[TeamBVD] T-shirts

TeamBVD Kroeg
Cowboy
Posts: 30
Joined: 16 Jun 2003, 07:20
Contact:

Post by Cowboy »

hemz wrote:IK ga het er morgen over hebben met floppus, want het wordt niks...... :'(
oke...dat hadden we al gemerkt..:'(...'t is idd allemaal een beetje kneuzerig zo op deze manier...!!!....maar mensen, wees niet bevreesd..we hebben de shirts vast wel vóór de zomer....(is alleen de vraag voor welke zomer.....2005 :? )
Cowboy
Posts: 30
Joined: 16 Jun 2003, 07:20
Contact:

Post by Cowboy »

nog steeds niets...????
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

*skop* again :'(
DKasemier
Posts: 1150
Joined: 15 Jun 2003, 10:41

Post by DKasemier »

Veels te laat.... ik hoef mn t-shirt niet eens meer als t zo gaat... draag ik 's winters toch niet :|

:O
Cowboy
Posts: 30
Joined: 16 Jun 2003, 07:20
Contact:

Post by Cowboy »

ik kan met je mee denken....en idd bij deze lijkt het mij ook wel zinvol dat i mijn bestelling weer intrek.....

gaarne verzoek ik de heren dan ook om mijn bestelling uit de lijst te verwijderen....!!!
SaURoN
Posts: 86
Joined: 15 Jun 2003, 20:22
Location: Wezep
Contact:

Post by SaURoN »

Ik zit nu ook te twijfelen of ik het intrek :)
Zomer is voorbij en dan draag ik ze niet meer :) ja als pyjama :+ maar das dan weer zonde.....
United Wezep @ http://hitman.teambvd.com
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

/me trekt zich ook terug.
Volgend jaar nieuwe poging helaas...
DKasemier
Posts: 1150
Joined: 15 Jun 2003, 10:41

Post by DKasemier »

enige leuke van zo'n t-shirt is nu dat ik hem bij eventuele lan-parties from now on zou dragen.. als er nog genoeg bestellingen overblijven wil ik wel 1 zwarte houden dan :)
It rocks... It's a rock...
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

/me trekt zich ook trug...maak desnoods zelf wel 1
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Ik had de drukker een tijd terug gebeld over hoe de zaken waren.

Hij was ermee bezig. Later nog een keer gebeld en hij was nog steeds beig :(

Hoe staat het met die drukker van jou floppus :?
DKasemier
Posts: 1150
Joined: 15 Jun 2003, 10:41

Post by DKasemier »

I would give this one up ;)
It rocks... It's a rock...
Z-Rex
Posts: 949
Joined: 19 Jun 2003, 13:25
Location: Epe
Contact:

Post by Z-Rex »

Tjonge wat een ge$%#*. Laat dan maar...

Jammer :'(
To boldly eat what no-one has eaten before...
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Count me out :>
Nu op Mojito Custom :)
SaURoN
Posts: 86
Joined: 15 Jun 2003, 20:22
Location: Wezep
Contact:

Post by SaURoN »

Bij deze vervalt mijn bestelling ook
sorry , maar de zomer is al bijna voorbij :)
Volgend jaar beter....

:*
United Wezep @ http://hitman.teambvd.com
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Toch weer mooi om te zien dat mensen gemiddeld nergens aan mee willen merken, maar graag schoppen tegen dingen die niet direct zo gaan als ze het makkelijkst uitkomt :r

Ik heb mijn leverancier; ik heb de limiet doorgegeven 100stuks.
Hemz heeft zijn leverancier; wat wij willen: minimaal 100 stuks.

Als jullie allemaal zo graag zo'n shirt willen; regel het maar lekker allemaal zelf. Ik heb al lang geleden gezegd nix meer ervoor te doen, het is dat Hemz het nog een 2e poging wilde geven.

Ook ik dacht in het begin dat het wel een leuke actie zou kunnen worden, maar zodra iets niet zo loopt als mensen uitkomt, ook al ligt het buiten jou macht, dan ben je de gebeten hond.

Mijn dank dat iedereen zich zo heeft "ingezet" om die 100 shirts wat in eerste instantie het doel was te halen, maar helaas, laat ik het van mijn kant in ieder geval maar officieel afblazen.

Zo te zien kan iedereen binnen BVD buiten mij en Hemz het beter regelen; dus in ieder geval kijk ik met smart uit naar de volgende gear-actie. Wees er zeker van dat ik alle voorstellen en verloop in ieder geval zal volbaggeren om kwijt te raken wat over mij is heengekomen.

ik zal het (waarschijnlijk compleet zinloos, want de mensen hier blijken niet zo intelligent) nog één keer zeggen: MINIMALE BESTELGROOTTE WAS GESTELD OP 100 STUKS, dat wist iedereen, en dat weet iedereen nog steeds. Bestel jij het overige deel; dan neem ik weer contact op met degene die ze voor ons wil drukken; ben je dat niet: nu heel gauw je bek houden of iets beters regelen.

DISCLAIMER: Deze uitlating slaat niet op iedere BVD-er, mijn excsuses dan ook aan iedereen die niet heeft lopen zeiken. (De rest kan voor mij door de stront zakken; ik snap ook wel dat mensen het "jammer" vinden, maar ik ga niet op me laten afgeven omdat vooraf gestelde limieten niet gehaald worden)

Met Uw welnemen, bij deze de laatste niet direct koe gerelateerde inzet van Floppus.

ps; gezien dat de eerste inzet van Cowboy is gekomen om geborduurde shirts te laten maken (wat full-color niet haalbaar bleek), en omdat hij toen per direct zonder anderen te betrekken een actie wilde ondernemen om te gaan bestellen, stel ik voor dat HIJ een eventuele inkoop op zich gaat nemen, vooral omdat hij degene is die voortdurend heeft laten blijken dat het niet goed regeld werd, terwijl de bestelvoorwaarden vaststonden: Cowbow, hier je kans om je organisatietalent tot uiting te laten komen!

Ik hoop van harte dat het iedereen geheel duidelijk is nu dat ik absoluut geen zin heb verder dingen te regelen met betrekking tot dit soort inkoopacties; voor degenen voor wie het niet duidelijk is: OP DEZE MANIER HEB IK ER GEEN ZIN MEER IN.

/me gaat lekker privé een paar eigen shirtjes laten drukken, en zal daarmee de enige écht coole BVDer zijn ;)
User avatar
Marshal
Posts: 1457
Joined: 14 Jun 2003, 22:08
Location: Amsterdam
Contact:

Post by Marshal »

Jammer, dat het zo is verlopen en dat jij je niet juist behandeld voelt. Lijkt me dat het allemaal niet zo persoonlijk bedoelt is als jij het nu voelt

Probleem is gewoon dat dit soort acties altijd met veel enthousiasme van iedereen beginnen, maar worden meestal maar door enkele ook 'echt' getrokken worden.

Ook hier was dat het geval. Zelf vind ik het jammer dat er erg aan die grens van 100 is vastgehouden (deze bleek in het begin al vrij hoog), doordat er waarschijnlijk werd gewacht totdat deze 100 bij elkaar waren besteld waren er lange periodes dat er niets over voortgang of wat dan ook werd gepost.
Mensen worden dan wat ongeduldig en het omhoog schoppen van het TeamBVD Gear topic, ging dan meestal ook niet met de meest aanmoedigende teksten.

Mijn bestelling blijft in elk geval gewoon staan, want het idee blijft natuurlijk gewoon goed.
Distributed.net: the only reason my computer is on, right now!
Duivelsmurf
Posts: 102
Joined: 18 Jun 2003, 12:37
Location: Spijkenisse
Contact:

Post by Duivelsmurf »

idd jammer dat t niet gehaald is, maar toch was er wel animo voor ( ergo interesse in t uitdragen van het BVDteam ). Zelf heb ik nog wat tweakers shirts liggen, alhoewel deze aardig vaal worden, en behoudens de beurs in Utreg niemand verder met zo'n shirt heb zien lopen in de ( mijn ) buurt.

anyway, misschien volgend jaar een nieuwe poging......
[url=http://www.teambrilsmurf.nl]hood[/url]
DKasemier
Posts: 1150
Joined: 15 Jun 2003, 10:41

Post by DKasemier »

Hmmz floppus.. ik weet niet waarom jij bent gestopt en op jou heb ik nooit afgegeven.. en ook op hemz heb ik niet direct afgegeven.. maar een maand geleden zei hij al dat zijn drukker het niet zou doen en dat hij met jouwe even moest praten en dat heeft hij kennelijk niet gedaan want dat zegt hij nog steeds...
Dat is natuurlijk jammer, maar goed... no-hard feelings, zo ben ik zelf ook en ik had het zelf misschien niet beter gedaan.. en dan had ik zelf ook de bagger over me heen gekregen.... en ach dat shirt is niet zo'n groot gemis op zich dus ik heb ook geen reden om enigzins "pissig" op iemand te zijn.. en dat heeft niemand! de shirts zijn namenlijk nooit BELOOFD...!
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

Ik vond 8 shirts toch al wel wat veel... ik dacht dat ik daarmee toch behoorlijk me steentje bij droeg. Wie weet dat er een volgende poging meer succes is. We hebben gewoon nog 50 extra leden nodig ;) ...dan lukt het makkelijk :P

!note: laten we wel ff onze kop er bij houden en niet elkaar gaan beschuldigen of naampje noemn.

Liev doen en das een gebod :P (en anders gaat ie op slot )
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Ik stel voor dat de mensen die zoveel commentaar hadden zelf maar eens proberen om 100 shirts te laten drukken. ;)

Klagen is makkelijk! maar als men iets moet doen, is niemand thuis.

Het gebruikelijke verhaal. :(
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Ofwel voor degene die er nog 1 willen.
- Ga naar de naaiwinkel (die met stof).
- Koop van die drukgevallen voor de printer.
- Stop hem in je printer.
- Maak een leuk plaatje.
- Print dit leuke plaatje op je net gekochte drukgeval.
- leg het op een t-shirt naar keuze (kopen indien niet aanwezig).
- Ga er met een strijkbout overheen
- Wacht een paar uurtjes en trek je net gemaakte t-shirt aan.

klaar is $naam$
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Duivelsmurf
Posts: 102
Joined: 18 Jun 2003, 12:37
Location: Spijkenisse
Contact:

Post by Duivelsmurf »

venomous wrote:Ofwel voor degene die er nog 1 willen.
- Ga naar de naaiwinkel (die met stof).
- Koop van die drukgevallen voor de printer.
- Stop hem in je printer.
- Maak een leuk plaatje.
- Print dit leuke plaatje op je net gekochte drukgeval.
- leg het op een t-shirt naar keuze (kopen indien niet aanwezig).
- Ga er met een strijkbout overheen
- Wacht een paar uurtjes en trek je net gemaakte t-shirt aan.

klaar is $naam$
goed idee, venomous, misschien zijn er wel meer die dit willen, eventueel kunnen we een poll maken wie er zo'n t-shirt wil, en kunnen we een poll houden over het ontwerp, en misschien is het dan beter om een drukker dit te laten doen, als iedereen nou t-shirts besteld, stuk of 100 bij elkaar ofzo, misschien kan een drukker deze maken, kunnen we misschien hier vragen of iedereen zo'n t-shirt wil, en maat en kleur opgeven natuurlijk en, en, en,.....

;)
[url=http://www.teambrilsmurf.nl]hood[/url]
Cowboy
Posts: 30
Joined: 16 Jun 2003, 07:20
Contact:

Post by Cowboy »

eh tja....nou heel even dan....(eigenlijk reageer ik liever niet)....IK ben idd met het idee gekomen....IK heb hier en daar navraag gedaan....borduren was iets te hoog gegrepen (door complexiteit van logo).....andere drukkers heb ik herhaaldelijk doorgegeven via icq (dit omdat Floppus zich al had opgeworpen als de contactpersoon naar de drukkers, en dat moet je niet met teveel mensen gaan doen).....hier is verder niet op gereageerd....zo wordt wederom duidelijk, zoals zo vaak in bijv. verenigingsleven ook het geval is, dat wanneer er zich steeds meer mensen mee gaan bemoeien de snelheid en slagingskans afnemen.....spijtig en een beetje onnodig...
en dan moet IK dus nu, nadat mij eerst de organisatie van deze actie is AFGENOMEN, mijn organisatietalent tot uiting laten komen?...dacht het niet...als in beginsel niet zo was geëmmerd hadden we allang shirts gehad.

Floppus, je hebt maar 1 klein foutje gemaakt: had je na het ontwerp niet meer met de bestelactie bemoeid......je gaf zelf aan niet al te ruim in de tijd te zitten, ga dan niet zulke klusjes op je nemen.

Hemz, had na het eerste wazige antwoord van die drukker gelijk afgehaakt bij die goochem.....er zijn meer drukkers....die ook kleinere aantallen doen.....en ja ook voor weinig geld.

iig heb ik er nu gen zin in en geen tijd voor om opnieuw een actie te starten en tot een fatsoenlijk acceptabel einde te brengen, dus suc6 aan degene die die tijd wel heeft en erin wil steken....!!
Post Reply