Het opzetten van een TeamBVD Crew

TeamBVD Kroeg
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

mocht er nog plek zijn voor iemand dan bied ik mij ook wel aan voor een functie :)
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Dit geldt in het algemeen: Be more specific

Als je iets wil en kan doen, noem het dan even bij naam...
SnippeS
Posts: 1658
Joined: 20 Sep 2003, 14:39
Location: Apeltown
Contact:

Post by SnippeS »

Mocht t moeilijk zijn n Warez mod te vinden, ik zou t wel willen.
User avatar
Prezzz
-= Piste Bully =-
Posts: 1736
Joined: 13 Jul 2003, 20:51
Contact:

Post by Prezzz »

Ik wil ook best helpen, maar ik heb amper verstand van computer-zooi!! dus zal weinig kunnen helpen
[url=http://www.lonijnenopaardgas.nl][img:499:50]http://www.prezzz.com/plaatjes/signature.jpg[/img][/url]
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

DSmarty wrote:Dit geldt in het algemeen: Be more specific

Als je iets wil en kan doen, noem het dan even bij naam...
spammen :?
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Hehe, het lijkt me een goed idee en een goeie opzet om de taken en verantwoordelijkheden van BVD eens bij naam te noemen en bij daar de namen van de crewleden aan te koppelen. Dat maakt het voor iedereen duidelijker.

Ik had gisteren een aardige discussie met Peter en we kwamen tot de conclusie dat zoals het op Fraggle gaat met taken en verantwoordelijkheden dit voor BVD ook een goed initiatief zou zijn.
Gelukkig zijn er een hoop positieve reacties dus die gedachte wordt duidelijk gedeeld !

Vergis je niet; verantwoordelijkheden zijn leuk maar het brengt wel verplichtingen met zich mee. Dus denk goed na voordat je ineens mod van iets bent en er eigenlijk geen tijd voor hebt c.q. in wilt steken.

Voorlopig heb ik het druk genoeg met mijn Fraggle.nl taken, werk en social life, daarnaast probeer ik nog wat vrije tijd te maken voor dit soort zooi en om games te doen dus voor mij zal er weinig weggelegd zijn :)
Maargoed ga zo door het ziet er netjes uit !!

Oh ja even inhoudelijk:

- Ik ben ook vóór Libido's idee om non-pc meetings te organiseren, dus gewoon naar de kroeg / etentjes etc.
- Ik denk dat jij zelf een aantal taken moet laten vallen als je ooit nog een leuk grietje wilt daten ;) Zeker als je straks op jezelf gaat hou je echt geen tijd meer over.
- Er moet iemand komen met goede grafische skillz (no offense Flop) die TeamBVD promo banners, en andere aardige GFX voor op shirts e.d. kan maken.
- En (t.z.t.) een goeie webdesigner voor meer interactie á la andere grote communities dan alleen de RC5 stats en het forum.
http://www.qsit.nl
SnippeS
Posts: 1658
Joined: 20 Sep 2003, 14:39
Location: Apeltown
Contact:

Post by SnippeS »

Hachy wrote:Hehe, het lijkt me een goed idee en een goeie opzet om de taken en verantwoordelijkheden van BVD eens bij naam te noemen en bij daar de namen van de crewleden aan te koppelen. Dat maakt het voor iedereen duidelijker.

Ik had gisteren een aardige discussie met Peter en we kwamen tot de conclusie dat zoals het op Fraggle gaat met taken en verantwoordelijkheden dit voor BVD ook een goed initiatief zou zijn.
Gelukkig zijn er een hoop positieve reacties dus die gedachte wordt duidelijk gedeeld !

Vergis je niet; verantwoordelijkheden zijn leuk maar het brengt wel verplichtingen met zich mee. Dus denk goed na voordat je ineens mod van iets bent en er eigenlijk geen tijd voor hebt c.q. in wilt steken.

Voorlopig heb ik het druk genoeg met mijn Fraggle.nl taken, werk en social life, daarnaast probeer ik nog wat vrije tijd te maken voor dit soort zooi en om games te doen dus voor mij zal er weinig weggelegd zijn :)
Maargoed ga zo door het ziet er netjes uit !!

Oh ja even inhoudelijk:

- Ik ben ook vóór Libido's idee om non-pc meetings te organiseren, dus gewoon naar de kroeg / etentjes etc.
.
Ja pcies een Fraggle meets BVD paintball wedstrijd lijkt mij ook erg leuk .
Hachy
Posts: 1482
Joined: 14 Jun 2003, 23:39
Location: Apeldoorn
Contact:

Post by Hachy »

Hehe dat klinkt inderdaad leuk.. of natuurlijk een Weekendje Limburg :Y)
http://www.qsit.nl
seiko
Posts: 4313
Joined: 14 Jun 2003, 22:23
Location: Amsterdam

Post by seiko »

SnippeS wrote: Ja pcies een Fraggle meets BVD paintball wedstrijd lijkt mij ook erg leuk .
Hmmzzz paintball is wel leuk alleen de jongere leden hebben daar niks aan..
En ben ik dan een neutrale speler ?? BVD en Fraggle ??
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Graphic skills zijn wel belangrijk idd bij content - website.
Lanparties & Meetings is 1 functie, maar IRL dingen zijn zeker leuk
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

mwa ja ik kan niet echt specifiek zijn want het maakt mij niet uit. denk dat ik me dan ook maar terugtrek voor nu. sorry te vroeg geblaat :P
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

ik wil wel iets met warez/ftp doen (is dat specific genoeg?)

(dat zeg ik nu met een fles wijn op, dus profiteer ervan zou ik zeggen ;))
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Ik wil mijn steentje wel bijdragen bij de content afdeling... Ik ben niet erg goed om de website grafisch weer te geven maar kan naar mijn mening wel leuk tekstjes schrijven.. :)

Ook wil ik wel helpen bij BVD-Algemeen... Ik denk dat ik samen met de andere wel wat leuke dingen kan bedenken en organiseren e.d.

Laat maar horen of jullie het leuk vinden of ik ook nog wat 'nuttigs' kan uitvoeren voor BVD.
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Blimmel: Gehonoreerd, zie versie 0.6 die morgen online komt
Hobbes: Wat te denken van Informatievoorziening en Mailinglist ?
fanaat
General MOD
Posts: 1744
Joined: 14 Jun 2003, 23:23
Location: Brummen
Contact:

Post by fanaat »

Ik wil wel Mod General Fora
Nu op Mojito Custom :)
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

Ja lijkt me goed, als het nodig is kan ik eventueel dan ook nog stukjes tekst typen voor de website.. Maar ik denk dat dat allemaal wel goed komt...
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Top mensen, gaat goed zo :)
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Ik zat toevallig vorige week ook al te denken aan wat meer activiteit alhier, aangezien dit forum toch de thuisbasis is en ik meer persoonlijke contacten heb met mensen hier. :)

(Even onder ons trouwens, ik zit eraan te denken het P.V. schap terzijde te schuiven mede om deze reden; ik ben steeds maar bezig voor d.net en DPC, waardoor ik naar mijn mening te weinig tijd overhoud om ook b.v. hier te zijn.)

Als er ruimte voor is, zou ik wel Global MOD willen blijven. (evt. op basis van MOD TeamBVD, wat mooi aansluit bij de d.net taken. Posten van info over clients, vragen, etc.)

Het zal tijd worden dat het forum meer activiteit krijgt :P Normaal gesproken heeft BVD zijn boost in september, en er is nog niets van te zien ;)
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het wel :)

Een mod functie is altijd interessant (general of zo) en LAN parties hebben ook mijn interesse. (maar die functies zijn al vervuld denk ik)

[edit]Sorry voor de late reactie, maar ik zit met een verbouwing thuis en heb daarnaast stage[/edit]
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Floppus wrote:Ik zat toevallig vorige week ook al te denken aan wat meer activiteit alhier, aangezien dit forum toch de thuisbasis is en ik meer persoonlijke contacten heb met mensen hier. :)

(Even onder ons trouwens, ik zit eraan te denken het P.V. schap terzijde te schuiven mede om deze reden; ik ben steeds maar bezig voor d.net en DPC, waardoor ik naar mijn mening te weinig tijd overhoud om ook b.v. hier te zijn.)

Als er ruimte voor is, zou ik wel Global MOD willen blijven. (evt. op basis van MOD TeamBVD, wat mooi aansluit bij de d.net taken. Posten van info over clients, vragen, etc.)

Het zal tijd worden dat het forum meer activiteit krijgt :P Normaal gesproken heeft BVD zijn boost in september, en er is nog niets van te zien ;)
Jup, ik had je niet meegenomen omdat je tamelijk afwezig bent de laatste maanden.
Ik zal je wel toevoegen.
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Ben nog op zoek naar de volgende personen:

Iemand die kan assisteren bij het organiseren van Lanparties en meetings. (Whocares ?)
Iemand die zich wel bezighouden met BVD-Gear.
Last edited by DSmarty on 01 Oct 2004, 17:30, edited 1 time in total.
JJapie
General MOD
Posts: 4756
Joined: 14 Jun 2003, 23:02
Location: Huissen/Zeist
Contact:

Post by JJapie »

Ik wil me ook wel bezig houden met de mailaccounts :)
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Ik wil ook wel helpen met de mail accounts (heb wat ervaring met merak mailserver).
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

venomous wrote:Ik wil ook wel helpen met de mail accounts (heb wat ervaring met merak mailserver).
Mooi, dan wordt jij de tweede mailbeheerder naast mij :_
DSmarty
Site Admin
Posts: 5643
Joined: 14 Jun 2003, 21:30
Location: Epe
Contact:

Post by DSmarty »

Versie 0.6 staat online.

Hierin is alles tot nu toe verwerkt! Ook de rechten zijn reeds verstrekt op diverse fora.

Het inhoudelijk opzetten van alles volgt later in respectievelijke fora.
Post Reply