:Laat ik voorop stellen dat smaak verschilt (gelukkig maar ;) ) en dat de mens altijd geneigt is juist DAT te willen hebben wat ze of niet krijgen kunnen, of niet goed c.q. zinvol voor hun is ...

Maar...

Ik denk dat haar "aantrekkingskracht" meer iets te maken heeft met haar bekende nederlanderschap, waarbij over het algemeen niet alleen hormonaal-actieve pubertjes, maar ook volwassenen met een lage (sociale) status of minder ontwikkelde smaak, zich graag mee laten voeren in een fantasie over "een nachtje met Georgientje", waarbij de gedachte c.q. een onbewust gevoel van "het te doen" met iemand met status zal afstralen op hun eigen (nog) onderontwikkelde zelf en zij dus in eigenwaarde toe nemen zullen. (einde zin :) )
/me is with stupid :7
Dat heb ik niet gezegt... je hebt hooguit last van hormonen, danwel een (nog) onderontwikkeld smaak danwel sociale status ;)
ik welke staat verkeerde je toe je hierop kwam???
Namasté
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Post by Outlaw »

Mammografie geeft uitsluitsel
door Petra Boots
AMSTERDAM - Georgina Verbaan is puur natuur! Dat hebben de artsen in het Diagnostisch Centrum Amsterdam gisteren onomstotelijk vastgesteld.



De spontane actrice onderging daar gisteren een mammografie om aan alle geruchten rond haar decolleté een eind te maken. "Hierna wil ik nooit meer over borsten praten", zei Georgina. "

"Ik ben dol op mijn Harries, maar zoveel aandacht als ze na de Playboy-reportage hebben gehad, slaat echt alles", vervolgt de actrice.

"Ik ben blij dat alle siliconenverhalen nu definitief naar het land der fabelen kunnen worden verwezen. En ik weer fier en rechtschapen in het leven kan staan. Ik hou niet van liegen en ik heb hierover dus ook niet gelogen!"


Georgina, die over een paar dagen met vakantie gaat om uit te rusten van alle hectiek na haar Playboy-avontuur, vertelde het nieuws over haar mammografie gisteren na afloop meteen aan enkele bouwvakkers, die haar lachend toevertrouwden er 's nachts niet van te slapen.



"Een mammografie geeft 100% zekerheid", aldus Georgina. " Beter dan een normale röntgenfoto. Echt alles maar dan ook alles in een borst is daarmee zichtbaar. In de mijne zit niks onnatuurlijks. En dan hou ik er nu over op."



http://www.telegraaf.nl/hotshots/
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Z-Rex
Posts: 949
Joined: 19 Jun 2003, 13:25
Location: Epe
Contact:

Post by Z-Rex »

En terecht....
:)
To boldly eat what no-one has eaten before...
Red Baron
Posts: 818
Joined: 15 Jun 2003, 10:55
Location: Groningen
Contact:

Post by Red Baron »

Waar mensen zich al niet over druk kunnen maken zeg....
wout
Posts: 385
Joined: 06 Oct 2004, 21:03
Location: Epe
Contact:

Post by wout »

en toch blijft het vage borsten :?
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

wout wrote:en toch blijft het vage borsten :?
het is blijven.. Borsten zijn altijd met 2 of meer :+
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

en toch blijft het een stel vage borsten bedoelt wout vast :)

De poll is trouwens een beetje vreemd opgesteld:

Heeft ze die tieten nou laten vergroten?
Ja, Georgina en Jort liegen maar..
Nee, Haar tieten waren altijd zo groot..


Dus ze liegt of ze zijn altijd zo groot geweest.
Dat ze groter zijn geworden op natuurlijke wijze stond er niet bij.
Anders had ik dat gekozen natuurlijk ;)
Jojo
Posts: 677
Joined: 14 Jun 2003, 23:29
Location: Hilversum
Contact:

Post by Jojo »

blimmel wrote: Heeft ze die tieten nou laten vergroten?
Ja, Georgina en Jort liegen maar..
Nee, Haar tieten waren altijd zo groot..


Dus ze liegt of ze zijn altijd zo groot geweest.
Dat ze groter zijn geworden op natuurlijke wijze stond er niet bij.
Anders had ik dat gekozen natuurlijk ;)
Jah wie gelooft daar nou weer in :P
Check me blog @ http://www.johandijkstra.com
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Blimmel blijkbaar :D
wout
Posts: 385
Joined: 06 Oct 2004, 21:03
Location: Epe
Contact:

Post by wout »

[BVD]Webgnome wrote:
wout wrote:en toch blijft het vage borsten :?
het is blijven.. Borsten zijn altijd met 2 of meer :+
bedankt voor het corrigeren ^:^
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

madman wrote:Blimmel blijkbaar :D
Ik geloof heilig in grote borsten ^:^
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Georgina, ik geloof wel dat ze echt zijn hoor... Kom ga je nu met mij mee naar huis? :P
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
DaFDu
Posts: 1139
Joined: 22 Aug 2003, 13:24
Location: Varna, Bulgaria
Contact:

Post by DaFDu »

blimmel wrote:
Jojo wrote:Georgina: "Ik ben gewoon van 45 kilo naar ongeveer 52 kilo gegaan. Die extra kilo's zijn daar gaan zitten."
een kwestie van goed mikken dus :+
Nuja, je kan veel van d'r zeggen, maar ze kan blijkbaar erg goed mikken :)
I'm just impersonating me...
wout
Posts: 385
Joined: 06 Oct 2004, 21:03
Location: Epe
Contact:

Post by wout »

Georgina's borsten toch nep?
De röntgenfoto’s van de 'Harries' van de actrice worden in twijfel getrokken. Directeur Mevrouw Geers van De Nederlandse Vereniging Medische Beeldvorming en Radiotherapie houdt er rekening mee dat niet de echte borsten van Georgina op de foto’s te zien zijn. Ze vertelt: "Het is geen garantie dat de foto's die uit het apparaat komen rollen, ook echt van Georgina's borsten zijn."


De Vereniging is verontrust dat er zonder medische indicatie een mammografie is gemaakt. "Het is bij de wet verboden om zomaar een róntgenfoto te maken. Het zou schadelijk kunnen zijn voor haar gezondheid. Daarom moeten röntgenfoto's ook altijd met een medische indicatie worden gemaakt," aldus mevrouw Geers.
Er zou volgens mevrouw Geers geen enkele kliniek zijn die zulke foto’s maakt. Daarom twijfelt ze aan de echtheid. "Geen enkele betrouwbare kliniek zou zomaar dergelijke foto's maken, zonder medische indicatie." Wettelijk is het verboden om zomaar röntgenfoto’s te maken. Maar strafrechtelijk is er volgens de Nederlandse Vereniging Medische Beeldvorming en Radiotherapie niets aan te doen. [
Post Reply