yep kom je ook een keertje joinenseiko wrote:Heb jij een CoD server![]()

servertje draait niet 24/7 hoor; meestal alleen maar 's avonds laat of op woensdag middag en avond
Ehm, Ja het meeste wel, sommige stukjes ook PHP. Met SQL Server 2000 en MySQL als backend.Majapro wrote:erg goed met inlog en all, draait onder asp?
Volgens mij is hij IE5.1 + inderdaad. En zeer waarschijnlijk zal hij het ook niet (goed) met Mozilla / Netschaap doen. We zijn nog aan het kijken OF en hoe we dit gaan oplossen.Browser not supported
OK. Ik blijf bij 't goeie, dus IE5 (5.00.3502.1000) staat er hier nog steeds op. Is 't echt nodig om te upgraden naar IE6?
Is het niet verstanding om de mooie UT logo + menu etc in een appart frame te gooien: hij moet dat nu steeds weer opnieuw laden nl.
idd, das wel ongunstig.. Mozilla roelt, de rest sucked<% ' Site : TeamBVDGames.nl ' Design : Bork - http://www.bork.to ' Coding : Bork - http://www.bork.to %>
t zal wel IE (of IE in een ander jasje) zijn he.. anders werkt die site helemaal nietMet welke browser? Bij mij niet .... dan cached hij dat netjes.
W3c compliant is vervelend.. Die validator flipt echt op alles. <frame frameborder="0"> mag niet, want frameborder is geen officieel attribuut en dat soort ongein...DSmarty wrote:Ik kon site idd ook niet bereiken, is IE-6 only ofzo
Maar Maarten zal wel proberen er een normale site van te maken, dit kan natuurlijk echt niet... (bijv w3c compliant)
Kwil niet zeuren hoor, maar alle grotere websites worden tegenwoordig alleen gebouwd voor Internet Explorer 5 of hoger... Als je de gemiddelde statistieken gaat bekijken, valt ook op dat +/- 85 % IE 4 of hoger heeft, 60% zelfs IE 5 of hoger... Omdat voor die laatse 15 % met een of andere domme browser (want Netschaap is bijv ook niet W3C compliant) rekening te gaan houden is geen doen. Om een beetje mooie website te maken, moet je dan eigenlijk 2 of meer websites maken, voor iedere browser een aparte...Maar als je een publieke site maakt (dus op internet toegankelijk) dan is het normaal dat je het met alle standaard browsers kan gebruiken.