3e TeamBVD LAN PARTY 15/16 november
hierbij wil ik iedereen die geholpen heeft: whocares,hemz,skull en natuurlijk onze steun en verlaat dsmarty. hartelijk danken voor de medewerking. en nattuuurlijk de 35 gasten die aanwezg waren. klein probleempje met de stroom, maar de rest van het weekend geen problemen meer gehad. zelf dkasimier is enigzinds optijd opgehaald(thx bigjim we hadden het niet nog een uur met hem uitgehouden.
en natuurlijk sluit ik af met de belofte dat we gaan proberen ook volgend jaar 2 lannen te gaan houden in de omgeving van epe voor TEAMBVD
en natuurlijk sluit ik af met de belofte dat we gaan proberen ook volgend jaar 2 lannen te gaan houden in de omgeving van epe voor TEAMBVD
Last edited by Gallier on 17 Nov 2003, 06:13, edited 1 time in total.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Floppus wrote:Toppie LAN peoplez!
Het zou natuurlijk ook een idee zijn als er BVD-ers elders in het LANd een keer een party bij hun in de buurt houden
2* per jaar in omgeving epe
elke maand wordt een beetje te maar elk kwartaal een teambvd lan moet toch te regelen zijn:
benodigdheden voor 1 teambvd lan]
gebouw voor 50 man (veel hoger zou het niet worden)
stroom voor ziening min 2* 25 ampere]
stroom kabels
netwerkvoorzieningen
de laatste 2 zijn meestal wel binnen teambvd te vinden
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Omdat daar gok ik meer dan de helft in die omgeving woont... en als je zeg maar naar zeeland gaat, daar woont maar 1 iemand bijvoorbeeld.. en dan moeten er zoveeeeeel mensen reizen.. en nu is het gewoon heel simpel, paar hoeven er maar vervoer te hebbenmadman wrote:Waarom 2x per jaar in epe? Mag van mij idd ook wel ergens anders zijn hoor.