*kuch* amsterdam united *kuch*madman wrote:Die is idd van jou...
Welcome back
Van wie is dit IP-adres ? (Deel 36002)
Waar komen de blokjes aan als je hier naartoe flushed ?
keyserver=ttk.teambvd.com:2082
[parameters]
id=teambvd@teambvd.com
Dit is het ip: 212.84.137.26 zijn iets van 400 blokjes ofzo die verkeerd zijn verstuurd....
[parameters]
id=teambvd@teambvd.com
Dit is het ip: 212.84.137.26 zijn iets van 400 blokjes ofzo die verkeerd zijn verstuurd....
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Ik snap hier de vraag ff nietOutlaw wrote:Waar komen de blokjes aan als je hier naartoe flushed ?
[parameters]
id=teambvd@teambvd.com

Wie is het en wat was zijn ini precies?Outlaw wrote: Iemand die blokjes heeft verstuurd met de verkeerde ini en nu is hij zijn blokjes kwijt ...
Nou ik sprak Wc-eend (de gekke koeien clan) en die had 400 blokjes verstuurd maar die kwamen niet aan, toen vroeg ik zijn ini en die zag er zo uit:
Nu is dit een verkeerde ini lijkt me en daarom zijn zijn blokjes niet goed aangekomen, nu was mijn vraag weet iemand waar de blokjes naartoe zijn gestuurd ? dit is het ip adres: 212.84.137.26 waarvan ze zijn verstuurd
[processor-usage] max-threads=1 id=teambvd@teambvd.com
[misc] project-priority=RC5-72,OGR-P2 [display] progress-indicator=auto-sense
[rc5-72] fetch-workunit-threshold=999
[networking] nofallback=true autofindkeyserver=no keyserver=ttk.teambvd.com:2082
[parameters] id=teambvd@teambvd.com
Nu is dit een verkeerde ini lijkt me en daarom zijn zijn blokjes niet goed aangekomen, nu was mijn vraag weet iemand waar de blokjes naartoe zijn gestuurd ? dit is het ip adres: 212.84.137.26 waarvan ze zijn verstuurd
Fuck The Police..Thug Till I Die !
Ten eerste: hoe krijgt ie het voor elkaar om zo'n ranzige ini te hebben? Er zijn overal goede ini's te vinden, en dan bedoel ik ook echt OVERAL!!
Ten tweede, als ze niet zijn aangekomen in de stats weet ik het ook niet.. Met zo'n ini kan ik daar niets over zeggen..
De goede opties:
'nofallback=true' en 'autofindkeyserver=no' staan er wel in, maar ik durf niet te zeggen of de koe dat ook gesnapt heeft.. normaal hoort dat allemaal netjes onder elkaar te staan!
Voor TTK is dit de ENIGE juiste INI:
Ten tweede, als ze niet zijn aangekomen in de stats weet ik het ook niet.. Met zo'n ini kan ik daar niets over zeggen..
De goede opties:
'nofallback=true' en 'autofindkeyserver=no' staan er wel in, maar ik durf niet te zeggen of de koe dat ook gesnapt heeft.. normaal hoort dat allemaal netjes onder elkaar te staan!
Voor TTK is dit de ENIGE juiste INI:
Code: Select all
[parameters]
id=teambvd@teambvd.com
[display]
progress-indicator=auto-sense
[rc5-72]
fetch-workunit-threshold=100
[networking]
nofallback=true
autofindkeyserver=no
keyserver=*:2082;ttk.teambvd.com