Page 1 of 1
CoD replay-kill
Posted: 10 Dec 2003, 02:48
by Libido78
Zwaar irritant?
Ik vind het eigenlijk niet leuk.
Posted: 10 Dec 2003, 08:52
by Brede P
Uit, vind het een beetje vervelend om ineens vanuit het oogpunt van je killer te kijken. Weet 90% van de de tijd dan meteen waar iemand zit. En dat is erg saai.
Posted: 10 Dec 2003, 08:53
by [BVD]Webgnome
vind het op zich wel leuk in het begin maar niet als je 10x achter elkaar door dezelfde sniper in je kont wordt geschoten.
enne bredep.. dat zou juist ene rede moeten zijn om als killer meer te bewegen
Posted: 10 Dec 2003, 09:04
by SnippeS
Ligt eraan als ik een Camp bui heb vind ik t minder maar als ik meerdere keren 8ter elkaar wordt neer geknald door een camper vind ik t wel makkelijk.
Posted: 10 Dec 2003, 09:08
by Gallier
aan in de keiharde snipemaps: zoals huntgen
als je met 14 man speelt in de maps met gebouwen dan kan loopt je killer meestal toch ook dezelfde rondjes als jij
Posted: 10 Dec 2003, 10:27
by ReMSie
Lekker uitdoen die zooi

Posted: 10 Dec 2003, 11:51
by Albinoraptor
Lekker aan, is idd fijn voor het opsporen van mensen alleen maar tacticly waiting for the emeny.
Voor de rest duw ik gewoon steeds op F dus heb er weinig last van.
Posted: 10 Dec 2003, 11:55
by venomous
Lekker uit verpest de gameply, omdat je 9 van de 10 keer wel weet waar iemand zit. In het echt is het ook niet zo dus waarom hier wel.
Posted: 10 Dec 2003, 12:13
by ReMSie
venomous wrote:Lekker uit verpest de gameply, omdat je 9 van de 10 keer wel weet waar iemand zit. In het echt is het ook niet zo dus waarom hier wel.
Precies!, of nog beter, alleen aanzetten op de nicks van wie we weten dat ze regelmatig campen, en als je dan door die persoon gefragd wordt, zie je waar ie aan het campen is

Posted: 10 Dec 2003, 13:27
by Freykling
Geen keuze gemaakt...
Aan de ene kant weet je zowiezo vanuit welke richting je wordt geraakt.
Aan de andere kant, een sniper is toch ook best wel vaak in beweging (shoot, kill, move)? Vaak zie je ook een lichtspoor van de kogel...

Posted: 10 Dec 2003, 13:36
by [BVD]Webgnome
als je dat lichtspoor ziet dan is het meestal al te laat

Posted: 10 Dec 2003, 14:37
by Majapro
ik vind het wel mooi om naar te kijken

ook dat belerende ervan vind ik wel grappig

Posted: 10 Dec 2003, 18:46
by Hachy
Kut ik heb per ongeluk UIT gevote; moest AAN zijn

Posted: 10 Dec 2003, 19:20
by Hemz
Hachy wrote:Kut ik heb per ongeluk UIT gevote; moest AAN zijn

Ik wil hem uit hebben, maar heb aan gevote zodat de votes weer kloppen
[BVD]Webgnome wrote:als je dat lichtspoor ziet dan is het meestal al te laat

Maar dan weet je wek ongeveer waar iemand zit en dan is de kans dat je gepakt word als sniper groter.
En zeg nou zelf. In een echte oorlog krijg je ook niet een schermpje van de schutter als je word neergeschoten

Posted: 10 Dec 2003, 19:31
by SnippeS
[BVD]Webgnome wrote:als je dat lichtspoor ziet dan is het meestal al te laat

Maar dan weet je wek ongeveer waar iemand zit en dan is de kans dat je gepakt word als sniper groter.
En zeg nou zelf. In een echte oorlog krijg je ook niet een schermpje van de schutter als je word neergeschoten
Maar in een echte oorlog keer je ook meestal niet terug als je door een sniper wordt neer geknald!!

Posted: 10 Dec 2003, 19:54
by Skullbv
Gewoon uit die replay, het kost alleen maar extra tijd en zonder de replay is het ook spannender!!
Posted: 10 Dec 2003, 20:44
by Hemz
SnippeS wrote:[BVD]Webgnome wrote:als je dat lichtspoor ziet dan is het meestal al te laat

Maar dan weet je wek ongeveer waar iemand zit en dan is de kans dat je gepakt word als sniper groter.
En zeg nou zelf. In een echte oorlog krijg je ook niet een schermpje van de schutter als je word neergeschoten
Maar in een echte oorlog keer je ook meestal niet terug als je door een sniper wordt neer geknald!!

Na-aper of mislukte quote

Posted: 10 Dec 2003, 21:41
by Libido78
gaat gelijk op, dan maar 2 servers
