DPC oprichting stichting

TeamBVD Kroeg
therobber
Posts: 620
Joined: 30 Sep 2003, 16:08
Location: zeeland
Contact:

Post by therobber »

/me ook voor gestemt
Grtzzz
Rob

http://www.getztuning.nl
DKasemier
Posts: 1150
Joined: 15 Jun 2003, 10:41

Post by DKasemier »

ik quote iemand anders om mn eigen keus te onderbouwen:
Volgens mij hebben wij (DPC dus) helemaal geen stichting of vereniging nodig. Er wordt gezegt dat het er alleen om gaat om de naam Dutch Power Cows vast te leggen en wat domeinen en servers ofzo. In de afgelopen jaren dat DPC bestaat hebben we hier volgens mij nooit echt problemen mee gehad, zeker geen problemen die er niet waren geweest wanneer de DPC een stichting was op dat moment. En als er een DPC-er overlijdt en daardoor raken wij een site of een server of wat dan ook kwijt, dan interreseert mij dat niets, dan denk ik enkel aan die persoon en de nabestaanden... Die site die wordt door iemand anders wel weer gemaakt, het verlies van een server kunnen we wel hebben, het verlies van een persoon is veel erger...

en voor de mensen die er een probleem mee hebben, of die ik op hun pik trap, sorry.. het is iig 0,0% persoonlijk

maar ik zeg niet dat ik niet overuitgbaar ben om voor te zijn.. :)
It rocks... It's a rock...
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Geen mening.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Volgens mij hebben wij (DPC dus) helemaal geen stichting of vereniging nodig. Er wordt gezegt dat het er alleen om gaat om de naam Dutch Power Cows vast te leggen en wat domeinen en servers ofzo. In de afgelopen jaren dat DPC bestaat hebben we hier volgens mij nooit echt problemen mee gehad, zeker geen problemen die er niet waren geweest wanneer de DPC een stichting was op dat moment.
Als je het eens bent met wat hier staat, dan heb je dus zelf geen ziektekostenverzekering e/of levensverzekering.
Waarom heb je een ziektekostenverzekering als je de afgelopen jaren niet ziek bent geweest, en zeker niet zo ziek dat je ervoor naar het ziekenhuis moest?
De levensverzekering kan je zien als het goed geregeld willen zien van de financiële zaken na diens overlijden. In dit geval dus degene die de server en de donaties in beheer heeft. Diegene zou absoluut een veel groter verlies zijn dan de server en de gelden bij elkaar, maar het neemt niet weg dat diegene >zelf< vindt dat hij het DPC niet aan wil doen om >en< hem te moeten missen, >en< de dingen die hij voor DPC in beheer had.
En als er een DPC-er overlijdt en daardoor raken wij een site of een server of wat dan ook kwijt, dan interreseert mij dat niets, dan denk ik enkel aan die persoon en de nabestaanden... Die site die wordt door iemand anders wel weer gemaakt, het verlies van een server kunnen we wel hebben, het verlies van een persoon is veel erger...
Of het verlies van de persoon veel erger is lijkt me ook niet de vraag, zie het stukje levensverzekering hierboven. Daarnaast is het nogal luchtig gedacht over andermans giften en héél véél werkuren. Dat het allemaal wel weer door iemand anders gemaakt zou worden komt op mij over als totaal geen waardering hebben voor het geld en de energie van zowel degene die dan mogelijk zou overlijden (och, wat die deed dat doet iemand anders wel) en degenen die vele uren hebben gestopt in het opzetten van de inhoud van de server.[/quote]
en voor de mensen die er een probleem mee hebben, of die ik op hun pik trap, sorry.. het is iig 0,0% persoonlijk
maar ik zeg niet dat ik niet overuitgbaar ben om voor te zijn.. :)
Iedereen moet volledig zelf weten wat die stemt, maar sta niet raar te kijken als mensen hun standpunt verdedigen. Als je een standpunt inneemt, dan gaan mensen ervan uit dat je dat kan onderbouwen en verdedigen. Dat geldt andersom precies zo.
Juist als je roept dat je met argumenten zou kunnen komen, maar het er maar op houdt dat je het eens bent met anderen kan je verwachten dat mensen benieuwd worden naar je eventuele argumenten.

Dat je dan vervolgens weer een stukje van een ander quote, en niet zelf je eigen bewoordingen kiest, komt op mij over als ongeïnteresseerdheid en het niet de moeite willen nemen maar de makkelijkste weg kiezen. Het komt overeen met hoe je in zijn algemeenheid overkomt (no offence).
Ook dat is prima, en zo'n stem telt precies evenveel mee als alle anderen; ik zal ook zeker niet ontkennen dat er mensen voorstemmen die er verder niet over nadenken waarom.
Ik kan nu nog een heel verhaal gaan houden over waarom jouw reactie(s) nu juist de discussie oproepen, maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet, en ergens heb ik zelfs het idee dat je juist zo reageert omdat je die reacties wil hebben.
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

En daar zullen we het maar bij laten voorlopig.
Op GoT is de poll gesloten, de crew gaat, zoals veelvuldig gevraagd, het verhaal wat meer concreet uitwerken om veel onduidelijkheid weg te halen.
Locked