Rc5 leden werven via fraggle ?!

TeamBVD Kroeg
Outlaw
Posts: 1450
Joined: 10 Oct 2003, 19:37
Location: Emst
Contact:

Rc5 leden werven via fraggle ?!

Post by Outlaw »

Is het geen goed idee om nieuwe Rc5 leden te halen via fraggle.
Er zijn nu aardig wat leden op fraggle en de meeste leden hebben geen koetje draaien of hebben er nooit van gehoord, is het geen idee om er een topic over te maken op fraggle om extra leden te trekken....

Misschien is het een optie om ze als extra stimulans toegang te geven op een aantal Ftp's van een aantal leden, zodat ze wat bestanden kunnen downloaden ?

Het leek mij in ieder geval een goed idee om meer leden te halen via fraggle, of b.v via meetings of lan party's. Want volgens mij wordt dit nog veel te weinig gedaan
Fuck The Police..Thug Till I Die !
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

klinkt goed....
dan maken we er ook een subteam Fraggle voor
Floppus
Global MOD
Posts: 1304
Joined: 15 Jun 2003, 09:44
Location: Epe
Contact:

Post by Floppus »

Het lijkt me vooral een goed idee het eerst even te overleggen met de Fraggle crew :)

Er zijn n.l. al eens discussies over geweest. Fraggle is een gaming-only site, met veel overlap in leden.
Laurindra
Posts: 1983
Joined: 16 Jun 2003, 21:19
Location: Emst

Post by Laurindra »

Even een reactie als BVD lid zijnde:
Het lijkt mij geen goed idee om mensen te gaan lokken met FTP servers en ander digitaal lekkere dingen.
Als je meedoet met het draaien van een koetje moet je dat doen omdat je het houden van een koetje leuk vind (Zij het voor de teamspirit, of omdat je geilt op stats) Je moet niet mee gaan doen omdat je dan gebruik kunt maken van speciale services. Het begint dan namelijk op omkoping te leiden.

'Je mag gebruik maken van mijn FTP, mits je een koetje voor mijn team gaat draaien' is iets wat mij niet lekker ligt.

Zolang het op LAN parties niet al te opzichtig gebeurt vind ik dat je daar best mensen voor een koetje mag strikken. Wel moet je oppassen dat het geen grote wervingsactie wordt van verschillende teams.
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Lijkt mij een goed idee, maar ik ben het met gerrit eens.

En als het gebeurd dan, moet het neutraal gebeuren zodat
Ze moeten zelf kunnen kiezen of ze zelf in de stats willen, of in het subteam fraggle.
Ik heb er geen zin in dat verschillende subteams proberen leden te werven op deze manier.
Wat moeilijk te controleren is imho.
ReMSie
Posts: 246
Joined: 15 Jun 2003, 22:58
Location: Vlissingen
Contact:

Post by ReMSie »

Opzich best een leuk id al zou ik het gewoon helemaal gescheiden houden, maar dan zonder dat "Als jij een koe draait mag je op m'n ftp" Verder vind ik het ook lachwekkend om daar dan ook weer een subsubteam voor te starten, we zitten toch allemaal in bvd, al die bullshit met subsubsubsubteams....Maar ik dwaal af :D
Last edited by ReMSie on 30 Oct 2004, 12:39, edited 1 time in total.
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

Een goede en duidelijke post op Fraggle is een goed idee. Zeker als in deze post het volgende wordt opgenomen:

-een link naar teambvd.com voor extra info
-een link naar dsmarty.com om aan tegeven dat hier de community voor de koe is.
-een lijstje met een aantal bekende Fraggle members waar meer info te halen is via msn/icq.
-een lijstje met een aantal Fraggle members die al in een subteam zitten. Hierdoor kunnen de mensen zelf kiezen of ze bij iemand willen cq. een eigen team willen starten.

en bij de lans laten de mensen die geen koe hebben luisteren naar een toespraak van floppus
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
SnippeS
Posts: 1658
Joined: 20 Sep 2003, 14:39
Location: Apeltown
Contact:

Post by SnippeS »

ik weet t nog zo net niet, is dat niet juist 1 van de redenen geweest om ooit Fraggle te beginnen? Maar den dat Hachy er gen probleem van maakt als je er n topic over opend, en zolang je tijdens t gamen maar geen leden gaat werven.

En dan ben ik ook ziewiezo voor een Fraggle subteam, daar leden werven voor n ander team lijkt me iig geen goed id.
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

Ik ben het wel met iedereen zo'n beetje eens. Een actie op fraggle is best een leuk idee maar je moe inderdaad op gaan passen dat het niet een omkoop actie wordt.

Denk dat het btw best wel mee zal vallen met de 'jij een koe jij ftp access' gevallen.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

Gallier wrote:Een goede en duidelijke post op Fraggle is een goed idee. Zeker als in deze post het volgende wordt opgenomen:

-een link naar teambvd.com voor extra info
-een link naar dsmarty.com om aan tegeven dat hier de community voor de koe is.
-een lijstje met een aantal bekende Fraggle members waar meer info te halen is via msn/icq.
-een lijstje met een aantal Fraggle members die al in een subteam zitten. Hierdoor kunnen de mensen zelf kiezen of ze bij iemand willen cq. een eigen team willen starten.

en bij de lans laten de mensen die geen koe hebben luisteren naar een toespraak van floppus
Op je laatste puntje: het gelijk willen werven van leden voor subteams, in dit geval op een zeer subtiele manieer door alleen aan te geven wie in welk subteam zit, vind ik een zeer slecht idee.

Ik vind het prima om mensen bij Fraggle enthousiast te maken voor het koetje c.q. Teambvd. Maar laat men geheel vrij in het kiezen van al of niet een subteam. Een lijst geven met de leden die al in een subteam zitten beinvloed dit teveel ben ik bang.

Ook het noemen van alle extra's die BVD bied op digitaal gebied is wat mij betreft "not done". Daarvoor moet men niet bij BVD komen: wij zijn nl niet een team wat zich voornamelijk met warez of zo bezig houdt. Dingen als lan's, bbq's, andere meetingen noemen heb ik geen problemen mee, dat is gewoon voor het team-gevoel.
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Mijn pers mening als fraggle crew member is dat leden werven via fraggle best kan zolang het neutraal blijft en je moet al helemaal geen mensen gaan omkopen via fp's enz. En ik word gek van al dat leden werven van de subteams dus zou liever ook een fraggle subteam zien waar de mensen dia via fraggle hier komen op hun eigen manier eventueel een ander subteam kunnen kiezen als ze al een tijdje grazen en het forum lezen.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

is het dan misschien een idee om een topic te starten waarin het idee wort besproken om een subteam te starten (fragle) binnen teambvd? Dan heb je ook niet het gezeur van ftp's of met andere subteams binnen teambvd
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
blimmel
Special MOD
Posts: 3049
Joined: 20 Jun 2003, 00:11
Location: Amersfoort

Post by blimmel »

Ik snap niet helemaal wat de koe nu met ftp te maken heeft? :?

Maar op de Fraggle site een melding dat TeamBVD een Flaggle subteam voor RC5 heeft kan geen kwaad.
En met het eigen subteam voorkomt je ook weer intern getrek aan nieuwe leden.

edit: dat zei Webgnome ook al :)
GZeus
Posts: 491
Joined: 11 Jul 2004, 16:57
Location: Den Haag/Delft/Epe

Post by GZeus »

das wel een goed ID ja, maar er moeten idd geen namen van mensen in combinatie met subteams geleverd worden, want dan is het niet echt (echt niet) neutraal meer
Baby I don't dance; not that I can; got a pistol up my pants
madman
2nd Admin
Posts: 4958
Joined: 14 Jun 2003, 21:41
Location: Arnhem
Contact:

Post by madman »

[BVD]Webgnome wrote:is het dan misschien een idee om een topic te starten waarin het idee wort besproken om een subteam te starten (fragle) binnen teambvd? Dan heb je ook niet het gezeur van ftp's of met andere subteams binnen teambvd
Waaorm een appart topic :? We hebben hier nu toch al de discussie??

Maar het idee van een subteam 'fraggle' binnen BVD vind ik ook niet echt wat. Het gaat om het grazen en het wat meer betrekken bij BVD.. Zou je ze in een appart subteam zitten, zullen ze daar nooit meer uitkomen c.q. naar een ander subteam gaan. Laat ze gewoon voor BVD grazen, volledig neutraal. Mocht er op een gegeven moment toch de behoefte voor een subteam zijn van HUN uit dan is dat ook HUN keuze.

/me is tegenstander van de subteams, omdat dat het BVD-gevoel weghaalt. En ik dat bijv. [BVD]South dit kan bevestigen uit praktijk ervaringen!
[BVD]Webgnome
Posts: 1400
Joined: 16 Jun 2003, 14:55

Post by [BVD]Webgnome »

nee ik bedoel dat topic @ fraggle forum.
[url=http://www.bvdsouth.nl/][BVD]South Online[/url]
HobbeS
Posts: 1651
Joined: 04 Apr 2004, 18:42
Location: Heino
Contact:

Post by HobbeS »

madman wrote:/me is tegenstander van de subteams, omdat dat het BVD-gevoel weghaalt. En ik dat bijv. [BVD]South dit kan bevestigen uit praktijk ervaringen!
Ben het met Madman eens! Het is beter eerst af te wachten of zij in een eigen subteam willen.. Laten we eerste een oproep/vraag doen om gewoon bij TeamBVD te komen flushen. En dan kijken wat vanuit hun komt en een lijst met mogelijkheden voor hun voorschotelen en wat de voordelen/leuke dingen zijn... En vergeet niet wanneer mensen voor zichzelf en zelf dus hoger willen komen dit meestal betekend dat deze actiever bezig gaat met RC5 en dus meer productie opleverd!

Ik denk dat dit wel een hele goede manier kan zijn voor het team om nieuwe leden te krijgen!
[url=http://www.heinoken.nl/proxy/stats/index.html]Team Heinoken[/url] Flusht naar u toe deze zomer!
Kijk een keer op [url=http://www.heinoken.nl]Heinoken[/url] voor uitgaansfoto's & het bruisende leven rond Heino..
Bastardhost
Posts: 116
Joined: 15 Jun 2003, 10:35
Location: Hengelo OV
Contact:

Post by Bastardhost »

Ik wil graag de discussierende crew van Fraggle helpen herinneren aan het prille begin van Fraggle waarin we heeeeeeel duidelijk hebben gesteld dat Fraggle over gamen gaat en zich absoluut afzijdig houdt van zaken als koetjes, ftp-servers of andere nonsens..

Pure no-nonsense gaming (dat was altijd de insteek)
____________________________

have you been [url=http://www.fraggle.nl/]fRAGGLEd[/url] today?
venomous
Posts: 1152
Joined: 15 Jun 2003, 16:01
Location: Voorburg
Contact:

Post by venomous »

Tis ook puur reclame en nix meer en minder.
"The past will often attack the present with the pain of your memories"
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

madman wrote:/me is tegenstander van de subteams, omdat dat het BVD-gevoel weghaalt.
/me is voorstander van een fraggle subteam...zo heb je geen strijd tussen subteams om de leden wat naar mijn mening het BVD-gevoel, waar madman het over had, juist verslechterd...zo kan je het ook zien ;)
Namasté
Majapro
Posts: 2190
Joined: 25 Jul 2003, 15:34
Location: Deventer
Contact:

Post by Majapro »

ik ben geen voorstander van een Fraggle team, omdat ik daar ook game wil niet zeggen dat ik mn eigen team dan moet verlaten. Laat ze als ze toch een koetje willen draaien zelf een team uitzoeken en anders gewoon voor BVD flushen.

Ook mij lijkt het niet slim van een team om leden tot hun te lokken dmv ftp oid
Squizle
Posts: 769
Joined: 21 Nov 2004, 23:54
Location: Lelystad
Contact:

Post by Squizle »

Majapro wrote:ik ben geen voorstander van een Fraggle team, omdat ik daar ook game wil niet zeggen dat ik mn eigen team dan moet verlaten.
ik vindt een fraggle subteam wel goed voor de nieuwkomers...wil neit zeggen dat ik dan ook meteen in dat subteam ga...en verw8 dat ook zeker neit van anderen...maar lokken met ftp?? nee heel slecht idee...(lijkt wel moderne kinderlokker)
Namasté
Gallier
Posts: 787
Joined: 16 Jun 2003, 09:38
Location: Epe\Den Haag
Contact:

Post by Gallier »

Het topic op fraggle heeft 2 doelen:
1: Reclame voor TeamBVD in het algemeen, en om het zo goed mogelijk te doen heeft een deel van de BVD Crew de post zelf aangemaakt, aangezien zij de meeste info erover hebben.
2: Als informatiepunt voor mensen die gevraagt worden om koetje te gaan draaien.

Daarnaast is de Fragglecrew zelf tegenstander van een fraggle-team omdat zoals bastard al zei, Fraggle zelf niks met de koe temaken heeft. Op dit moment is het meerendeel van de Fraggle leden lid van een aantal TeamBVD sub-teams of heeft een eigen team.
Vertrouwen is goed, Controle is zoveel beter
Hemz
Posts: 2023
Joined: 15 Jun 2003, 00:28
Location: zwolle
Contact:

Post by Hemz »

Het zou wel erg jammer zijn als er een getouwtrek komt tussen de subteams wat nieuwe leden betreft :/
Libido78
Global MOD
Posts: 5546
Joined: 14 Jun 2003, 22:16
Location: Epe
Contact:

Post by Libido78 »

dat komt er niet omdat wij allemaal fatsoenlijke mensen zijn bij BVD *D
[url=http://www.smokingbarrels.nl]de Smoking Barrels[/url]
[img:350:50]http://libido78.bvdserver.com/lucky2.jpg[/img]
Post Reply