3e TeamBVD LAN PARTY 15/16 november
uit een andere tread
en ook dan garandeer ik nog niks
dus als er meer mensen met gigabit netwerkcomponenten (geen kaarten maar echte switches e.d. meenemen die zooi
alleen als je zelf een extra switch meeneemt is het te misschien te regelen maar dan wil ik het wel van te voren weten i.v.m opstelling.JJapie wrote:Majapro wrote:zijn er nog speciale zitplaatsen voor mensen met een Giga netwerkkaartje![]()
* JJapie heeft ook gigabit kaartje![]()
en ook dan garandeer ik nog niks
dus als er meer mensen met gigabit netwerkcomponenten (geen kaarten maar echte switches e.d. meenemen die zooi
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
rooie sam wrote:ik wil ook graag komen maar ik weet nog niet of ik die datums vrij ben is het snel genoeg als je dat over 20 uur weet???Gallier wrote:op dit moment hebben wij 38 aanmeldingen van de 40 plekken.
willen alle mensen die gezegt hebben dat ze komen dat controlen met de allereerste post. bij voorbaat dank. verdere aanmeldingen via de pm aan mij.
p.s. een volledig systeem op m'n bagagedrager van de fiets is een beetje onhandig als er toevallig iemand langs heerde (9 km. boven epe) komt en zin in een biertje heeft na zo'n lange reis en toevallig nog plaats in de auto heeft zou dat heel fijn zijn. Maar dan moet ik wel eerst weten of ik kan.
ik heb je mailje ontvangen en het is geregeld ja kan komen.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Oe oe oe oe nog een weekiee
*zenuwen gieren door me kop
Eindelijk kan ik jullie boeren weer eens zien.. en ik heb een beetje gekeken en ik denk dak helaas buiten de rokers kamer kom
aangezien er al zoveel rokers zijn...
Staat er in het niet rokers gedeelte ook een Blackbord ?? Anders Jat ik die uit de rokers kamer wel.. want wil wel me BSOD's tellen

Eindelijk kan ik jullie boeren weer eens zien.. en ik heb een beetje gekeken en ik denk dak helaas buiten de rokers kamer kom

Staat er in het niet rokers gedeelte ook een Blackbord ?? Anders Jat ik die uit de rokers kamer wel.. want wil wel me BSOD's tellen

Een wit bord die zelfs nog groter isseiko wrote:Oe oe oe oe nog een weekiee![]()
Eindelijk kan ik jullie boeren weer eens zien.. en ik heb een beetje gekeken en ik denk dak helaas buiten de rokers kamer komaangezien er al zoveel rokers zijn...

Zitten er dan ook speciale markers bijhemz wrote:Een wit bord die zelfs nog groter isseiko wrote:Oe oe oe oe nog een weekiee![]()
Eindelijk kan ik jullie boeren weer eens zien.. en ik heb een beetje gekeken en ik denk dak helaas buiten de rokers kamer komaangezien er al zoveel rokers zijn...

Rest van je gebruiks jaren kan je me BSOD score zien

tot op de lan mr. 'blue screen'seiko wrote:Oe oe oe oe nog een weekiee![]()

er is nog plek voor +/- 1 persoonBigJim wrote:Is het al te laat om mij alsnog aan te melden ?
ZOniet dan bij deze....
Indien er mensen uit het westen komen..Ik heb een grote bestelbus dus kan veel meenemen...
Majapro wrote:ik herriner me de eerste LAN in dat gebouw weinig BSOD maar wel aardig wat stroom uitval
Stroomuitval?

Stimulans... ow jahfanaat wrote:Was in dat andere gebouw hoor

Kabel begon beetje te krullen en was goed warm

Stroomkabel kunnen licht geven ontdekte ik

Last edited by Hemz on 09 Nov 2003, 16:37, edited 1 time in total.
Nog ff een update betreft DC++.
Ik heb een DC-hubje draaiend op mijn PC. (Duhuh!, unzip and run the EXE
) Gister op de CCHV hebben diverse mensen 't ook weer gebruikt. Loopt als een trein. Geen zware overhead zoals we begin dit jaar hadden met e-donkey/e-mule. Geen gezoek door werkgroepen en geen gezeik met logins zoals met die F*king windows-shares. Geen gedoe met het telkens weer navragen van wie nou een FTP heeft draaien.
En het grootste voordeel:
Voor diegenen die zat te sharen hebben, maar dit niet doen omdat ze zo nu en dan ongestoord willen gamen. De DC client kun je gewoon afsluiten, en als je weer klaar bent met gamen start je 'm weer op en de up/downloads gaan vanzelf weer verder.
Als iedereen zo vriendelijk wil zijn om DC++ de komende week ff binnen te halen en op z'n PC te zetten?
DC++ werkt makkelijk. Inclusief zoekfunctie, resuming en search-alternate-location.
Zie de directconnect homepage @ http://dcplusplus.sourceforge.net/
Ik zet m'n FTP i.i.g uit, en DC++ aan.
Ik heb een DC-hubje draaiend op mijn PC. (Duhuh!, unzip and run the EXE

En het grootste voordeel:

Als iedereen zo vriendelijk wil zijn om DC++ de komende week ff binnen te halen en op z'n PC te zetten?
DC++ werkt makkelijk. Inclusief zoekfunctie, resuming en search-alternate-location.
Zie de directconnect homepage @ http://dcplusplus.sourceforge.net/
Ik zet m'n FTP i.i.g uit, en DC++ aan.