Call of Duty United Offensive Multiplayer!!
Nu ook STATS
-
- Posts: 1070
- Joined: 09 Nov 2003, 20:24
Welles Dat ding is niet gek
Je moet je wel bedenken dat het steeds reconnecten al weer geldt als een nieuwe round. Ook het na 1 minuut (of minder) wisselen van Gametype geldt als een nieuwe round.
Verder wil ik best 'de stats resetten' (ofwel: de logfile clearen) mocht daar geen bewaar tegen zijn.
.edit: Hmm, naja, het klopt toch niet helemaal Er wordt geloof ik gewerkt aan een versie die helemaal UO-compatible is..
Je moet je wel bedenken dat het steeds reconnecten al weer geldt als een nieuwe round. Ook het na 1 minuut (of minder) wisselen van Gametype geldt als een nieuwe round.
Verder wil ik best 'de stats resetten' (ofwel: de logfile clearen) mocht daar geen bewaar tegen zijn.
.edit: Hmm, naja, het klopt toch niet helemaal Er wordt geloof ik gewerkt aan een versie die helemaal UO-compatible is..
nou ik vind t wel raar, hoelang draai je die server?? een week? kijk bij Fraggle stats zit ik er op 112 en die is n paar maanden geleden gereset. ik sta op de 23e plek trouwens.
Die server draait al een paar weken..
MoHStats is eigenlijk geschreven voor de gewone Call of Duty. Er zijn blijkbaar wat wijzigingen gekomen in de logfiles die ervoor zorgen dat MoHStats deze niet meer goed kan verwerken. Ik heb daar al e.e.a. over gelezen op het forum van MoHStats. Ik neem aan dat ze daar wel naar zullen kijken..
MoHStats is eigenlijk geschreven voor de gewone Call of Duty. Er zijn blijkbaar wat wijzigingen gekomen in de logfiles die ervoor zorgen dat MoHStats deze niet meer goed kan verwerken. Ik heb daar al e.e.a. over gelezen op het forum van MoHStats. Ik neem aan dat ze daar wel naar zullen kijken..