weet hij volgens mij ook niet, maar t staat wel interessant.JJapie wrote:Wat moet jij nou vergaderenJojo wrote:Ok klinkt spannend.
schrijf mij er maar bij,
ik kom mogenlijk vrijdag alleen iets later i.v.m. vergadering...
WeiLAn 25 26 27 juni
hehe... jongensJJapie wrote:Dat is typisch iets voor Johan iddSnippeS wrote:weet hij volgens mij ook niet, maar t staat wel interessant.JJapie wrote: Wat moet jij nou vergaderen

moet in november een soort van video clip opnemen voor een groot pop koor in Arnhem... (jappie > voor Ruud Vietor en zijn stichting Cumulus)
en die vrijdag gaan we het hebben over de mogenlijkheden...
Check me blog @ http://www.johandijkstra.com
Dat is geen vergadering, dat is werkoverleg danJojo wrote:hehe... jongensJJapie wrote:Dat is typisch iets voor Johan iddSnippeS wrote: weet hij volgens mij ook niet, maar t staat wel interessant.![]()
moet in november een soort van video clip opnemen voor een groot pop koor in Arnhem... (jappie > voor Ruud Vietor en zijn stichting Cumulus)
en die vrijdag gaan we het hebben over de mogenlijkheden...

En WTF houdt dat Cumulus crappie iets in?
Je kan wel met mij mee rijden Douwe.DKasemier wrote:Als iemand uit west-nederland mij meeneemt vind ik het wel een verdomde goed plan om ook te komen
ik weet alleen nog niet hoe laat ik vrijdag vertrek...Ik lat het je wel weten via een PM.
Maar in principe ga ik vrijdag.
Fanaat, Ook dat komt goed...
ben ook van de partij 
k ben er zaterdagmiddag tot zondagavond

k ben er zaterdagmiddag tot zondagavond
Last edited by Wolf on 24 May 2004, 16:03, edited 1 time in total.
help bvd de winter door... [url=http://hitman.teambvd.com]KLIK[/url] ...
join ons en klik [url=http://home.wanadoo.nl/vanunen/dnetnondialt.exe]HIER[/url]
join ons en klik [url=http://home.wanadoo.nl/vanunen/dnetnondialt.exe]HIER[/url]
Ik wil ook komen!
Ik zit alleen met:
- geen tent (wel een luchtbed etc)
- geen games (heb geen internet thuis)
Dus dan moet ik een slaapplek hebben. (dan wil ik op zaterdag komen tot zondag) En dan moet ik even weten welke games er gespeeld gaan worden. Dan kan ik die games eventueel alvast regelen en dan kan ik daar ff in oefenen zodat ik niet puur schietvlees ben.
lemme know!
Ik zit alleen met:
Dus dan moet ik een slaapplek hebben. (dan wil ik op zaterdag komen tot zondag) En dan moet ik even weten welke games er gespeeld gaan worden. Dan kan ik die games eventueel alvast regelen en dan kan ik daar ff in oefenen zodat ik niet puur schietvlees ben.

lemme know!
[color=black]"Let the fires of battle temper my soul: I am a Lion!" - Ikoma Tsanuri[/color]
dwaas wrote:Ik wil ook komen!
Ik zit alleen met:
lemme know!
Tent slaap plek is wel te regelen (heb nog wel een extra tentje thuis staan)
En qua games CoD/ UT2004/ C&C Generals en voor dat je het weet komt floppus weer met dat tron sprelletje (zou daar ook een java variant voor me mobiel voor zijn? lekker met bleutooth gaan lannen)
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
-
Mensen ik denk dat ik zondags gewoon ff langs kom.. zonder pc dan of ik moet ff een laptopje zien te regelen... maar dan komik gewoon ff met de trein langs.. als dan iemand me kan ophalen.. ofzo
Of tegen die tijd ff de makkelijkste oute geven met openbaar vervoer...
dan kom ik gewoon zondags ff langs voor de gezelligheid:D
Net zoiets als ik van plan was. Als we een lokatie weten kan ik je eventueel wel meenemen in de auto. Of ik heb nog wel een fiets over als ht hier dichtbij isseiko wrote:Mensen ik denk dat ik zondags gewoon ff langs kom.. zonder pc dan of ik moet ff een laptopje zien te regelen... maar dan komik gewoon ff met de trein langs.. als dan iemand me kan ophalen.. ofzo